Przetarg 11462406 - 1. Przedmiotem postępowania jest Wyłonienie Wykonawcy w...

   
Analizuj Zamówienie 11462406
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-08-29
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem postępowania jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie modernizacji sprzętu AV w Auli Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.2. W ramach postępowania należy do
starczyć następujące przedmioty zamówienia: projektor multimedialny (w ilości 2 sztuk), matryca wideo z jednostką sterującą (w ilości 1 sztuki), tablet sterujący (w ilości 2 sztuk), transmiter HDMI typu 1 (w ilości 2 sztuk), transmiter HDMI typ 2 (w ilości 2 sztuk), transmiter HDMI typ 3 (w ilości 2 sztuk), reciver HDMI typ 1 (w ilości 6 sztuk), sterownik oświetlenia (w ilości 1 sztuki), kamera PTZ wraz z uchwytem (w ilości 2 sztuk), extender do kamery (w ilości 2 sztuk), interface audio (w ilości 2 sztuk), HUB USB (w ilości 2 sztuk), mikrofony bezprzewodowe (w ilości 1 zestawu), trigger (w ilości 1 sztuki), procesor Audio DSP (w ilości 1 sztuki), Switch LAN (w ilości 2 sztuk), Cyfrowe Panele audio (w ilości 4 sztuk).3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego mieszczącego się pod adresem: ul. Krupnicza 33A, 31-123 Kraków.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) szkolenie użytkownika obejmujące dwie niezależne części - tj. ogólną (obsługa przedmiotu zamówienia przez użytkownika) oraz techniczną (konserwacja i opieka użytkownika nad przedmiotem zamówienia - dla 5 osób, w wymiarze 3 godzin zegarowych,b) modernizację w obiekcie istniejącego okablowania pod kątem potrzeb nowych urządzeń oraz wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych w zakresie montażu i uruchomienie systemu. Wszystkie prace należy wykonać według założeń dokumentacji przetargowej oraz stosowanie do wymagań instalowanych systemów, specyfiki obiektu i wymagań funkcjonalnych użytkownika, a także zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami sztuki inżynierskiej.c) okablowanie winno obejmować wszelkie linie sygnałowe, zasilające i zarządzające dla elementów wykonawczych.d) Zamawiający wymaga aby nowe urządzenia i systemy zostały w pełni zintegrowane z istniejącymi już w Auli rozwiązaniami. W szczególności dotyczy to sterowania oraz wymiany sygnałów. Nie dopuszcza się odbioru pracy w sytuacji braku spełnienia przez oferenta w/w wymagań lub pogorszenia funkcjonalności lub obsługi systemu AV w stosunku do stanu obecnego.e) Zamawiający wymaga, aby po zakończeniu prac instalacyjnych została stworzona i przekazana użytkownikowi dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej (3 egz.) oraz elektronicznej (PDF). Opracowanie powinno zawierać szczegółowy opis funkcjonalny, zestawienie i przebieg wszystkich tras, zestawienie użytych elementów wykonawczych, rysunki z ich rozmieszczeniem oraz schematy połączeń́f) Wykonawca musi zaoferować gwarancję na dostarczone elementy wykonawcze i prace w wysokości min. 36 miesięcy od dnia zakończenia prac.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych oraz ilościowych zawiera załącznik A do SWZ
Część zamówienia: LOT-0001 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie modernizacji sprzętu AV w Auli Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. 1. Przedmiotem postępowania jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie modernizacji sprzętu AV w Auli Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.2. W ramach postępowania należy dostarczyć następujące przedmioty zamówienia: projektor multimedialny (w ilości 2 sztuk), matryca wideo z jednostką sterującą (w ilości 1 sztuki), tablet sterujący (w ilości 2 sztuk), transmiter HDMI typu 1 (w ilości 2 sztuk), transmiter HDMI typ 2 (w ilości 2 sztuk), transmiter HDMI typ 3 (w ilości 2 sztuk), reciver HDMI typ 1 (w ilości 6 sztuk), sterownik oświetlenia (w ilości 1 sztuki), kamera PTZ wraz z uchwytem (w ilości 2 sztuk), extender do kamery (w ilości 2 sztuk), interface audio (w ilości 2 sztuk), HUB USB (w ilości 2 sztuk), mikrofony bezprzewodowe (w ilości 1 zestawu), trigger (w ilości 1 sztuki), procesor Audio DSP (w ilości 1 sztuki), Switch LAN (w ilości 2 sztuk), Cyfrowe Panele audio (w ilości 4 sztuk).3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego mieszczącego się pod adresem: ul. Krupnicza 33A, 31-123 Kraków.