Przetarg 10309607 - 1. Przedmiotem zamówienia jest „Renowacja budynku...

   
Analizuj Zamówienie 10309607
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-08
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Renowacja budynku mieszkalnego przy ul. Kaliskiej 5 w Chodczu wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Chodecz”.2. Inwestycja prowadzona będzie
na działce nr ewid. 153 obr. Miasto Chodecz, gmina Chodecz. 3. Inwestycja dofinansowana z środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:W ramach inwestycji zaplanowano: - odnowienie istniejącej elewacji obiektu z uzupełnieniem braków w tynkach, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę, - wymiana części więźby dachowej,- obróbki blacharskie.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, na podstawie refaktury wystawionej przez Zmawiającego za faktycznie zużyte media,2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz 1 szt. tablicy informacyjnej informującej o otrzymanym dofinansowaniu zawierającą treść uzgodnioną z Zamawiającym,3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organizacji ruchu od właściwego organu zarządzającego ruchem,7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,10) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,12) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą,13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 951. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy osoby, które będą wykonywały prace związane z realizacją przedmiotu umowy, tj. pracownicy fizyczni wykonujący przy realizacji zamówienia roboty: przygotowawcze, budowlane, instalacyjne, montażowe, operatorów maszyn i urządzeń.2. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.5. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.

In.272.6.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00255134/01 z dnia: 2024-03-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-25 09:00
Po zmianie:
2024-04-05 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-25 10:00
Po zmianie:
2024-04-05 10:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty zabytkowe
kody CPV 45000000, 45100000, 45261210, 45261320, 45261910, 45262120, 45320000, 45321000, 45400000, 45410000, 45421000, 45421100, 45421111, 45421131, 45421132, 45442110, 45450000, 45453000, 45453100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10452001 2024-05-08
godz. 11:00
Małopolskie Remont i przebudowa dachu, schodów zewnętrznych oraz naświetli piwnicznych w budynku MCDN Ośrodka w Nowym Sączu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujący...
10415134 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie renowacji wnętrza zabytkowego kościoła p.w. Św. Jana Chrzciciela w Rembertowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
10490138 2024-05-10
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Nowe - mury miejskie XIV -XVI w. Roboty ratownicze, budowlane i konserwatorskie murów miejskich w Nowem etap III część 3 Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na pra...
10487406 2024-05-16
godz. 09:30
Łódzkie Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynków Zagrody Ludowej w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zakres robót objętych zamówi...
10473182 2024-05-20
godz. 11:00
Łódzkie Remont pokrycia dachowego budynku kościoła pw. św. Andrzeja Apostoła w Wójcinie.
10461828 2024-05-20
godz. 15:00
Wielkopolskie Kompleksowy remont elewacji Kościoła Parafialnego pw. Świętej Trójcy w Osiecznej
10464518 2024-05-21
godz. 18:00
Opolskie Wykonanie ROBÓT BUDOWLANO-KONSERWATORSKICH w ramach zadania: Remont dachu kościoła w Korfantowie dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/10725/PolskiLad.
10486389 2024-05-24
godz. 13:00
Warmińsko-Mazurskie Zapomniane zabytki warmińskie - Kościół p. w. św. Małgorzaty - dach kościoła w Rogiedlach wykonanie prac remontowych i konserwatorskich dachów i szczytów zabytkowego kościoła par...
10486385 2024-05-24
godz. 13:00
Warmińsko-Mazurskie Ochrona architektonicznego dziedzictwa Warmii - plebania w Rogiedlach wykonanie prac konserwatorskich stolarki okiennej w budynku plebanii w Rogiedlach
10089395 2024-06-05
godz. 11:00
Dolnośląskie Remont z dociepleniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Pocztowej 17 w Wałbrzychu Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z dociepleniem budynku mieszkalnego wiel...