Przetarg 11452970 - 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków biurowo –...

   
Analizuj Zamówienie 11452970
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-25
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków biurowo – socjalnych wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją elektroenerg
etyczną, na terenie działki nr ewid. 412/3 w miejscowości Bysław, gmina Lubiewo, powiat tucholski.2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 3. Zgodnie z art. 310 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.4. Zakres robót obejmuje w szczególności budowę budynków biurowo – socjalnych wraz z instalacjami: budynek ,,A” i budynek ,,B” oraz utwardzenie terenu.Przedmiotowe budynki biurowo – socjalne – obiekty niskie, jednokondygnacyjne, bez podpiwniczenia. Budynki socjalno-biurowe wykonane zostaną prefabrykowane w postaci modułowych kontenerów. Konstrukcja stalowa kontenerów wykonana z profili zimnogiętych łączonych za pomocą spawania. Dach o budowie warstwowej poszyty blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Dach ocieplony wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 280 mm). Ściany zewnętrzne o budowie warstwowej ze szkieletem drewnianym poszyte blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Ściany zewnętrzne ocieplone wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 200 mm). Podłoga o budowie warstwowej poszyta blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Podłoga ocieplona wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 180 mm). Ściany działowe lekkie w systemie zabudowy gipsowo-kartonowej. W budynku „A” wydzielono pomieszczenia takie jak: śluza sanitarna, biuro-jadalnia, szatnia brudna, wc, szatnia czysta oraz komunikacja w postaci korytarzy. Na dachu budynku zaprojektowano montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kW: 16 modułów PV 375W. Kotwić bezpośrednio do konstrukcji dachowej, należy to skonsultować z producentem kontenerów.Falownik ma być zainstalowany na zewnątrz budynku na elewacji.Ogranicznik przepięć DC po stronie AC. Maksymalny możliwy prąd wyniesie 10,95A przyjęto bezpiecznik 12A (zabezpieczanie dobrać z uwagi na dobrany falownik).Wykonanie dostawy i montażu zestawu fotowoltaicznego wraz z podłączeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników, potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy oraz osobę posiadającą uprawnienia w tym zakresie, przy udziale Użytkownika.Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w lokalnym Zakładzie Energetycznym.Wykonawca jest zobowiązany do konfiguracji falownika, tj. połączenie z siecią internet w celu monitorowania zdalnie produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznej. Budynek „B” stanowi biuro. Konstrukcja budynków szkieletowa – możliwość zakupu gotowych obiektów kontenerowych zgodnych z parametrami zawartymi w projekcie, bądź budowy obiektów zgodnie z projektem. UWAGA!1. Projekt architektoniczny stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ i projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ przewidują budowę zadaszenia nad poletkiem osadowym (wiaty) oraz murów oporowych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania tych elementów.2. Źródło ogrzewania budynków – instalacja elektryczna – klimatyzatory z funkcją grzania oraz grzejniki elektryczne, źródło ciepłej wody użytkowej – przepływowy elektryczny podgrzewacz wody.5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000 - 7 Roboty budowlane 45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe 45111200 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000 - 2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45300000 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne 45261215 - 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45331000 - 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45233200 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.7. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, b) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, c) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, d) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, e) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,f) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,g) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,h) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach,i) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, j) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,k) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,m) prowadzenia dzienników budowy,n) wykonania planu BIOZ (jeżeli dotyczy).8. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Ze względu na dofinansowanie z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych odbiór końcowy będzie dokonany po wykonaniu całego zakresu inwestycji pn.: ,,Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo”, która obejmuje również zakup, dostawę i montaż wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem.Zamawiający informuje, że pozostały zakres inwestycji, tj. zakup, dostawa i montaż wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem objęty jest postępowaniem przetargowym znak IiPP.271.1.11.2025 r., ogłoszonym w dniu 31 lipca 2025 r.Ze względu na wymagania Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wypłata środków nastąpi po dokonaniu odbioru końcowego całego zakresu inwestycji, tj. budynków biurowo-socjalnych oraz montażu wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem.9. Zaliczka, harmonogram robót i warunki płatności:a) Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy (lecz nie większej niż wkład własny Zamawiającego) w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury zaliczkowej na rachunek bankowy wskazany na fakturze, przy czym musi być on zgodny z numerem rachunku na liście, o której mowa w art. 96 b ustawy o podatku od towarów i usług. b) Dokładna kwota zaliczki będzie wyliczona na podstawie złożonej oferty.c) Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową nie wcześniej niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. d) Zamawiający przewiduje płatność końcową. Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu i odbiorze całego zakresu inwestycji, o którym mowa w ust. 8, zgodnie z warunkami określonymi w Programie Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. e) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.10. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 11. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Pozostałe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

IiPP.271.1.12.2025
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej, budownictwo mieszkaniowe
kody CPV 45000000, 45111200, 45111300, 45200000, 45210000, 45233200, 45261215, 45300000, 45310000, 45330000, 45331000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się