Przetarg 11369590 - 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi...

   
Analizuj Zamówienie 11369590
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-09
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi Zespołu Inżyniera Kontraktu dla Projektu „Budowa Centrum Usług Społecznych i Gminnego Ośrodka Kultury wraz z infrastrukturą niezbędną na po
trzeby Urzędu Gminy Grodziec”. 2. Zespół Inżyniera Kontraktu składa się z części:a) Zespół Nadzoru Budowlanego (skład obejmuje: między innymi Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Inspektora Nadzoru w specjalności sanitarnej, Inspektora Nadzoru w specjalności elektrycznej, Inspektora Nadzoru w specjalności drogowej),b) Zespół Zarządzający Projektem ( skład obejmuje: min. 2 osoby w tym Koordynatora projektu, który koordynuje prace w zakresie związanym z rozliczeniem projektu oraz osobę z wykształceniem prawniczym, o której mowa w dalszej części SWZ), 3. Wykonawca wyznaczy Koordynatora Zespołu Inżyniera Kontraktu (koordynuje pracę osób odpowiedzialnych za realizację usługi Inżyniera Kontraktu, w tym Zespołu Nadzoru Budowlanego a także Zespołu Zarządzającego Projektem), który zapewni sprawną komunikację między wszystkimi stronami procesu inwestycyjnego. 4. Koordynator Zespołu Inżyniera Kontraktu odpowiedzialny jest za opracowanie mechanizmu współpracy Zespołu Nadzoru Budowlanego i Zespołu Zarządzania Projektem, a Inwestorem i Wykonawcą robót. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji Koordynatora Zespołu Inżyniera Kontraktu z Koordynatorem projektu. 5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV):71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne71311300-4 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa71315200-1 - Budowlane usługi doradcze6. Aspekty środowiskowe: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem min. jednego pojazdu samochodowego w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2024 r. poz. 834. ze zm.), spełniającym wymogi normy emisji spalin EURO 6. 7. Aspekty społeczne: Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Koordynator Projektu.Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 2.
Część zamówienia: LOT-0001 Pełnienie usługi Zespołu Inżyniera Kontraktu dla Projektu „Budowa Centrum Usług Społecznych i Gminnego Ośrodka Kultury wraz z infrastrukturą niezbędną na potrzeby Urzędu Gminy Grodziec”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi Zespołu Inżyniera Kontraktu dla Projektu „Budowa Centrum Usług Społecznych i Gminnego Ośrodka Kultury wraz z infrastrukturą niezbędną na potrzeby Urzędu Gminy Grodziec”. 2. Zespół Inżyniera Kontraktu składa się z części:a) Zespół Nadzoru Budowlanego (skład obejmuje: między innymi Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Inspektora Nadzoru w specjalności sanitarnej, Inspektora Nadzoru w specjalności elektrycznej, Inspektora Nadzoru w specjalności drogowej),b) Zespół Zarządzający Projektem ( skład obejmuje: min. 2 osoby w tym Koordynatora projektu, który koordynuje prace w zakresie związanym z rozliczeniem projektu oraz osobę z wykształceniem prawniczym, o której mowa w dalszej części SWZ), 3. Wykonawca wyznaczy Koordynatora Zespołu Inżyniera Kontraktu (koordynuje pracę osób odpowiedzialnych za realizację usługi Inżyniera Kontraktu, w tym Zespołu Nadzoru Budowlanego a także Zespołu Zarządzającego Projektem), który zapewni sprawną komunikację między wszystkimi stronami procesu inwestycyjnego. 4. Koordynator Zespołu Inżyniera Kontraktu odpowiedzialny jest za opracowanie mechanizmu współpracy Zespołu Nadzoru Budowlanego i Zespołu Zarządzania Projektem, a Inwestorem i Wykonawcą robót. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji Koordynatora Zespołu Inżyniera Kontraktu z Koordynatorem projektu. 5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV):71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne71311300-4 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa71315200-1 - Budowlane usługi doradcze6. Aspekty środowiskowe: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem min. jednego pojazdu samochodowego w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2024 r. poz. 834. ze zm.), spełniającym wymogi normy emisji spalin EURO 6. 7. Aspekty społeczne: Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Koordynator Projektu.Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 2.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00479313-2025 z dnia: 2025-07-22
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 445558-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : 1.Zamawiający informuje o dokonaniu modyfikacji warunku udziału w postępowaniu wydłużając okres doświadczenia do 5 lat, warunek uzyskuje treść: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzieleniezamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi w zakresieniezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartościąusłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający informuje o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 13 sierpnia 2025r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 1. Zamawiający informuje o dokonaniu modyfikacji warunku udziału w postępowaniu wydłużając okres doświadczenia do 5 lat, warunek uzyskuje treść: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzieleniezamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi w zakresieniezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartościąusłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający informuje o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 13 sierpnia 2025r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-08-13 10:00
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71315200, 71318000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się