Przetarg 11555110 - 1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa aktualnie...

   
Analizuj Zamówienie 11555110
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-15
przedmiot ogłoszenia
1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa aktualnie użytkowanego systemu ochrony sieci w zakresie routingu, firewall’a, IPSec VPN, antywirusa, IPS, kontroli aplikacji oraz bezpiecznych tuneli
VPN o kolejne urządzenia sieciowe, określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwane dalej „urządzeniami”. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: nie wcześniej niż 2024), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń oraz wsparcie techniczne świadczone w języku polskim. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup i dostarczenie urządzeń do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, pełne wdrożenie urządzeń do systemu wraz z przeniesieniem konfiguracji oraz szkolenie administratorów. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń oraz wsparcie techniczne świadczone w języku polskim. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ4) Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od daty otrzymania zamówienia. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej5) Adres dostawy: Zespół Infrastruktury Informatycznej ul. Będzińska 39, 41-200 Sosnowiec6) Wymagany minimalny termin gwarancji oraz wsparcia technicznego: 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Przez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie dostęp do aktualizacji oprogramowania, zdalną pomoc oraz naprawę lub wymianę urządzenia w przypadku jego wadliwości. Wsparcie musi być świadczone przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie świadczenia usług serwisowych. Zgłoszenia serwisowe muszą być przyjmowane w języku polskim w trybie 24x7 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) przez dedykowany serwisowy moduł internetowy oraz infolinię.7) Wymagany czas reakcji serwisu: nie dłuższy niż 1 godzina – reakcja w postaci połączenia telefonicznego lub odpowiedzi w portalu serwisowym.8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ9) Zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wynikające z dyspozycji art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, mogą nastąpić w okolicznościach przewidzianych w par. 10 ust. 2 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SWZ)10) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu;
Część zamówienia: LOT-0004 Rozbudowa aktualnie użytkowanego systemu ochrony sieci 1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa aktualnie użytkowanego systemu ochrony sieci w zakresie routingu, firewall’a, IPSec VPN, antywirusa, IPS, kontroli aplikacji oraz bezpiecznych tuneli VPN o kolejne urządzenia sieciowe, określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwane dalej „urządzeniami”. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: nie wcześniej niż 2024), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń oraz wsparcie techniczne świadczone w języku polskim. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup i dostarczenie urządzeń do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, pełne wdrożenie urządzeń do systemu wraz z przeniesieniem konfiguracji oraz szkolenie administratorów. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń oraz wsparcie techniczne świadczone w języku polskim. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ4) Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od daty otrzymania zamówienia. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej5) Adres dostawy: Zespół Infrastruktury Informatycznej ul. Będzińska 39, 41-200 Sosnowiec6) Wymagany minimalny termin gwarancji oraz wsparcia technicznego: 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Przez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie dostęp do aktualizacji oprogramowania, zdalną pomoc oraz naprawę lub wymianę urządzenia w przypadku jego wadliwości. Wsparcie musi być świadczone przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie świadczenia usług serwisowych. Zgłoszenia serwisowe muszą być przyjmowane w języku polskim w trybie 24x7 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) przez dedykowany serwisowy moduł internetowy oraz infolinię.7) Wymagany czas reakcji serwisu: nie dłuższy niż 1 godzina – reakcja w postaci połączenia telefonicznego lub odpowiedzi w portalu serwisowym.8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ9) Zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wynikające z dyspozycji art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, mogą nastąpić w okolicznościach przewidzianych w par. 10 ust. 2 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe
kody CPV 32420000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe