Przetarg 11474900 - 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Budowa strefy...

   
Analizuj Zamówienie 11474900
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-05
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Budowa strefy aktywności rekreacyjnej w formie toru rowerowego typu PUMPTRACK przy ul. 3 Maja/ul. Janasa w Chorzowie” wraz ze strefą odpoczynku, r
ealizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”, która zostanie usytuowana na terenie części działki o numerze ewidencyjnym 1/46 w Chorzowie.2. Opis zadania inwestycyjnego: Projektowany tor rowerowy pumptrack o całkowitej długości około 240 m, przeznaczony jest dla użytkowników o średnim i wysokim stopniu zaawansowania w użytkowaniu tego typu obiektów. Parametry toru: długość całkowita: 240 mb (długość pasma nawierzchni jezdnej), szerokość toru jezdnego: min. 180 cm, liczba zakrętów profilowanych: min. 5, wysokość przeszkód typu mulda (napędzająca, wybicia i lądowania): 45-100 cm, wysokość bandy zakrętu profilowanego: 80-150 cm, w konstrukcji zakrętów należy uwzględnić wykonanie płaskiej półki asfaltowej o szerokości min. 50 cm, rozłożonej wzdłuż górnej krawędzi bandy, dalej kolejne 50 cm wypłaszczenia i skarpa, minimalny promień łuku zakrętu profilowanego: 400 cm, nachylenie skarp wokół przeszkód (typu mulda oraz zakręty): min. 1:1,5, optymalnie 1:3, rodzaj nawierzchni jezdnej: beton asfaltowy AC-8S, kategoria ruchu KR1-2, D50-70, ułożenie toru na podbudowie z uwzględnieniem warunków geotechnicznych. Zalecana warstwa kruszywa łamanego zagęszczonego w geosiatce komórkowej (lub na ruszcie z georuszcie) min. 45 cm. Szczegółowe rozwiązanie techniczne opracowane zostanie na podstawie projektu robót geologicznych. 3. W ramach inwestycji planuje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych oraz uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu ze strony właściwego organu, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego i odbiór robót, zgodnie z opracowaną dokumentacją. 4. Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych, leży po stronie Wykonawcy.5. Zamawiający wymaga również zaprojektowania i budowy infrastruktury towarzyszącej, takiej jak: oświetlenie obiektu, ustawienie ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery oraz tablicy informacyjnej. 6. Program funkcjonalno-użytkowy (w skrócie: PFU) stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych. 7. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje (pełny opis w PFU): 1) Opracowanie dokumentacji projektowej, która powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień będących podstawą rozpoczęcia robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej będzie obejmować:- wykonanie projektu budowlanego/technicznego opracowanego dla każdej branży zgodnie z PFU – 3 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej, zapisane w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD lub USB (ta ilość nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania pozwoleń i uzgodnień),- opracowanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej zapisany w ogólnie dostępnym formacie (np. doc, .pdf) na nośniku CD lub USB,- opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej zapisane w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD lub USB;2) Uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z zaświadczeniem o niewniesieniu sprzeciwu;3) Wykonanie planu BIOZ,4) Wykonanie przedmiaru robót;5) Uzyskanie Wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 6) Weryfikacja warunków przyłącza energetycznego do oświetlenia terenu;7) Weryfikacja warunków podziemnego uzbrojenia terenu;8) Uzgodnienie z Zamawiającym warunków rozbudowy monitoringu;9) Uzyskanie warunków obsługi komunikacyjnej terenu;10) Wzmocnienie gruntu, zagospodarowanie terenu wraz z budową toru PUMPTRACK, nawierzchnią ciągów pieszych, instalacjami oświetlenia i monitoringu terenu, montażem elementów małej architektury, nasadzeniami zieleni i wykonaniem trawników oraz rekultywacją terenu po zakończeniu robót budowlanych,Uwaga: w przedmiocie zamówienia należy uwzględnić jako kalkulację własną 1 szt. zapasowego, niezamontowanego słupa aluminiowego do oświetlenia bez naświetlacza;11) Organizacja placu budowy z ogrodzeniem i oznakowaniem terenu, zapewnieniem zaplecza sanitarnego i socjalnego (przenośna toaleta, możliwość umycia rąk w bieżącej wodzie dla pracowników), zabezpieczenie drzew;12) Opracowanie instrukcji użytkowania oraz regulaminu użytkowania toru PUMPTRACK;13) Wykonanie wszelkich robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych, wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń;14) Zapewnienie kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego projektantów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia;15) Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej i geologicznej terenu budowy. Przed przystąpieniem do prac związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek geodezyjnego wyznaczenia obiektu budowlanego w terenie, a po wybudowaniu – geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, obejmującej położenie obiektu budowlanego na gruncie wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji w Urzędzie Miasta Chorzów;16) Prowadzenie dokumentacji budowy – dziennik budowy;17) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń;18) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej zapisane w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD lub USB;19) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie do Nadzoru Budowlanego zakończenia robót2. Przy kalkulacji cenowej Wykonawca musi wziąć pod uwagę system finansowania ww. zadania. Kwota na wykonanie przedmiotu zamówienia została wpisana w plan wieloletni Zamawiającego i przypada na lata 2025 i 2026. W związku z powyższym Wykonawca starający się o udzielenia zamówienia wyraża zgodę na wypłatę faktur częściowych w roku 2025 i w roku 2026, przy czym faktury zostaną wystawione po dokonaniu odbiorów częściowych/końcowych zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. Zamawiający informuje, iż w roku 2025 kwota wydatków musi wynieść nie mniej 1.060.394,00 zł brutto, na co Wykonawca wyraża zgodę.15. Przedmiotowe środki dowodowe.Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 16. Rozwiązania równoważne:1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów, z jakich jest wykonany, rozmiarów, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów/towarów zamiennych wraz z ich parametrami.2) W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna.

ZP.26.1.10.2025.TN
branża Projektowanie, Tereny zielone
podbranża projekt terenu zielonego, zieleń, place zabaw
kody CPV 45000000, 45100000, 45112000, 45112710, 45112720, 45212140, 71000000, 71220000, 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się