Przetarg 11542850 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu...

   
Analizuj Zamówienie 11542850
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-09
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu drukującego: drukarek 3D, skanerów 3D wraz z akcesoriami w ramach projektu pn. AKCJA TRANSFORMACJA.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę: d
rukarek 3D, skanerów 3D, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych2) Instalację.3) Konfigurację i pierwsze uruchomienie.4) Szkolenie nauczycieli przedmiotu z obsługi dostarczonego rozwiązania.5) Wsparcie techniczne w okresie gwarancji6) Serwis gwarancyjny dostarczonych urządzeń.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa sprzętu drukującego: drukarek 3D, skanerów 3D wraz z akcesoriami w ramach projektu pn. AKCJA TRANSFORMACJA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu drukującego: drukarek 3D, skanerów 3D wraz z akcesoriami w ramach projektu pn. AKCJA TRANSFORMACJA.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę: drukarek 3D, skanerów 3D, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych2) Instalację.3) Konfigurację i pierwsze uruchomienie.4) Szkolenie nauczycieli przedmiotu z obsługi dostarczonego rozwiązania.5) Wsparcie techniczne w okresie gwarancji6) Serwis gwarancyjny dostarczonych urządzeń.3. Miejsce dostaw i instalacji :1) Zespół Szkół Chem.-Medycznych i Ogólnokształcących ,ul. Opolska 26, 42-600 Tarnowskie Góry2) Centrum Edukacji Ekonomiczno-Handlowej im. K. Goduli ul. Jana III Sobieskiego 5, 42-600 Tarnowskie Góry3) Zespół Szkół Artystyczno-Projektowych ul. Legionów 35, 42-600 Tarnowskie Góry4) Zespół Szkół Budowlano-Architektonicznych , ul. Okrzei 3, 42-600 Tarnowskie Góry5) Zespół Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II , ul. Pokoju 14, 42-600 Tarnowskie Góry4. Zamawiający zastrzega, aby jakość przedmiotu umowy była zgodna z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Oferowany przedmiot umowy musi stanowić własność Wykonawcy nieobciążony prawami na rzecz osób trzecich i być fabrycznie nowy, pozyskany poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski. 5. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ i liczony jest od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.6. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji - priorytet: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację; działanie FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 w związku z realizacją projektu pn. „AKCJA TRANSFORMACJA”, numer umowy: UDA-FESL.10.23-IZ.01-06CG/23; FESL.10.23-IZ.01-06CG/23-004. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.8. Szczegółowe uregulowania w zakresie okresu gwarancji, jak również wymaganego serwisu przedmiotu zamówienia oraz usług wsparcia technicznego zawiera OPZ (załącznik nr 5 do SWZ) oraz PPU (załącznik nr 3 do SWZ ). Okres gwarancji producenta dla dostarczonych urządzeń, systemów oraz usług wsparcia technicznego nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Warunki opisane w OPZ są wiążące dla Wykonawcy. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.9. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed dostarczeniem oraz nie był używany w celach wystawowych i pochodzi z legalnego źródła. W wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie jego legalności, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień gwarancyjnych i licencyjnych.10. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń, systemów, określonych jako prototyp, seria próbna, wersja demonstracyjna lub jako produkcja jednostkowa . 11. Urządzenia, systemy, oprogramowanie sterujące powinny pochodzić od producenta zapewniającego usługi serwisowe i gwarancyjne zgodne z wymaganiami opisanymi w OPZ.12. Zamówienie udzielane w częściach. Wartość szacunkowa wszystkich części: 2.429.208,69 zł netto.13. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 19522000, 30192113, 32322000, 38520000, 38636100, 42962000, 44512940
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , maszyny i sprzęty inne