Przetarg 11470342 - 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 11470342
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-03
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w miejscowościach Wola Baranowska i Ślęzaki, Gmina Bar
anów Sandomierski” dofinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z opisem uzupełniającym do przedmiotu zamówienia, STWIOR, stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.4. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia i odbiorze końcowym udziela na wykonane roboty budowlane co najmniej 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.5. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.11. Wykonawca zobowiązany jest, o ile to będzie wymagane, do uzyskania w imieniu Zamawiającego odpowiednio prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót z adnotacją właściwego organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu - poprzedzone uzyskaniem przez Wykonawcę wszelkich wymaganych prawem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanego pozwolenia lub dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych upoważnień w tym zakresie. W przypadku braku konieczności uzyskania w/w dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego dokumentu wydanego przez właściwy organ o braku konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót.12. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażyć obiekty w niezbędne oznakowanie i sprzęt niezbędny do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, o ile będzie ono wymagane.16. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do sporządzona inwentaryzacji przyrodniczej (opinii ornitologicznej i chiroptelogicznej) w zakresie występowania gatunków ptaków chronionych/ nietoperzy przygotowanej przez uprawnionego przyrodnika, a w trakcie prowadzenia robót do stosowania wytycznych wynikających z ww. dokumentu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 egzemplarz ww. dokumentacji po jej uzyskaniu. 19. Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona w czynnych obiektach szkół podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jak najmniejszą uciążliwość przy prowadzeniu robót. Prace budowlane związane z malowaniem korytarzy, klatek schodowych i Sali gimnastycznej mogą być prowadzone po zakończeniu zajęć lekcyjnych oraz w okresie przerwy świątecznej tj.: od 22-12-2025 do 31-12-2025 i w okresie ferii zimowych tj.: od 16-02-2026 do 01-03-2026.Wszelkie sprawy organizacyjne i harmonogram robót Wykonawca winien uzgodnić z dyrektorami poszczególnych szkół i uzyskać akceptację Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości braku dostawy mediów do pomieszczeń w godzinach funkcjonowania placówek.

PI-II.271.1.11.2025
branża Windy i dźwigi
podbranża windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 39311000, 42416120, 44621000, 45000000, 45111291, 45231100, 45310000, 45313100, 45321000, 45331000, 45331100, 45331110, 45400000, 45421100, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się