Przetarg 10662049 - 1. Przedmiot zamówienia: „Odbiór i zagospodarowanie...

   
Analizuj Zamówienie 10662049
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-07-03
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiot zamówienia: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa >80 mm) wytworzonych w Zakładzie Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie”. 2. P
rzedmiot zamówienia obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa >80 mm) tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów, wytworzonych na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie w podziale na części: Część 1: Odbiór i zagospodarowanie min. 3 000 Mg odpadów o kodzie 19 12 12 - szacunkowa ilość odpadów przeznaczona do zagospodarowania: min 3 000 Mg – max. 3 500 Mg; Część 2: Odbiór i zagospodarowanie min. 3 000 Mg odpadów o kodzie 19 12 12 - szacunkowa ilość odpadów przeznaczona do zagospodarowania: min 3 000 Mg – max. 3 500 Mg; Część 3: Odbiór i zagospodarowanie min. 3 000 Mg odpadów o kodzie 19 12 12 - szacunkowa ilość odpadów przeznaczona do zagospodarowania: min 3 000 Mg – max. 3 500 Mg; Część 4: Odbiór i zagospodarowanie min. 3 000 Mg odpadów o kodzie 19 12 12 - szacunkowa ilość odpadów przeznaczona do zagospodarowania: min 3 000 Mg – max. 3 500 Mg; 3. CPV: 90500000-2 usługi związane z odpadami 90511000-2 usługi wywozu odpadów 4. Zamawiający zastrzega, że określone ilości odpadów są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie, Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odpadów na poziomie: 3 000 Mg dla każdej części zamówienia. 5. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu i ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku. 8. Z chwilą wydania wykonawcy odpadów przez zamawiającego, przechodzą na wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 SWZ. 10. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ. 11. Zamawiający nie wymaga: - odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub, - sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 12. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – w odniesieniu do usługi transportu odpadów. Szczegółowy opis dotyczący zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 SWZ. 13. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. 14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenia zamówienia wyłącznie przez wykonawców o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. 15. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. - Zamawiający przewiduje procedurę z art. 139 ust 1 ustawy Pzp. — Szczegółowe informacje dot. RODO zawiera SWZ, — Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów oraz opis sposobu przygotowania oferty opisane są w SWZ w punkcie 13. - Niniejsze zamówienie nie obejmuje opcji, — Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z wykorzystaniem aukcji elektronicznej. — Zamawiający Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług w zakresie obejmującym odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu usług została uwzględniona przy obliczeniu wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 2 części zamówienia.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00681533-2025 z dnia: 2025-10-16
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 595884-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-22 12:00
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska