Przetarg 11502770 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania,...

   
Analizuj Zamówienie 11502770
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-19
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, sprzętu informatycznego i wdrożenie e-usług publicznych w ramach projektu “Zwiększenie dostępności cyfrowej oraz poprawa cyberbezpiecze
ństwa w Powiecie Mieleckim. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy Części w zakresie których Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:1.1. Część nr 1: „Wdrożenie e-usług publicznych”.1.2. Część nr 2: „Zakup sprzętu skanującego i komputerowego”.1.3. Część nr 3: „Zakup oprogramowania do zarządzania ryzykiem oraz realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą”.2. Składanie ofert częściowych możliwe jest wyłącznie w zakresie w jakim zamówienie zostało podzielone na Części. Wykonawca według swojego wyboru może złożyć ofertę na jedną wybraną Cześć zamówienia lub dwie Części zamówienia lub wszystkie Części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekty umów stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ.4. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html5. Bezpośredni link do postępowania:https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,209618,4dea6ba659993f10b6f3b80727ebc7d0.html
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1: „Wdrożenie e-usług publicznych” 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, sprzętu informatycznego i wdrożenie e-usług publicznych w ramach projektu “Zwiększenie dostępności cyfrowej oraz poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim. Część nr 1: „Wdrożenie e-usług publicznych” obejmuje:a) Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej;b) Dostawę i wdrożenie infrastruktury serwerowej;c) Dostawę sprzętu IT;d) Dostawę i wdrożenie oprogramowania i e-usług.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.3. Zamówienie należy zrealizować w maksymalnym terminie do 150 dni od dnia podpisania umowy.4. Miejscem Wykonania Przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego – budynek Starostwa Powiatowego w Mielcu ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2: „Zakup sprzętu skanującego i komputerowego” 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, sprzętu informatycznego i wdrożenie e-usług publicznych w ramach projektu “Zwiększenie dostępności cyfrowej oraz poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim. Część nr 2: „Zakup sprzętu skanującego i komputerowego”, w tym:a) 26 sztuk skanerów A3;b) 10 sztuk skanerów A4 typ a;c) 10 sztuk skanerów A4 typ b;d) 4 sztuki komputerów przenośnych z oprogramowaniem systemowym i biurowym.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.3. Zamówienie należy zrealizować w maksymalnym terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert4. Miejscem Wykonania Przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego – budynek Starostwa Powiatowego w Mielcu ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3: „Zakup oprogramowania do zarządzania ryzykiem oraz realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą” 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, sprzętu informatycznego i wdrożenie e-usług publicznych w ramach projektu “Zwiększenie dostępności cyfrowej oraz poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim. Część nr 3: „Zakup oprogramowania do zarządzania ryzykiem oraz realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą”, w tym:a) Wykonanie analizy przedwdrożeniowej;b) Przygotowanie instancji systemu: implementacja struktury organizacyjnej, zdefiniowanie uprawnień, słowników i rejestrów oraz pozostałych ustawień;c) Instruktarze dla użytkowników;d) Weryfikacja merytorycznej dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.3. Zamówienie należy zrealizować w maksymalnym terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert4. Miejscem Wykonania Przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego – budynek Starostwa Powiatowego w Mielcu ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 30200000, 30213100, 30216000, 30216110, 30233141, 32420000, 48000000, 48800000, 48820000, 72263000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe