Przetarg 11558468 - 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie...

   
Analizuj Zamówienie 11558468
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w 2026 r. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pos
zczególne zadania:A. ZADANIE NR 1 TWORZYWA SZTUCZNE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia odpadów z tworzyw sztucznych z selektywnej zbiórki w ilości ok. 320 Mg (ton), zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.B. ZADANIE NR 2 ODPADY ZMIESZANE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości ok. 2 000 Mg (ton) na instalację mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.C. ZADANIE NR 3 ODPADY WIELKOGABARYTOWE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia odpadów wielkogabarytowych w ilości ok. 300 Mg (ton), zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.D. ZADANIE NR 4 PRZETERMINOWANE LEKI – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie obsługi specjalistycznych pojemników do zbiórki przeterminowanych leków, odbiór, transport i unieszkodliwienie przeterminowanych leków z aptek, punktów aptecznych położonych w granicach administracyjnych Gminy Muszyna, wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 20 01 32, 20 01 31. Przewidywana ilość przeterminowanych leków do odbioru wynosi ok. 1,0 Mg (ton).E. ZADAIE NR 5 ODPADY BIODEGRADOWALNE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia odpadów komunalnych biodegradowalnych w ilości ok. 70 Mg (ton) do RIPOK na instalacje KOMPOSTECH w Nowym Sączu, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 20 02 01, 20 01 08.F. ZADANIE NR 6 ODPADY ŻUŻYTE OPONY – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do odbioru odpadów zużytych opon z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w ilości ok. 30 Mg (ton). Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 16 01 03.G. ZADANIE NR 7 ZMIESZANE ODPADY Z BETONU, GRUZU CEGLANEGO, ODPADOWYCH MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA INNE NIŻ WYMIENIONE W 17 01 06 – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do odbioru zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 17 01 07. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania odpadów w ilości ok. 150 Mg (ton).H. ZADANIE NR 8 ODZIEŻ I TEKSTYLIA – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru, unieszkodliwienia lub zagospodarowania odzieży i tekstyliów z selektywnej zbiórki odpadów w ilości ok. 45 Mg (ton), zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.
Część zamówienia: LOT-0001 ZADANIE NR 1 TWORZYWA SZTUCZNE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia odpadów z tworzyw sztucznych z selektywnej zbiórki w ilości ok. 320 Mg (ton), zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:a) dostarczenia w wyznaczone miejsce na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna min. dwóch kontenerów o pojemności min. 30-35 m3;b) odbioru odpadów sklasyfikowanych w katalogu odpadów pod kodami 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39, 20 01 40;c) sukcesywnego odbioru dwóch zapełnionych kontenerów, w miejsce odbieranych kontenerów zawierających odpady, pozostawienia takiej samej ilość pustych kontenerów. Zamawiający telefonicznie i w systemie BDO zgłosi Wykonawcy konieczność transportu odpadów. Odbiór odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, m.in. z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Muszynie i Powroźniku, w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. Prace załadunkowe odpadów do kontenerów wykonuje Zamawiający;d) w ramach czynności odbioru Wykonawca zobowiązuje się do zdjęcia z samochodów służących do transportu pustych kontenerów na podmianę oraz do załadunku na te samochody kontenerów z odpadami;e) transportu i unieszkodliwienia odpadów z tworzyw sztucznych.3) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) trwałego i czytelnego oznakowania samochodów, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy;b) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;c) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;d) pojazdów służących do transportu odpadów, które spełniają szczegółowe wymagania dla pojazdów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.4) Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dostarczenia odpadów własnym transportem, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu Wykonawcy.5) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania oraz transportu odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.6) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0002 ZADANIE NR 2 ODPADY ZMIESZANE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości ok. 2 000 Mg (ton) na instalację mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:a) dostarczenia w wyznaczone miejsce na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna trzech kontenerów o pojemności min. 30-35 m3;b) odbioru odpadów sklasyfikowanych w katalogu odpadów pod kodami 20 03 01;c) sukcesywnego odbioru dwóch zapełnionych kontenerów, w miejsce odbieranych kontenerów zawierających odpady, pozostawienia takiej samej ilość pustych kontenerów. Zamawiający telefonicznie i w systemie BDO zgłosi Wykonawcy konieczność transportu odpadów. Odbiór odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, m.in. z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Muszynie i Powroźniku, w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. Prace załadunkowe odpadów do kontenerów wykonuje Zamawiający;d) Wykonawca zobowiązuje się do odebrania i transportu do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania kontenerów zawierających odpady po otrzymaniu informacji od kierownika formie telefonicznej i w systemie BDO jeszcze w tym samym dniu od godziny 14.00 - 20.00. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów i transportu tych odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego, w ilości kontenerów zawierających odpady wskazane w zgłoszeniu;e) w takim wypadku odbiór będzie następował w tym samym dniu po dokonaniu zgłoszenia w godzinach od 14.00-20.00, niezależnie od odbioru przewidzianego w zdaniu poprzednim;f) w ramach czynności odbioru Wykonawca zobowiązuje się do zdjęcia z samochodów służących do transportu pustych kontenerów na podmianę oraz do załadunku na te samochody kontenerów z odpadami;g) transportu odpadów do punktów odzysku lub unieszkodliwiania;h) obróbki mechanicznej odebranych odpadów;i) zagospodarowania surowców wtórnych z odebranych odpadów;j) unieszkodliwienia pozostałości z obróbki mechanicznej odebranych odpadów.3) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) trwałego i czytelnego oznakowania samochodów, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy;b) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;c) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;d) pojazdów służących do transportu odpadów, które spełniają szczegółowe wymagania dla pojazdów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.4) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania oraz transportu odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.5) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0003 ZADANIE NR 3 ODPADY WIELKOGABARYTOWE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia odpadów wielkogabarytowych w ilości ok. 300 Mg (ton), zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:a) dostarczenia w wyznaczone miejsce na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna min. dwóch kontenerów o pojemności min. 30-35 m3;b) odbioru odpadów sklasyfikowanych w katalogu odpadów pod kodami 20 03 07,c) sukcesywnego odbioru dwóch zapełnionych kontenerów, w miejsce odbieranych kontenerów zawierających odpady, pozostawienia takiej samej ilość pustych kontenerów. Zamawiający telefonicznie i w systemie BDO zgłosi Wykonawcy konieczność transportu odpadów. Odbiór odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, m.in. z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Muszynie, w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. Prace załadunkowe odpadów do kontenerów wykonuje Zamawiający;d) w ramach czynności odbioru Wykonawca zobowiązuje się do zdjęcia z samochodów służących do transportu pustych kontenerów na podmianę oraz do załadunku na te samochody kontenerów z odpadami;e) wywozu i unieszkodliwienia odpadów wielkogabarytowych.3) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) trwałego i czytelnego oznakowania samochodów, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy;b) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;c) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;d) pojazdów służących do transportu odpadów, które spełniają szczegółowe wymagania dla pojazdów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.4) Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dostarczenia odpadów własnym transportem, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu Wykonawcy.5) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania oraz transportu odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.6) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0004 ZADANIE NR 4 PRZETERMINOWANE LEKI – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie obsługi specjalistycznych pojemników do zbiórki przeterminowanych leków, odbiór, transport i unieszkodliwienie przeterminowanych leków z aptek, punktów aptecznych położonych w granicach administracyjnych Gminy Muszyna, wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 20 01 32, 20 01 31.2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania dodatkowych, innych niż wymienione w załączniku nr 9 do SWZ, miejsc odbioru odpadów w czasie trwania przedmiotu zamówienia, w razie zaistnienia takiej potrzeby.3) Przewidywana ilość przeterminowanych leków do odbioru wynosi ok. 1,0 Mg (ton).4) Przeterminowane leki będą gromadzone w specjalistycznych pojemnikach do zbiórki przeterminowanych leków.5) Odbiór odpadów z poszczególnych aptek, punktów aptecznych nastąpi 1 raz na kwartał oraz dodatkowo w przypadku zaistnienia takiej potrzeby w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.6) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;b) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.7) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.8) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0005 ZADANIE NR 5 ODPADY BIODEGRADOWALNE – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwienia odpadów komunalnych biodegradowalnych w ilości ok. 70 Mg (ton) do RIPOK na instalacje KOMPOSTECH w Nowym Sączu, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 20 02 01, 20 01 08.2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odbioru odpadów komunalnych biodegradowalnych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna,b) transportu odpadów komunalnych biodegradowalnych przystosowanym do tego celu transportem,c) pozostawienia do załadunku kontenerów na placu załadunkowym poprzez zdjęcie ich z nośników/pojazdów samochodowych.3) Prace załadunkowe odpadów biodegradowalnych do kontenerów wykonuje Zamawiający.4) Zamawiający telefonicznie i w systemie BDO zgłosi Wykonawcy konieczność transportu odpadów biodegradowalnych. