Przetarg 11393943 - 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na...

   
Analizuj Zamówienie 11393943
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-22
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na świadczeniu asysty technicznej dla posiadanego przez Urząd Dozoru Technicznego oprogramowania ORACLE, zgodnie z wymaganiami określonymi
w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (wzór umowy).3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) świadczenie usług Asysty Technicznej (Software Update License & Support) dla posiadanego oprogramowania firmy ORACLE w zakresie opisanym w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (poz. 1-14);b) przeprowadzanie warsztatów autoryzowanych przez producenta oprogramowania Oracle (Learning Credits), opisanych w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy (poz. 15), w okresie trwania umowy;4. Miejsce wykonania zamówienia: Centrala UDT, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.5. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2028 r. Rozpoczęcie świadczenia usług Asysty Technicznej nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia Umowy poprzez zarejestrowanie na stronie „My Oracle Support” i przekazanie Zamawiającemu Certyfikatu Asysty Technicznej, potwierdzającego nabycie przez Zamawiającego praw do korzystania z usług Asysty Technicznej (Software Update Licence & Support) dla wcześniej zakupionego oprogramowania Oracle.
Część zamówienia: LOT-0001 ŚWIADCZENIE ASYSTY TECHNICZNEJ I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW DLA POSIADANEGO PRZEZ URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO OPROGRAMOWANIA ORACLE 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na świadczeniu asysty technicznej dla posiadanego przez Urząd Dozoru Technicznego oprogramowania ORACLE, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (wzór umowy).3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) świadczenie usług Asysty Technicznej (Software Update License & Support) dla posiadanego oprogramowania firmy ORACLE w zakresie opisanym w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (poz. 1-14);b) przeprowadzanie warsztatów autoryzowanych przez producenta oprogramowania Oracle (Learning Credits), opisanych w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy (poz. 15), w okresie trwania umowy;4. Miejsce wykonania zamówienia: Centrala UDT, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.5. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2028 r. Rozpoczęcie świadczenia usług Asysty Technicznej nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia Umowy poprzez zarejestrowanie na stronie „My Oracle Support” i przekazanie Zamawiającemu Certyfikatu Asysty Technicznej, potwierdzającego nabycie przez Zamawiającego praw do korzystania z usług Asysty Technicznej (Software Update Licence & Support) dla wcześniej zakupionego oprogramowania Oracle.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72267000, 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się