Przetarg 9671719 - 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na I...

   
Analizuj Zamówienie 9671719 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2023-05-12
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na I piętrze w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy pl.
Wolności 17. Wykonawca wykona przedmiot umowy w dwóch etapach, tj. teren robót nie zostanie przekazany w całości. Po wykonaniu i odbiorze etapu pierwszego, Zamawiający przekaże Wykonawcy teren drugiego etapu robót.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 3. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.5. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie. 7. Zamawiający informuje, że w pomieszczeniach znajdują się instalacje (c.o., wentylacji mechanicznej, wod.-kan., elektryczne, teletechniczne i informatyczne). Wszystkie prace remontowe Wykonawca musi wykonywać w sposób bezkolizyjny tzn. bez uszkodzenia istniejących instalacji i zapewniający ciągłość pracy Urzędu.8. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami: Wydziału Spraw Cudzoziemców: tel. 532 346 032 lub Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40, tel. 506 195 042. 9. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić bezpieczne dojścia do pomieszczeń biurowych, prowadzenie robót z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu urzędu i pracy urzędników. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy urzędu, tj. po 15.30 oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. 10. Zamawiający wymaga, aby teren robót na którym zakończono prace budowlane został oddany Zamawiającemu posprzątany.11. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować odpady budowlane, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości zasilania w energię elektryczną pomieszczeń przez cały okres wykonywania prac budowlanych. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wraz zainstalowanymi urządzeniami, licząc od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami w tym m. in. uszkodzenia/zniszczenia ścian, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.15. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 16. Osoby wskazane w umowie do kontaktu ze strony Wykonawcy będą każdorazowo uczestniczyły, w miarę potrzeb, w spotkaniach roboczych, w celu omówienia postępu prac lub ewentualnych problemów.17. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.18. W terminie 2 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót odpowiednio etapu pierwszego i etapu drugiego końcowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji prac, uwzględniający możliwość wykonywania pracy przez pracowników w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia19. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren robót w taki sposób, aby teren budowy nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).20. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy, tj.: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace remontowe były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę;21. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia remontu z uwzględnieniem minimalnych wymagań określonych w art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

OA-VII.272.5.12.2023.4
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Wentylacja i klimatyzacja, Telekomunikacja, Telefony
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje grzewcze, instalacje wewnętrzne, sieci instalacje teletechniczne, telefoniczne, instalacje
kody CPV 45000000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje grzewcze , instalacje wewnętrzne , sieci instalacje teletechniczne, telefoniczne , instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472846 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących pomieszczeń WC w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich. TP/1/2024
10487606 2024-05-10
godz. 11:00
Wielkopolskie Remont kanałów rewizyjnych nr 6 i 5 wraz z zabudową miejsca po przesuwnicy kanałami rewizyjnymi oraz remont posadzki przy torze nr 5 celem możliwości posadowienia podnośników kolumno...
10487105 2024-05-14
godz. 14:00
Śląskie Wykonanie rem ontu klatki schodowej w budynku mieszkalnym.
10443736 2024-05-15
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę wykonanie podłogi z kamienia - Warszawa Witam, W związku z remontem holu wejściowego poszukuję wykonawcy podłogi z kamienia. DO WYCENY: 1. podłoga z kamienia - ok. 55m2 2. ścia...
10414575 2024-05-15
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Remont sanitariatów, łazienki i kuchenki w biurowcu RDLP w Olsztynie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu sanitariatów, łazienki i kuchenki w bi...
10444920 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Malowanie wiatrołapów i holi wejściowych w budynkach mieszkalnych na osiedlach Lecha i Czecha w Poznaniu w roku 2024: Zadanie nr 1-budynek na os. Lecha 122-129 Zadanie nr 2 - budynek na o...
10384202 2024-05-17
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ul. Pszennej w Baninie (nr 157018G) na odcinku od skrzyżowania o ruchu okrężnym ul. Pszennej z ul. Polnego Wiatru do skrzyżowania ul. P...
10487888 2024-05-20
godz. 13:00
Lubuskie Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Chopina 15 w Lubsku
10485688 2024-05-25
godz. 15:00
Dolnośląskie Wykonanie ROBÓT BUDOWALNYCH związanych z realizacja inwestycji pn. Remont kościoła św. Jana Chrzciciela w Komarnie; odwodnienie, wymiana instalacji elektrycznej i założenie odgromowej...
10493245 2024-05-26
godz. 00:00
Dolnośląskie Poszukuje firmy, ekipy lub pojedynczych pracowników do posadzek - Kamienna Góra Poszukuje firmy, ekipy lub pojedynczych pracowników do posadzek Inwestycje to budynki mieszkalne i użytecz...