Przetarg 11877449 - 1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umów ramowych na...

   
Analizuj Zamówienie 11877449
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-05
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umów ramowych na dostawy materiałów budowlanych, zwanych dalej „asortymentem”.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 2 n
w. zadania:1) Zadanie nr 1 – Dostawy drzwi, ościeżnic, opasek, tulei wentylacyjnych, itp.;2) Zadanie nr 2 – Dostawy farb;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla dwóch zadań zawarty jest w Rozdz. XIX SWZ oraz załączniku nr 5-5A do SWZ (odpowiedni do zadania).4. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment gwarancji na okres 12 miesięcy i rękojmi na okres 24 miesięcy na dostarczany asortyment. 5. Zamawiający, w zadaniu nr 2, żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj. Karty technicznej dla każdego asortymentu, wystawionej przez Producenta.Karta techniczna asortymentu musi zawierać nw. informacje:- Zastosowanie i właściwości:Opis przeznaczenia farby (np. do wnętrz, na zewnątrz) oraz jej charakterystyczne cechy (np. matowa, odporna na szorowanie). - Parametry techniczne:Wartości dotyczące wydajności (np. ile m²/L), odporności na szorowanie na mokro, limitu LZO (lotnych związków organicznych) czy innych specyfikacji produktu. - Sposób stosowania:Instrukcje dotyczące przygotowania powierzchni, nakładania farby (np. wałkiem, pędzlem, przez natrysk), zalecanej liczby warstw i sposobów rozcieńczania (jeśli dozwolone). - Warunki aplikacji:Informacje o optymalnej temperaturze i wilgotności podczas malowania. - Okres przydatności i przechowywanie:Data ważności produktu oraz wskazówki dotyczące bezpiecznego przechowywania (np. temperatura powyżej 5°C, unikanie mrozu i zbyt wysokich temperatur). - BHP i pierwsza pomoc:Wskazówki dotyczące potencjalnych zagrożeń, zaleceń dotyczących odzieży ochronnej, a także postępowania w przypadku kontaktu ze skórą lub oczami. - Atesty i normy: Informacje o certyfikatach i zgodności z polskimi lub europejskimi normami. - Informacje o opakowaniach:Dostępne rodzaje i pojemności opakowań. 6. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowany asortyment spełnia określone przez Zamawiającego wymagania. Przedmiotowe środki dowodowe wytworzone przez Wykonawcę, niebędącego Producentem, nie będą uznane za równoważne.7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.9. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Termin dostawy asortymentu: nie dłuższy niż 6 dni roboczych (zgodnie z Ofertą Wykonawcy), licząc od dnia zaakceptowania zapotrzebowania przez Wykonawcę.11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji;2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:adres: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa;adres e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl12. Rodzaj i zakres zmian umowy zostały wskazane w rozdz. XIX SWZ. 13. Zamawiający w żadnym zadaniu nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy.
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie nr 1 – Dostawy drzwi, ościeżnic, opasek, tulei wentylacyjnych, itp. 1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umów ramowych na dostawy materiałów budowlanych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w Rozdz. XIX SWZ oraz załączniku nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie nr 2 – Dostawy farb 1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umów ramowych na dostawy materiałów budowlanych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w Rozdz. XIX SWZ oraz załączniku nr 5A do SWZ.
branża Materiały budowlane i hutnicze, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi, materiały budowlane
kody CPV 39190000, 39191100, 44000000, 44190000, 44221000, 44400000, 44810000, 44812200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi , materiały budowlane