Przetarg 11451079 - 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie...

   
Analizuj Zamówienie 11451079
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-22
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem placu zabaw przy ul. Dębskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadań pn.:1.2.1 ZZM/O1.48/24 Opatkowicki Park przy ul. Dębskiego - zalesienie skarpy. Budżet obywatelski dzielnic - edycja X,1.2.2 ZZM/O1.80/25 Zagospodarowanie skarpy przy torach kolejowych na ul. Studniarskiego i ul. Dębskiego,1.2.3 ZZM/DIR/O-X-15/25 Zagospodarowanie projektowanego placu zabaw przy ul. Dębskiego,1.2.4 ZZM/DIR/W-X-15/25 Zakup i montaż urządzeń przystosowanych dla osób niepełnosprawnych na teren placu zabaw przy ul. Dębskiego.1.3 Teren inwestycji zlokalizowany jest na działce nr 87/52, obręb P-34, jednostka ewidencyjna Podgórze.1.4 Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1.4.1 prace przygotowawcze, 1.4.2 wycinka drzew, 1.4.3 zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury,1.4.4 zakup, dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchniami bezpiecznymi,1.4.5 zakup, dostawę i montaż bramek i ogrodzeń,1.4.6 budowę nawierzchni z płyt ażurowych, z kostki brukowej, z mas bitumicznych,1.4.7 nasadzenia zieleni,1.4.8 rekultywację trawnika.1.5 Dokumentacja obejmuje niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje, a w tym pozwolenie na budowę decyzja nr 128/6740.9/2025 z dnia 15 maja 2025 r znak sprawy AU-01-6.6740.9.119.2025KBA oraz pozwolenie na wycinkę drzew decyzja nr 983/K/2024 znak sprawy ZZMK.470.550.2024.ZP z dnia 20.11.2024 r.1.6 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.1.7 Zakresy opisane poniżej zaznaczone są kolorami w załączniku graficznym (zakresy te są wyłącznie orientacyjne i ich dokładny wymiar i sposób zagospodarowania należy odczytać z dokumentacji projektowej), przy czym:1.7.1 zakres podstawowy – oznaczony kolorem żółtym – obejmuje nawierzchnie wewnątrz ogrodzenia oraz dołączenie do istniejącego chodnika, ogrodzenie i bramki, zakres z nawierzchnią EPDM, strefa z nawierzchnią trawiastą i urządzeniami zabawowymi,1.7.2 zakres opcji 1 – oznaczony kolorem granatowym – obejmuje nasadzenia towarzyszące (zakres dotyczący wycinki nie jest objęty w załączniku graficznym),1.7.3 zakres opcji 2 – oznaczony kolorem różowym – obejmuje strefę z nawierzchnią piaskową oraz biblioteczkę plenerową,1.7.4 zakres opcji 3 – oznaczony kolorem czerwonym – obejmuje nawierzchnię poza ogrodzeniami placu zabaw wskazaną na załączniku fragmentarycznie (pełna jej powierzchnia wykazana jest w dokumentacji projektowej) oraz strefę z płyt ażurowych na stojaki rowerowe wraz ze stojakami.W zakresie opcji 1 wskazany jest trawnik do rekultywacji w miejscu strefy piaskowej. Rekultywacja ta będzie konieczna do realizacji jedynie w wypadku nierealizowania zakresu z opcji 2, tj. strefy piaskowej.1.8 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:1.8.1 prace przygotowawcze, 1.8.2 wykonanie ścieżek z nawierzchni w obrębie placu zabaw i dodatkowej z płyt ażurowych wraz ze stojakami na rowery przy wejściu od strony osiedla oraz fragmentu łączącego istniejący chodnik z wejściem na plac zabaw, 1.8.3 wykonanie ogrodzenia z bramą i bramkami, 1.8.4 wykonanie strefy zabawowej z nawierzchnią EPDM wskazaną w załączniku graficznym wraz z zakupem dostawą i montażem urządzenia zabawowego i huśtawek w tej strefie, 1.8.5 zakup, dostawę i montaż tablicy regulaminowej, koszy na śmieci oraz ławek i zestawu piknikowego,1.8.6 zakup, dostawę i montaż urządzeń zabawowych ze strefy trawiastej tj.: huśtawki typu bocianie gniazdo, 2 szt. bujaków i sprężynowca trzyosobowego, 1.8.7 wskazany zakres ujęty jest w przedmiarze robót w folderze „Podstawa”.1.9 Zamówienie w zakresie opcji nr 1 obejmuje: 1.9.1 wycinkę drzew i prace z tym związane, 1.9.2 przygotowanie terenu pod nasadzenia i wykonanie nasadzeń,1.9.3 wskazany zakres ujęty jest w przedmiarze robót w folderze „Opcja I”.1.10 Zamówienie w zakresie opcji nr 2 obejmuje:1.10.1 wykonanie strefy piaskowej wraz z zakupem dostawą i montażem elementów małej architektury i urządzeń zabawowych wskazanych w przedmiarze do wykonania w tej strefie,1.10.2 wykonanie osłony cieniującej,1.10.3 wykonanie biblioteczki plenerowej w sąsiedniej strefie trawiastej,1.10.4 wskazany zakres ujęty jest w przedmiarze robót w folderze „Opcja II”.1.11 Zamówienie w zakresie opcji nr 3 obejmuje wykonanie drogi dojazdowej do placu zabaw z nawierzchni bitumicznej wraz z nawierzchnią z płyt ażurowych pod stojaki rowerowe wraz ze stojakami.1.12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w całości lub w części dot. zakresu opcji nr 1, 2, 3, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę prac budowlanych oraz w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.10.2025r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 30.10.2025r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.1.13 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.1.14 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.1.15 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.1.16 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

NP.26.2.94.25.BT


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00409697/01 z dnia: 2025-09-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-08 11:00
Po zmianie:
2025-09-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-08 11:05
Po zmianie:
2025-09-10 11:05
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zagospodarowanie terenu, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 34928480, 37535200, 39113600, 45000000, 45100000, 45111291, 45112700, 45112710, 45112723, 45233200, 77300000, 77310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się