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na terenie Gminy Muszyna w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00.5) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) trwałego i czytelnego oznakowania samochodów, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy;b) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;c) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;d) pojazdów służących do transportu odpadów, które spełniają szczegółowe wymagania dla pojazdów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.6) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania oraz transportu odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.7) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0006 ZADANIE NR 6 ODPADY ŻUŻYTE OPONY – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do odbioru odpadów zużytych opon z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w ilości ok. 30 Mg (ton). Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 16 01 03.2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w wyznaczone miejsce kontenera o pojemności min. 30-35 m3. Pojemnik będzie sukcesywnie po zapełnieniu odbierany.3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) Odbierania odpadów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 oraz ich transportu do punktów odzysku lub unieszkodliwiania.b) Obróbki mechanicznej odebranych odpadów.c) Zagospodarowania surowców wtórnych z odebranych odpadów.d) Unieszkodliwienia pozostałości z obróbki mechanicznej odebranych odpadów.e) Postawienia do załadunku przez Wykonawcę kontenerów na placu załadunkowym poprzez zdjęcie ich z nośników/pojazdów samochodowych.4) Prace załadunkowe odpadów do kontenerów wykonuje Zamawiający.5) Wszelkie koszty związane z wykonaniem usług stanowiących zobowiązanie Wykonawcy, w tym koszty załadunku kontenerów zawierających odpady na samochody do transportu będzie ponosił Wykonawca.6) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo odbierając odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych pozostawić na miejscu odbioru, w miejsce odbieranych kontenerów zawierających odpady, taką samą ilość pustych kontenerów.7) W ramach czynności odbioru Wykonawca zobowiązuje się do zdjęcia z samochodów służących do transportu pustych kontenerów na podmianę oraz do załadunku na te samochody kontenerów z odpadami.8) Wykonawca zobowiązuje się do odebrania i transportu do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania kontenerów zawierających odpady po informacji o zapełnieniu ich w jak najkrótszym czasie nie później niż jeden dzień roboczy od poniedziałku do piątku włącznie, za wyjątkiem dni wolnych od pracy u Zamawiającego. Odbiór odpadów będzie następował w godzinach od 7.00.-15.00. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów i transportu tych odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania na każdorazowe zgłoszenie Zamawiający, w ilości kontenerów zawierających odpady wskazanej w zgłoszeniu. W takim wypadku odbiór będzie następował w następnym dniu po dokonaniu zgłoszenia, w godzinach od 7.00-15.00, niezależnie od odbioru przewidzianego w zdaniu poprzednim.9) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;b) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;c) pojazdów służących do transportu odpadów, które spełniają szczegółowe wymagania dla pojazdów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.10) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania oraz transportu odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.11) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0007 ZADANIE NR 7 ZMIESZANE ODPADY Z BETONU, GRUZU CEGLANEGO, ODPADOWYCH MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA INNE NIŻ WYMIENIONE W 17 01 06 - ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do odbioru zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. Przedmiot zamówienia obejmuje odpady sklasyfikowane pod kodami: 17 01 07.2) Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania w sposób, o którym mowa w ust. 4 odpadów w ilości ok. 150 Mg (ton).3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w wyznaczone miejsce kontenera o pojemności min. 30-35 m3. Kontener będzie sukcesywnie po zapełnieniu odbierany.4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) Odbierania odpadów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 oraz ich transportu do punktów odzysku lub unieszkodliwiania.b) Obróbki mechanicznej odebranych odpadów.c) Zagospodarowania surowców wtórnych z odebranych odpadów.d) Unieszkodliwienia pozostałości z obróbki mechanicznej odebranych odpadów.e) Postawienia do załadunku przez Wykonawcę kontenerów na placu załadunkowym poprzez zdjęcie ich z nośników/pojazdów samochodowych.5) Prace załadunkowe odpadów do kontenerów wykonuje Zamawiający.6) Wszelkie koszty związane z wykonaniem usług stanowiących zobowiązanie Wykonawcy, w tym koszty załadunku kontenerów zawierających odpady na samochody do transportu będzie ponosił Wykonawca.7) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo odbierając odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych pozostawić na miejscu odbioru, w miejsce odbieranych kontenerów zawierających odpady, taką samą ilość pustych kontenerów.8) W ramach czynności odbioru Wykonawca zobowiązuje się do zdjęcia z samochodów służących do transportu pustych kontenerów na podmianę oraz do załadunku na te samochody kontenerów z odpadami.9) Wykonawca zobowiązuje się do odebrania i transportu do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania kontenerów zawierających odpady po informacji o zapełnieniu ich w jak najkrótszym czasie nie później niż jeden dzień roboczy od poniedziałku do piątku włącznie, za wyjątkiem dni wolnych od pracy u Zamawiającego. Odbiór odpadów będzie następował w godzinach od 7.00.