Przetarg 11489506 - 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa ,...

   
Analizuj Zamówienie 11489506
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-12
przedmiot ogłoszenia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa , transport i utylizacja ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3 (UPPZ) oraz odpadów określonych kodem odpadu 16 03 80 wraz z pod
stawieniem i obsługą pojemników do magazynowania odpadów w miejscowościach:a) Nowa Dęba, b) Sandomierz,c) Kielce.2) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa odbioru maksymalnie: 238 000 kg odpadów i UPPZ.3) Szczegółowy opis wykonania usługi stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia oraz warunki realizacji i gwarancji przedstawione zostały w:a) opisie przedmiotu zamówienia;b) projekcie umowy;stanowiącymi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia4) Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podstawowego wynosi: 280 000,00 zł brutto.5) Kod CPV- według wspólnego słownika zamówień:główny kod: 90500000-2 – usługi związane z odpadami.3. Prawo opcji:1) Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.2) Przedmiotem zamówienia opcjonalnego jest usługa odbioru maksymalnie: 238 000 kg odpadów.Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy.3) Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Zgodnie z zapisami projektu umowy, Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej za odbiór 1 kg odpadów była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.4) Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji.5) Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji jednokrotnie, bądź wielokrotnie według potrzeb Zamawiającego.6) Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu zrealizowanej usługi.7) Wykonawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane w niniejszym zamówieniu prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu nie udzielenia przez Zamawiającego realizacji dostaw objętych prawem opcji.8) Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia opcjonalnego zostały ujęte w projekcie umowy.
Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór, transport i utylizacja ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3 oraz odpadów określonych kodem odpadu 16 03 80 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa , transport i utylizacja ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3 (UPPZ) oraz odpadów określonych kodem odpadu 16 03 80 wraz z podstawieniem i obsługą pojemników do magazynowania odpadów w miejscowościach:a) Nowa Dęba, b) Sandomierz,c) Kielce.2) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa odbioru maksymalnie: 238 000 kg odpadów i UPPZ.3) Szczegółowy opis wykonania usługi stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia oraz warunki realizacji i gwarancji przedstawione zostały w:a) opisie przedmiotu zamówienia;b) projekcie umowy;stanowiącymi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia4) Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podstawowego wynosi: 280 000,00 zł brutto.5) Kod CPV- według wspólnego słownika zamówień:główny kod: 90500000-2 – usługi związane z odpadami.3. Prawo opcji:1) Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.2) Przedmiotem zamówienia opcjonalnego jest usługa odbioru maksymalnie: 238 000 kg odpadów. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy.3) Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Zgodnie z zapisami projektu umowy, Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej za odbiór 1 kg odpadów była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.4) Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji.5) Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji jednokrotnie, bądź wielokrotnie według potrzeb Zamawiającego.6) Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu zrealizowanej usługi.7) Wykonawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane w niniejszym zamówieniu prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu nie udzielenia przez Zamawiającego realizacji dostaw objętych prawem opcji.8) Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia opcjonalnego zostały ujęte w projekcie umowy.4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj.: „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki (…) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości” na wartość nie większą niż 100 % wartości brutto zawartej umowy w zakresie zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, przy czym cena jednostkowa za 1 kg odpadów zostanie ustalona w toku negocjacji. Ostateczna wartość umowy zostanie ustalona w oparciu o ustaloną cenę jednostkową oraz maksymalną ilość odpadów możliwych do odebrania w ramach posiadanych środków finansowych. Zamówienie pn.: „Odbiór, transport i utylizacja ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3 oraz odpadów określonych kodem odpadu 16 03 80” zostanie udzielone na warunkach zgodnych z wartością zamówienia.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00669182-2025 z dnia: 2025-10-13
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 597010-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-20 11:00
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie, świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska