Przetarg 11372377 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych...

   
Analizuj Zamówienie 11372377
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-10
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich, niskopodłogowych, w tym:• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 5000 mm do 8100 mm – część pierwsza za
mówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 7000 mm do 9000 mm – część druga zamówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 9100 mm do 11000 mm - część trzecia zamówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 11000 mm do 13000 mm – część czwarta zamówienia,w ramach Projektu pn.: „Zakup taboru autobusowego w Gminie Zawiercie” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.2. Zamawiający podzielił zamówienie na części zgodnie z opisem wskazanym w pkt 1 i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 5000 mm do 8100 mm – część pierwsza zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu.Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 7000 mm do 9000 mm – część druga zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 9100 mm do 11000 mm – część trzecia zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi.

Część zamówienia: LOT-0004 Część 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 11000 mm do 13000 mm – część czwarta zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 1000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00523560-2025 z dnia: 2025-08-11
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 449131-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Sekcja 2.1.4 Informacje ogólne pkt V: jest Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 10.11.2025r.,otrzymuje brzmienie: Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 25.11.2025r. Dopisano pkt VI: Zamawiającyodrzuci ofertę, w której udział produktów, w tym oprogramowania wykorzystywanego w wyposażeniu siecitelekomunikacyjnych pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje sięprzepisy dyrektywy 2014/25/UE, nie przekracza 50%. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0003 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0004 Opis zmian : Sekcja 5.1.12 Termin składania ofert: jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie 28.08.2025r. Data otwarcia:jest 14.08.2025r., otrzymuje brzmienie: 28.08.2025r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-08-28 12:45
branża Motoryzacja
podbranża autobusy, autokary
kody CPV 34121400, 34144910
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się