Przetarg 11476013 - 1. Przedmiot zamówienia obejmuje robot budowlanych na...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 11476013
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-05
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje robot budowlanych na zadaniu pn.: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Ś
widnicy” 1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych (jezdnie, place, parkingi, chodniki, ścieżki rowerowe) w granicach administracyjnych Gminy Miasta Świdnica. 1.1.1 remont istniejącej nawierzchni bitumicznej wybranego elementu pasa drogowego w celu likwidacji ubytków lub deformacji i doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego oraz usunięcie nawierzchni na wybranych ob-szarach i wykonanie nowej warstwy z mas mineralno-asfaltowych,1.1.2 remont cząstkowy nawierzchni gruntowych ulepszonych oraz utrwalanie powierzchniowe przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów,1.1.3 czas wykonania remontu nawierzchni zleconego w trybie awaryjnym, zgłoszonego za pomocą telefonu, e-mail w okresie nie dłuższym niż wykazanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej. Zamawiający oczekuję, wykona-nia remontu w czasie do 3 dni od momentu zgłoszenia lub w czasie krótszym zaoferowanym przez wyko-nawcę w ofercie. Zamawiając przewiduje też oznakowanie i zabezpieczenie tych miejsc w przypadku:a) niesprzyjających warunków atmosferycznych ( opady deszczu, śniegu, temperatura poniżej - 5 °C,) unie-możliwiających wykonanie prac,b) wskazanych w protokole typowania robót / harmonogramie robót jako miejsca niebezpieczne lub ich stan techniczny stanowi zagrożenie/,c) gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły, w wyniku zdarzenia losowego np. wypadek drogowy, kata-strofa budowlana itp. d) wskazanych przez Zamawiającego, których stan techniczny stanowi zagrożenie i jednocześnie jest przed-miotem protokołu typowania, 1.2. wykonawca robót jest zobowiązany do czasu podpisania umowy przedłożyć zatwierdzony przez właściwy organ projekt organizacji ruchu dla robót drogowych, remontów cząstkowych nawierzchni ulicy lub chodnika dla typowych schematów ruchu.1.3. Zakres prac wyszczególniony w pkt 1.1.3 obejmuje: 1.3.1 oznakowanie miejsc określonych w poz. 1.1.3 ppkt a-d zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu określonym w poz. 1.2, 1.3.2 kontrolę i utrzymanie we właściwym stanie technicznym oznakowania miejsc, o którym mowa w pkt. 1.1.3 ppkt a-d do czas zakończenia tych prac, 1.3.3 przeprowadzenie właściwej naprawy elementów infrastruktury drogowej o których mowa w pkt. 1.1.3 pkt a w ciągu 2 dni od daty ustąpieni niekorzystnych warunków atmosferycznych. 1.3.4 podstawą realizacji zadań , o których mowa w pkt. 1.1.3, ppkt c jest informacja pozyskana przez Wykonawcę od Zamawiającego lub przekazana przez Straż Miejską, Policję za po mocą telefonicznego zgłoszenia lub e-mail.1.4 wykonanie dokumentacji fotograficznej miejsca przed i po wykonaniu naprawy w ujęciu pozwala- jącym na zlokalizowanie miejsca w terenie.1.5 bieżące remonty cząstkowe nawierzchni jezdni , chodników, zatok postojowych o strukturze z mas mineralno-asfaltowych oraz gruntowych ulepszonych mechanicznie ( z miału, klińca i tłucznia ka - miennego oraz destruktu bitumicznego).1.4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji znajdują się na stronie internetowej prowadzącego postepowanie.

P-110/IX/25 (WPI.271.46.2025)
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233140, 45233142, 45233200, 45233223
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się