Przetarg 12175981 - 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia...

   
Analizuj Zamówienie 12175981
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-25
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia budowlanego pn.: „Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej poprzez budowę centrów przesiadkowych i P&R wraz z infrastrukturą towarz
yszącą oraz rozbudowę systemu ITS na terenie gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej – Wałbrzych, Boguszów Gorce, Czarny Bór, Dobromierz, Głuszyca, Jedlina- Zdrój, Mieroszów, Szczawno- Zdrój, Stare Bogaczowice, Walim, Świebodzice” w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w części dot. budowy centrum przesiadkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wałbrzychu.2. W ramach przedmiotu zamówienia należy:1) opracować kompleksową, pełnobranżową dokumentację projektową opatrzoną nadzorem autorskim oraz uzyskać na jej podstawie niezbędne do realizacji decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja powinnazawierać w szczególności:i) mapy geodezyjne sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych,ii) szczegółową inwentaryzację terenu objętego opracowaniem,iii) projekt budowlany wielobranżowy, wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.), tj. projekt zagospodarowania terenu (PZT), projekt architektoniczno-budowlany (PAB) i projekt techniczny (PT),iv) wszystkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa, opinie, niezbędne warunki techniczne, zatwierdzenia, pozwolenia i odstępstwa,v) uzgodnienia przez rzeczoznawców, jeżeli jest to wymagane, ds.: przeciwpożarowych, sanitarno-higienicznych oraz BHP,vi) projekty rozbiórek obiektów przewidzianych do rozbiórki i kolidujących z rozwiązaniami projektowymi,vii) projekty wykonawcze wielobranżowe,viii) projekt aranżacji wnętrz zawierający m.in. projekty kolorystyki wnętrz, doboru materiałów (z uwzględnieniem wyposażenia w meble, armaturę sanitarną itp.),ix) charakterystykę energetyczną, którą należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 z późn. zm.),x) dokumentację powykonawczą budowlaną,xi) dokumentację powykonawczą geodezyjną,xii) projekt organizacji ruchu na czas budowy (w przypadku zaistnienia takiej konieczności),xii) instrukcję eksploatacji i użytkowania obiektów wraz z terenem przyległym,xiv) oceny i opinie konstrukcyjne oraz ekspertyzy w zakresie niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę oraz realizacji obiektu,xv) projekt organizacji ruchu (docelowy),xvi) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego,xvii) inne wynikające z przepisów prawa, uzyskanych uzgodnień, niezbędne do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych/pozwolenie na rozbiórkę oraz do uzyskania dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa,xviii) dokumenty, o których mowa w PFU,2) na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, wykonać roboty budowlane mające na celu budowę dworca autobusowego Centrum przesiadkowe wraz z zagospodarowaniem terenu i budową ścieżki pieszo-rowerowej, w tym wykonanie w szczególności:i) budowę dworca autobusowego z 4 zadaszonymi peronami, poczekalnią z miejscami siedzącymi dla ok. 100 osób, kasami biletowymi oraz biletomatami, toaletami,ii) budowę drogi wewnętrznej na terenie centrum przesiadkowego umożliwiającej dojazd do stref „Kiss&Ride” (KR), taxi i peronów,iii) budowę dwukierunkowej drogi stanowiącej wyjazd z dworca,iv) zapewnienie obsługi istniejących działek – budowa/przebudowa zjazdów,v) budowa stanowisk postojowych w formie „Kiss&Ride”, stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych oraz stanowisk postoju taksówek,vi) budowę zatok postojowych dla autobusów oczekujących na wjazd na peron,vii) budowę jednokierunkowej drogi poza peronami,viii) budowę dróg dla pieszych / dróg dla rowerów wraz z przejściami i przejazdami wokół budynku dworca stanowiących również kontynuację istniejących dróg poza obszarem inwestycji,ix) urządzenie zieleni w postaci urządzonych rabat, zieleń niska i zieleń wysoka, zielone ściany/ ogrody wertykalne,x) budowę placu dla rowerów wyposażonego w stojaki rowerowe i zamykane boksy na rowery oraz budowę stanowisk dla ładowania rowerów elektrycznych,xi) budowę stanowisk dla ładowania wózków inwalidzkich z napędem elektrycznym w budynku dworca,xii) budowę stanowiska do ładowania samochodów elektrycznych,xiii) montaż elementów małej architektury i dodatkowych elementów zagospodarowania terenu,xiv) wybudowanie drogi dla rowerów oraz drogi dla pieszych łączących centrum przesiadkowe ze skrzyżowaniem ul. Kolejowej/ul. Sikorskiego/ul. Wysockiego wraz z małą architekturą, oświetleniem,xv) wycinka zieleni kolidującej z inwestycją,xvi) wykonanie nowych nawierzchni zielonych oraz nasadzenia zieleni niskiej oraz wysokiej kompensacyjnej w zamian za usunięte egzemplarze,xvii) budowę/przebudowę systemu odwodnienia, tj. kanalizacji deszczowej,xviii) budowę/przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia. Oświetlenie części terenu zrealizowane jako budowa instalacji oświetlenia drogowego oraz odrębnej części oświetlenia terenu i budynków jako wyprowadzonego z instalacji wewnętrznej nowoprojektowanego budynku dworca (lampy uliczne i parkingowe z możliwością zdalnego/automatycznego sterowania - technologia LED),xix) wykonanie instalacji infrastruktury podziemnej zasilającej budynek i zagospodarowanie terenu na podstawie warunków przyłączenia mediów uzyskanych przez Wykonawcę robót budowlanych,xx) wykonanie monitoringu,xxi) wykonanie elementów systemu informacyjnego pasażerów: tablic i „kiosków informacyjnych” w językach polskim, angielskim, niemieckim, czeskim i ukraińskim,xxii) włączenie węzła przesiadkowego do inteligentnego systemu transportowego (ITS) oraz do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej,xxiii) budowę instalacji paneli fotowoltaicznych z magazynem energii na dachu budynku oraz dachu wiat przystankowych,xxiv) budowę kanału technologicznego (jeśli wymagany),xxv) przebudowę / rozbudowę / budowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: teletechnicznej, elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej, innych związanych z wykonaniem zjazdów z drogi publicznej,zagospodarowania terenu oraz usytuowaniem budynku,xxvi) organizacja placu budowy (wszelkie zabudowania na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego),xxvii) wykonanie rozbiórek nawierzchni i elementów drogowych, rozbiórki kolidujących obiektów budowlanych, sieci uzbrojenia terenu, ogrodzeń,xxviii) budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,xxix) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu,xxx) budowę urządzeń ochrony środowiska,xxxi) wyposażenie obiektu w urządzenie AED,xxxii) montaż poidełka dla pasażerów,xxxiii) po zakończeniu Robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy, drogi tymczasowe,xxxiv) wykonanie napraw uszkodzeń wskutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,c) wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji,i) wzmocnienie podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych,ii) składniki zagospodarowania terenu winny zawierać rozwiązania przyjazne osobom niewidomym lub słabowidzącym (system nawierzchni fakturowych, oznaczenia brajlowskie na pochwytach i balustradach, elementy ułatwiające korzystanie przestrzeni osobom niepełnosprawnym ruchowo, także ewentualne rampy i pochylnie),d) uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa.3. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na następujące etapy, obejmujące niżej wymienione zakresy:1) Etap I:a) wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego (PZT, PAB i PT) (wraz z koniecznymi uzgodnieniami) – 5 egz.,b) przygotowanie i złożenie do organu administracji architektoniczno-budowlanej, wraz z niezbędnymi załącznikami, wniosku o pozwolenie na budowę – 2 egz.,c) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,2) Etap II:a) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż – 3 egz.,b) wykonanie STWiORB dla wszystkich koniecznych branż – 3 egz.,3) Etap III: wykonanie Robót, uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lubuzyskanie innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu Umowy.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisują:1) Umowa,2) Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ,3) Program funkcjonalno-użytkowy,4) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy (załącznik nr 9 do SWZ), 5) Dokumenty dot. Programu FEnIKS – Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (załącznik nr 10 do SWZ).

BZP.271.169.2025
branża Drogownictwo, Ochrona, Projektowanie, Laboratoria
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, sprzęt i instalacje p-poż, projekt budowlany, projekt drogowy, usługi laboratoryjne
kody CPV 45000000, 45100000, 45200000, 45233140, 45300000, 45400000, 45500000, 51100000, 51200000, 51600000, 51700000, 51900000, 71200000, 71220000, 71300000, 71900000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , sprzęt i instalacje p-poż , projekt budowlany , projekt drogowy , usługi laboratoryjne