-15.00. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów i transportu tych odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania na każdorazowe zgłoszenie Zamawiający, w ilości kontenerów zawierających odpady wskazanej w zgłoszeniu. W takim wypadku odbiór będzie następował w następnym dniu po dokonaniu zgłoszenia, w godzinach od 7.00-15.00, niezależnie od odbioru przewidzianego w zdaniu poprzednim.10) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu;b) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;c) pojazdów służących do transportu odpadów, które spełniają szczegółowe wymagania dla pojazdów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.11) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.12) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0008 ZADANIE NR 8 ODZIEŻ I TEKSTYLIA – ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW 1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru, unieszkodliwienia lub zagospodarowania odzieży i tekstyliów z selektywnej zbiórki odpadów w ilości ok. 45 Mg (ton), zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z aktami wykonawczymi.2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany, w szczególności do:a) dostarczenia w wyznaczone miejsce na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna kontenera o pojemności min. 15-20 m3 do transportu odpadów;b) odbioru odpadów sklasyfikowanych w katalogu odpadów pod kodami 20 01 10, 20 01 11;c) sukcesywnego odbioru zapełnionego kontenera, w miejsce odbieranego kontenera zawierającego odpady, pozostawienia pustego kontenera. Zamawiający telefonicznie i systemie BDO zgłosi Wykonawcy konieczność transportu odpadów. Odbiór odbywać się będzie z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na ul. Lipowej na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00. Prace załadunkowe odpadów do kontenerów wykonuje Zamawiający;d) w ramach czynności odbioru Wykonawca zobowiązuje się do zdjęcia z samochodu służącego do transportu pustego kontenera na podmianę oraz załadunku na samochód kontenera z odpadami;e) unieszkodliwienia lub zagospodarowania odpadów.3) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie:a) trwałego i czytelnego oznakowania samochodu, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy;b) zabezpieczenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich przeładunku i transportu;c) konstrukcji pojazdów, która będzie zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożone odpady oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;d) pojazdów służących do transportu odpadów, które spełniają szczegółowe wymagania dla pojazdów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.4) W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu zakresu usługi odbioru i unieszkodliwiania oraz transportu odpadów w ilości określonej w formularzu cenowym.5) Zarówno odnośnie zakresu podstawowego zamówienia, jak i zakresu opcjonalnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usług w mniejszym lub większym zakresie, a także zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz zmiany rodzaju usług w zależności od potrzeb Zamawiającego (w stosunku do ilości określonych w formularzu ofertowym) w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający w kontekście zakresu podstawowego zamówienia gwarantuje wykonanie 50% wartości tego zakresu zamówienia.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90512000, 90514000, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11552237 2025-11-18
godz. 10:00
Dolnośląskie Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicielinieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu...
11546032 2025-11-18
godz. 10:00
Lubuskie 1. Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) tzn. odpadów stanowiących pozostałości po segregacji oraz odpadów zebranych selektywnie z terenu miasta Gubina do...
11552326 2025-11-18
godz. 10:00
Lubelskie Odbiór, wywóz, utylizacja i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zamość w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026...
11552242 2025-11-18
godz. 11:00
Lubuskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Nowogród Bobrzański oraz odpadów komunalnych przyjętych w PSZOK w okresie od 01.01.2026 r. do...
11555684 2025-11-20
godz. 00:00
Śląskie wykonanie w swoich zasobach robót remontowych i budowlanych oraz usług w 2026 roku i zaprasza do składania ofert wstępnych do pierwszego stopnia przetargu na niżej wymienione rodzaje robót...
11552284 2025-11-20
godz. 09:30
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Nowy Targ od dnia 1 stycznia 2026r. do dnia 31 grudnia 2026r.1.1. Odbiór z...
11558423 2025-11-20
godz. 12:00
Śląskie Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Gaszowice Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi...
11558132 2025-11-21
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych terenu gminy Krynicy-Zdroju.Zakres...
11558129 2025-11-21
godz. 10:00
Podlaskie 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania),...
11537072 2025-11-24
godz. 09:00
Mazowieckie „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2026 roku z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Iłów a także z PSZOK wskazanego przez Zamawiającego” Przedmiotem...