Przetarg 10406601 - 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic: Poznańskiej,...

   
Analizuj Zamówienie 10406601
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-08
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic: Poznańskiej, Promykowej, Upalnej, Ciepłej, Gorącej w Górze – etap II i III.2. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest
szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji – stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wymagania jakościowe elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały opisane w dokumentacji projektowej, w szczególności w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 84 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji i rękojmi dla oznakowania poziomego cienkowarstwowego wynosi 12 miesięcy, oraz dla oznakowania poziomowego grubowarstwowego wynosi 36 miesięcy.4. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.5. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 6. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 45000000-7, 45 10 00 00-8, 45 23 00 00-8, 45 20 00 00-9, 45 11 27 10-5, 45 24 00 00-1, 45 23 23 10-8, 45 23 32 90-8, 45 23 32 80-5.7. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) koszty badań laboratoryjnych,b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruntu i nadmiaru urobku,c) opłaty za czasowe składowiska urobku,d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów,e) likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy,f) koszty zrzutu wody po próbach szczelności i oczyszczania namułu rowów ( kolektorów ) po płukaniu rurociągów i wpustów,g) koszty wycięcia drzew i krzewów,h) opracowanie i wdrożenie projektu ruchu drogowego na czas trwania robót,i) odszkodowania za zniszczenie upraw i zieleni,j) nadzór archeologiczny,k) sporządzenie księgi obmiaru,l) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i ewentualną korektą rzędnych celem dostosowania do istniejących wjazdów oraz terenu przyległego do budowy,ł) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej w 6 egzemplarzach i złożenie jej w PODGiK Powiatu Poznańskiego.8. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i projekcie.9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy : Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.9.1. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności robotników budowlanych opisane w przedmiarze robót.Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji warunków zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem zamówienia, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, jeżeli jest to konieczne, aby zachować ciągłość robót.9.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (wykaz pracowników): oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę zawierające: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych. 9.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób:a1) roboty budowlane będą świadczone w szczególności przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a2) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika.b) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 9.2. i 9.3. SWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników (w terminie 5 dni roboczych od dnia wystąpienia zmiany) w przypadku wystąpienia zmian osobowych, wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 2 000 zł.b2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 9.2. i 9.3. lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną, o której mowa w §8 ust. 1 lit. d projektu umowy.b3) w przypadku niezatrudnienia, przy realizacji zamówienia, osób na umowę o pracę, wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,01% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, za etap prac, w którym wymogu zatrudnienia nie dochował,b4) w uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.b5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

WOP.271.13.2024
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45000000, 45100000, 45112710, 45200000, 45230000, 45232310, 45233280, 45233290, 45240000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10497899 2024-05-15
godz. 10:00
Łódzkie „Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych” Część 1: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni bitumicznych czterech o...
10497547 2024-05-15
godz. 12:00
Podkarpackie Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha Część 1: Część I - Zagospodarowanie poscaleniowe r...
10491482 2024-05-16
godz. 09:00
Lubuskie 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadani...
10498180 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Prace naprawcze na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 1 w Rząsce Część 1: Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni placu postojowego na terenie kompleksu wojskowe...
10497583 2024-05-17
godz. 10:00
Pomorskie BUDOWA NOWEGO GARAŻU DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KIERWAŁDZIE Z UTWARDZENIEM ODCINKA DROGI GMINNEJ Część 1: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polega...
10498206 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie 3.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Modernizacja dróg gminnych” na następujących drogach:• Czchów: Droga „ul. Spacerowa” „ul ...
10425111 2024-05-17
godz. 10:50
Podlaskie Remont, naprawa, konserwacja, wykonanie niektórych elementów infrastruktury drogowej – nawierzchnie, elementy korpusu drogi, elementy sieci odwodnienia, oznakowanie poziome na drogach kr...
10497109 2024-05-17
godz. 15:00
Podlaskie Remont zjazdu do garaży podziemnych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej E. Plater 9A 11A w Suwałkach
10424428 2024-05-18
godz. 15:00
Łódzkie Naprawa ciągów pieszych z płyt chodnikowych 50 x 50 x 7 cm o łącznej powierzchni ok. 30 m2.
10450979 2025-06-29
godz. 00:00
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym