Przetarg 11372377 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych...
Analizuj | Zamówienie 11372377 |
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2025-07-10 |
przedmiot ogłoszenia | 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich, niskopodłogowych, w tym:• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 5000 mm do 8100 mm – część pierwsza za mówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 7000 mm do 9000 mm – część druga zamówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 9100 mm do 11000 mm - część trzecia zamówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 11000 mm do 13000 mm – część czwarta zamówienia,w ramach Projektu pn.: „Zakup taboru autobusowego w Gminie Zawiercie” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.2. Zamawiający podzielił zamówienie na części zgodnie z opisem wskazanym w pkt 1 i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 5000 mm do 8100 mm – część pierwsza zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu.Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 7000 mm do 9000 mm – część druga zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi. Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 9100 mm do 11000 mm – część trzecia zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi. Część zamówienia: LOT-0004 Część 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 11000 mm do 13000 mm – część czwarta zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi. UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie nr: TED.00523560-2025 z dnia: 2025-08-11 10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 449131-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Sekcja 2.1.4 Informacje ogólne pkt V: jest Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 10.11.2025r.,otrzymuje brzmienie: Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 25.11.2025r. Dopisano pkt VI: Zamawiającyodrzuci ofertę, w której udział produktów, w tym oprogramowania wykorzystywanego w wyposażeniu siecitelekomunikacyjnych pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje sięprzepisy dyrektywy 2014/25/UE, nie przekracza 50%. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0003 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0004 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-08-28 12:45 |
branża | Motoryzacja |
podbranża | autobusy, autokary |
kody CPV | 34121400, 34144910 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | śląskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | śląskie |