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) szkolenie użytkownika obejmujące dwie niezależne części - tj. ogólną (obsługa przedmiotu zamówienia przez użytkownika) oraz techniczną (konserwacja i opieka użytkownika nad przedmiotem zamówienia - dla 5 osób, w wymiarze 3 godzin zegarowych,b) modernizację w obiekcie istniejącego okablowania pod kątem potrzeb nowych urządzeń oraz wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych w zakresie montażu i uruchomienie systemu. Wszystkie prace należy wykonać według założeń dokumentacji przetargowej oraz stosowanie do wymagań instalowanych systemów, specyfiki obiektu i wymagań funkcjonalnych użytkownika, a także zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami sztuki inżynierskiej.c) okablowanie winno obejmować wszelkie linie sygnałowe, zasilające i zarządzające dla elementów wykonawczych.d) Zamawiający wymaga aby nowe urządzenia i systemy zostały w pełni zintegrowane z istniejącymi już w Auli rozwiązaniami. W szczególności dotyczy to sterowania oraz wymiany sygnałów. Nie dopuszcza się odbioru pracy w sytuacji braku spełnienia przez oferenta w/w wymagań lub pogorszenia funkcjonalności lub obsługi systemu AV w stosunku do stanu obecnego.e) Zamawiający wymaga, aby po zakończeniu prac instalacyjnych została stworzona i przekazana użytkownikowi dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej (3 egz.) oraz elektronicznej (PDF). Opracowanie powinno zawierać szczegółowy opis funkcjonalny, zestawienie i przebieg wszystkich tras, zestawienie użytych elementów wykonawczych, rysunki z ich rozmieszczeniem oraz schematy połączeń́f) Wykonawca musi zaoferować gwarancję na dostarczone elementy wykonawcze i prace w wysokości min. 36 miesięcy od dnia zakończenia prac.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych oraz ilościowych zawiera załącznik A do SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00636316-2025 z dnia: 2025-09-30
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 565591-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zamawiający wprowadza zmiany w następujących pozycjach ogłoszenia:1) LOT-0001 Pozycja: Okres obowiązywania (BT-36-Lot): zmieniono z: 45 na: 472) LOT-0001 Pozycja: Informacje dodatkowe (BT-300-Lot): poprzez wprowadzenie informacji: „Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 47 dni kalendarzowych, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy. Zamawiający informuje, iż realizacja zamówienia musi nastąpić od dnia zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2026 r., jednak nie wcześniej niż od dnia 15 grudnia 2025 r.3) LOT-0001 Pozycja: Termin składania ofert (BT-131(d)-Lot) zmieniono z: 01/10/2025 na: 27/10/20254) LOT-0001 Pozycja: Data otwarcia (BT-132(d)-Lot) zmieniono z: 01/10/2025 na: 27/10/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-27 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00667828-2025 z dnia: 2025-10-10
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 636316-2025 Główny powód zmiany : Korekta publikującego 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zamawiający wprowadza zmianę w następujących pozycjach ogłoszenia:1) Procedura Pozycja: Szacunkowa wartość bez VAT (BT-27-Procedure) - poprzez dodanie wartości szacunkowej netto zamówienia: 300 000,00 zł.2) LOT-0001 Pozycja: Szacunkowa wartość bez VAT (BT-27-Lot) - poprzez dodanie wartości szacunkowej netto zamówienia: 300 000,00 zł3) LOT-0001 Pozycja: Termin składania ofert (BT-131(d)-Lot) - Z: dnia 27/10/2025; Na: dzień 28/10/20254) LOT-0001 Pozycja: Data otwarcia (BT-132(d)-Lot) - Z: dnia 27/10/2025; Na: dzień 28/10/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-28 10:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 32321200, 32322000, 32351300, 32420000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt rtv, multimedia