Przetarg 12064002 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót...

   
Analizuj Zamówienie 12064002
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-17
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1.2. Celem pr
ojektu inwestycyjnego jest modernizacja budynku, która przyczyni się do poprawy warunków funkcjonowania żłobka, zwiększy bezpieczeństwo pobytu dzieci w placówce. Szacuje się, że dzięki realizacji zadania nastąpi zwiększenie liczby miejsc organizacyjnych o 25. Dane o istniejącym obiekcie: Liczba kondygnacji - 2 nadziemne 1 podziemna; pow. użytkowa – 1082,61 m²; kubatura budynku - 5016 m3.3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, czynności, które szczegółowo zostały określone w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w szczególności:– Opisem Przedmiotu Zamówienia zwanym dalej OPZ - stanowiący załącznik nr 13 do SWZ– Projektowanych Postanowieniach Umownych (dalej PPU) - stanowiących Załącznik nr 12 do SWZ.4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej: 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu. Wszelkie przeglądy i obowiązkowe konserwacje w okresie gwarancji jakości wykonywane są przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia ww. wymagania - szczegółowe informacja zawarte są w OPZ, stanowiące załącznik nr 13 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa opracowana została z uwzględnieniem:- Standardów dostępności dla m.st. Warszawy wprowadzonych do stosowania Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 23 października 2017 r. z późn. zm. (https://wsparcie.um.warszawa.pl/dostepnosc-architektoniczna), - Standardów dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami, zawartych w poradniku Ministerstwa Rozwoju i Technologii (https://www.gov.pl/attachment/ec9882aa-88a4-4c54-86c7-97d73cc2d12b), w szczególności w stosunku do elementów wyposażenia ułatwiających orientacje oraz przekaz informacji w budynku. Zamówienie będzie spełniać podstawowe zasady projektowania uniwersalnego, oprócz przeglądów przewidzianych odrębnymi przepisami, które będą wykonywane corocznie przez uprawnione podmioty, nie będą wymagać od użytkowników jakiejkolwiek obsługi.Warunkiem dokonania odbioru dokumentacji projektowej jest m.in. obowiązek dołączenia do dokumentacji projektowej wypełnionej Listy kontrolnej „Wzorcowy opis dostępności” stanowiącej załącznik do ww. Standardów dostępności dla m.st. Warszawy.6. Zamawiający określa wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) prace biurowe, księgowe i administracyjne obejmujące:(a) dokumentowanie przebiegu realizacji zamówienia,(b) prowadzenie korespondencji,(c) rozliczanie,(d) wystawianie faktur,(e) przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów do procedury uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie;b) prace na budowie, obejmujące:(a) przygotowanie terenu prac i zabezpieczenie terenu w tym: wydzielenie terenu robót, zabezpieczenie terenu przed dostępem osób nieuprawnionych przy użyciu taśmy ostrzegawczej lub montaż tymczasowych przegród, zabezpieczenie drzew i krzewów w trakcie prowadzenia robót,(b) wykonywanie robót ziemnych,(c) noszenie/transport materiałów budowlanych, sprzętu, itd.,(d) wykonanie prac związanych z montażem:(e) wykonywanie prac porządkowych takich jak mycie posadzek, ścian i drzwi, uprzątanie śmieci po robotach.2) Zamawiający wymaga aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę / Podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / Podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby wykonującej czynności określone w pkt 1.3) Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w PPU stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.7. Informacja dotycząca przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:1) Zamawiający nakłada obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wszystkie dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia udostępnione zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 2) Wizja lokalna odbędzie się w dwóch terminach na terenie obiektu:a) pierwszy termin: 26.11.2025 r. godz. 12:00 – 12:30,b) drugi termin: 28.11.2025 r. godz. 12:00 – 12:30.Przeprowadzenie wizji lokalnej w innych termiach będzie niemożliwe.3) Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół z odbycia wizji lokalnej (w 2 egz., jeden egzemplarz dla Zamawiającego, drugi dla Wykonawcy), zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ. 4) Koszty dojazdu Wykonawcy w celu dokonania wizji lokalnej placówki ponosi Wykonawca.5) W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień, a wszelkie zapytania należy kierować do Zamawiającego w trybie przewidzianym ustawą Pzp.6) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej.

ZZ-IA-ZP.26.55.2025.AKA
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45300000, 45400000, 71200000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany