Przetarg 11483282 - 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,...

   
Analizuj Zamówienie 11483282
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-10
przedmiot ogłoszenia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udzia
łu w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje tego warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje tego warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic o łącznej wartości min. 30 000 brutto zł;b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami które skieruje do realizacji zamówienia publicznego: - co najmniej 2 operatorów piaskarki dla każdego zadania- co najmniej 2 operatorów pługów lekkich lub średnich dla każdego zadania- co najmniej 1 operatora pługów ciężkich dla każdego zadania- co najmniej 1 osobą pełniącą nadzór wykonywanych usługW przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty obejmujące wszystkie zadania objęte zamówieniem Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę następującymi osobami tj.;- co najmniej 4 operatorów piaskarki- co najmniej 4 operatorów pługów lekkich lub średnich- co najmniej 2 operatorów pługów ciężkich- co najmniej 1 osobą pełniącą nadzór wykonywanych usług.c) wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania tj.- co najmniej po 2 piaskarki dla każdego zadania, - co najmniej po 2 pługi lekkie lub średnie dla każdego zadania, - co najmniej po 1 pługu ciężkim dla każdego zadaniawraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty obejmujące wszystkie zadania objęte zamówieniem Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę następującym niezbędnym sprzętem do wykonania zadania tj.;- co najmniej 4 piaskarki, - co najmniej 4 pługi lekkie lub średnie, - co najmniej 2 pługi ciężkiewraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp., tj.:a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady,3) w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), wyklucza się:a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014'' albo wpisanego na listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwaną dalej „listą” na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu i rozporządzeniu nr 269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
Część zamówienia: LOT-0001 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2025/2026 na zadanie nr 1, 2, 3 i 4. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na cztery zadania obejmujące poszczególne wydzielone obszary gminy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 150 godzin, - zadaniu nr 2 - 180 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.1.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy - zadaniu nr 1 - 170 godzin, - zadaniu nr 2 - 240 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 140 godzin.a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 120 godzin, - zadaniu nr 2 - 100 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 80 godzin.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 130 godzin, - zadaniu nr 2 - 120 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 140 m3, - zadaniu nr 2 – 200 m3, - zadaniu nr 3 - 170 m3.- zadaniu nr 4 - 110 m3.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 160 m3, - zadaniu nr 2 – 220 m3, - zadaniu nr 3 - 180 m3.- zadaniu nr 4 - 130 m3.b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 80 m3, - zadaniu nr 2 – 80 m3, - zadaniu nr 3 - 100 m3.- zadaniu nr 4 - 100 m3. 2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 100 m3, - zadaniu nr 2 – 100 m3, - zadaniu nr 3 - 120 m3.- zadaniu nr 4 - 140 m3.c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg - gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 35 godzin, - zadaniu nr 2 – 50 godzin, - zadaniu nr 3 - 45 godzin.- zadaniu nr 4 - 35 godzin. 3.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 45 godzin, - zadaniu nr 2 – 70 godzin, - zadaniu nr 3 - 55 godzin.- zadaniu nr 4 - 45 godzin.Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania. a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2025/2026 na zadanie nr 1, 2, 3 i 4 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2025/2026 na zadanie nr 1, 2, 3 i 4. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na cztery zadania obejmujące poszczególne wydzielone obszary gminy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 150 godzin, - zadaniu nr 2 - 180 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.1.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy - zadaniu nr 1 - 170 godzin, - zadaniu nr 2 - 240 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 140 godzin.a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 120 godzin, - zadaniu nr 2 - 100 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 80 godzin.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 130 godzin, - zadaniu nr 2 - 120 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 140 m3, - zadaniu nr 2 – 200 m3, - zadaniu nr 3 - 170 m3.- zadaniu nr 4 - 110 m3.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 160 m3, - zadaniu nr 2 – 220 m3, - zadaniu nr 3 - 180 m3.- zadaniu nr 4 - 130 m3.b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 80 m3, - zadaniu nr 2 – 80 m3, - zadaniu nr 3 - 100 m3.- zadaniu nr 4 - 100 m3. 2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 100 m3, - zadaniu nr 2 – 100 m3, - zadaniu nr 3 - 120 m3.- zadaniu nr 4 - 140 m3.c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg - gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 35 godzin, - zadaniu nr 2 – 50 godzin, - zadaniu nr 3 - 45 godzin.- zadaniu nr 4 - 35 godzin. 3.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 45 godzin, - zadaniu nr 2 – 70 godzin, - zadaniu nr 3 - 55 godzin.- zadaniu nr 4 - 45 godzin.Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania. a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2025/2026 na zadanie nr 1, 2, 3 i 4 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2025/2026 na zadanie nr 1, 2, 3 i 4. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na cztery zadania obejmujące poszczególne wydzielone obszary gminy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 150 godzin, - zadaniu nr 2 - 180 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.1.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy - zadaniu nr 1 - 170 godzin, - zadaniu nr 2 - 240 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 140 godzin.a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 120 godzin, - zadaniu nr 2 - 100 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 80 godzin.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 130 godzin, - zadaniu nr 2 - 120 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 140 m3, - zadaniu nr 2 – 200 m3, - zadaniu nr 3 - 170 m3.- zadaniu nr 4 - 110 m3.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 160 m3, - zadaniu nr 2 – 220 m3, - zadaniu nr 3 - 180 m3.- zadaniu nr 4 - 130 m3.b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 80 m3, - zadaniu nr 2 – 80 m3, - zadaniu nr 3 - 100 m3.- zadaniu nr 4 - 100 m3. 2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 100 m3, - zadaniu nr 2 – 100 m3, - zadaniu nr 3 - 120 m3.- zadaniu nr 4 - 140 m3.c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg - gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 35 godzin, - zadaniu nr 2 – 50 godzin, - zadaniu nr 3 - 45 godzin.- zadaniu nr 4 - 35 godzin. 3.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 45 godzin, - zadaniu nr 2 – 70 godzin, - zadaniu nr 3 - 55 godzin.- zadaniu nr 4 - 45 godzin.Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania. a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2025/2026 na zadanie nr 1, 2, 3 i 4 Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2025/2026 na zadanie nr 1, 2, 3 i 4. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na cztery zadania obejmujące poszczególne wydzielone obszary gminy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w:1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 150 godzin, - zadaniu nr 2 - 180 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.1.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy - zadaniu nr 1 - 170 godzin, - zadaniu nr 2 - 240 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 140 godzin.a) gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwana dalej także SWZ;2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 120 godzin, - zadaniu nr 2 - 100 godzin, - zadaniu nr 3 - 120 godzin.- zadaniu nr 4 - 80 godzin.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 130 godzin, - zadaniu nr 2 - 120 godzin, - zadaniu nr 3 - 140 godzin.- zadaniu nr 4 - 100 godzin.a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 140 m3, - zadaniu nr 2 – 200 m3, - zadaniu nr 3 - 170 m3.- zadaniu nr 4 - 110 m3.2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 160 m3, - zadaniu nr 2 – 220 m3, - zadaniu nr 3 - 180 m3.- zadaniu nr 4 - 130 m3.b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w:2.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 80 m3, - zadaniu nr 2 – 80 m3, - zadaniu nr 3 - 100 m3.- zadaniu nr 4 - 100 m3. 2.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 100 m3, - zadaniu nr 2 – 100 m3, - zadaniu nr 3 - 120 m3.- zadaniu nr 4 - 140 m3.c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg - gminnych, według załączonych map i wykazów – dróg oraz ulic – miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 10 – 16 do SWZ;3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego – na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w:3.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 35 godzin, - zadaniu nr 2 – 50 godzin, - zadaniu nr 3 - 45 godzin.- zadaniu nr 4 - 35 godzin. 3.2 w okresie od dnia 01.01.2026 r godz. 00.00 do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy- zadaniu nr 1 - 45 godzin, - zadaniu nr 2 – 70 godzin, - zadaniu nr 3 - 55 godzin.- zadaniu nr 4 - 45 godzin.Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania. a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00595102-2025 z dnia: 2025-09-11
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : c028e1df-07ff-4335-9214-739bad52cc09-02 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zamawiający na mocy art. 286 ust. 1 ustawy Pzp informuje, że zostaje zmieniona SWZ.Rozdział XIII SWZ jest: Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i kończy się w dniu 08.11.2025 r.Rozdział XIII SWZ zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i kończy się w dniu 07.01.2026 r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-10 09:10
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się