Przetarg 11452606 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego...

   
Analizuj Zamówienie 11452606
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-08-25
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym, w podziale na części. Szczegółow
y opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony odpowiednio w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 1 do SWZ, w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy. 2. Ilekroć w treści SWZ, w tym w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawą Pzp”).4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 227 - 238 ustawy Pzp.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 92 ust. 1 ustawy Pzp.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na jedną lub więcej części niniejszego postępowania.7. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 – 315 ustawy Pzp.8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.9. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
Część zamówienia: LOT-0001 część 1: Maszyny rolnicze: ciągnik rolniczy (typ I.) - 1. sztuka, ładowarka teleskopowa - 1. sztuka, siewnik punktowy - 1. sztuka, zestaw uprawy pasowej - 1. sztuka, dron opryskowy - 1. sztuka. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym, w podziale na 2. części.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony odpowiednio w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 1 do SWZ, w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy. Zamówienie finansowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy.II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia: do 30.11.2025 r. 2. Zgodnie z Umową o objęcie przedsięwzięcia wsparciem z planu rozwojowego, numer umowy KPO/25/BCU/U/0011; § 4 Wejście w życie i okres realizacji Umowy; pkt. 3. utworzenie BCU musi nastąpić nie później niż 30.11.2025 r. Zamawiający na potwierdzenie spełnienie powyższego warunku zobligowany jest przedstawić zestawienie dokumentów sprzedaży towarów i usług za zakupiony sprzęt i wykonanie robót budowlanych.III. GWARANCJA1. Szczegółowe warunki gwarancji opisane są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 SWZ.2. Bieg terminu obowiązywania gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń, przez obie strony umowy.

Część zamówienia: LOT-0002 część 2: Maszyny rolnicze: ciągnik rolniczy (typ II.) - 1. sztuka, Opryskiwacz zaczepiany - 1. sztuka, Kombajn zbożowy - 1. sztuka, sieczkarnia samojezdna - 1. sztuka. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym, w podziale na 2. części.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony odpowiednio w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 1 do SWZ, w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy. Zamówienie finansowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy.II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia: do 30.11.2025 r. 2. Zgodnie z Umową o objęcie przedsięwzięcia wsparciem z planu rozwojowego, numer umowy KPO/25/BCU/U/0011; § 4 Wejście w życie i okres realizacji Umowy; pkt. 3. utworzenie BCU musi nastąpić nie później niż 30.11.2025 r. Zamawiający na potwierdzenie spełnienie powyższego warunku zobligowany jest przedstawić zestawienie dokumentów sprzedaży towarów i usług za zakupiony sprzęt i wykonanie robót budowlanych.III. GWARANCJA1. Szczegółowe warunki gwarancji opisane są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 SWZ.2. Bieg terminu obowiązywania gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń, przez obie strony umowy.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16000000, 16100000, 16130000, 16300000, 16340000, 16510000, 16700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się