Zlecenie 9012415 - 1. Nazwa zamówienia dla części I „Termomodernizacja...

   
Zamówienie 9012415 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-06-30
przedmiot zlecenia
1. Nazwa zamówienia dla części I „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra” w ramach realizacji proj
ektu pn. Poprawienie efektywności energetycznej PPHU LYNX Bogdan Ryś poprzez termomodernizację budynku, wymianę linii pakowania produktów sypkich, wymianę oświetlenia na energooszczędne oraz montaż elektrowni fotowoltaicznej o mocy 7,5 kWp dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (oś priorytetowa 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.2 Eko-przedsiębiorstwa) 2. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Modernizacji systemu grzewczego wraz z montażem Systemu Zarządzania Energią BMS, Modernizacji systemu przygotowania c.w.u., Ociepleniu dachu styropapą gr. 20 cm ze wzmocnieniem konstrukcji, Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm, Ociepleniu podłogi na gruncie, Wymianie okien na okna z nawiewnikami, Wymianie drzwi zewnętrznych i bram, Budowie systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej z centralą z odzyskiem ciepła, Wymianie opraw świetlówkowych na oprawy energooszczędne LED, Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy znamionowej 7,50 kWp składającej się z 30 szt. paneli fotowoltaicznych (PV) oraz Modernizacji linii technologicznej pakowania produktów sypkich o mocy 5 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość robót został uwzględniony w załącznikach do Zapytania ofertowego: nr 1 Przedmiar robót i nr 1a Specyfikacja linii pakowania. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Część I Ocieplenie budynku (w tym Ocieplenie ścian zewnętrznych, Ocieplenie podłogi na gruncie, Wymiana okien, Wymiana drzwi zewnętrznych i bram, Ocieplenie dachu) Część II Budowa systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej Część III Modernizacja systemu c.o. wraz z budową Systemu Zarządzania Energią zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 50001:2011 Część IV Modernizacja systemu przygotowania c.w.u Część V Instalacja fotowoltaiczna 7,5 kWp zasilającą instalację przygotowania c.w.u. Część VI Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy LED - Budynek produkcyjny Część VII Wymiana linii pakowania produktów sypkich: Wymiana linii pakowania produktów sypkich (energooszczędna) – moc urządzenia 5 kW Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każde w/w część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wszystkie materiały powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta, - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody - podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. c) Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 d) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. e) Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. f) Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2022 r. do godziny 15.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a)poprzez Bazę Konkurencyjności lub b) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX Dobra 501,34-642 Dobra, Powiat limanowski, Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub c) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX,Dobra 501,34-642 Dobra,Powiat limanowski,Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub d)przesłać pocztą elektroniczną na adres e mailowy: halinarys.lynx@gmail.com , w tytule emaila wpisać: „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2022 r. o godzinie 15.10 przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 6.Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 2. Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 3. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w jednym egzemplarzu 6. Oferta powinna być czytelna i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, dodatkowo należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszej procedurze zapytania ofertowego. 8. Za podpisanie oferty uznaje się czytelny podpis wraz z pieczątką firmową. 9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Jeżeli Wykonawca wprowadzi poprawki lub korekty na składanych dokumentach powinien złożyć podpis przy korekcie wraz z datą. 11. Wymaga się aby oferta dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty była dostarczona w zaklejonej kopercie. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i zostać sporządzona według formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 oraz oświadczeń stanowiących zał. Nr 3 oraz 4,5 i 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia – załącznik nr 3 i nr 4,5 i 6 powinny zostać złożone w oryginale w formie pisemnej bądź jako skan. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z dokumentów lub wymaganych informacji, w szczególności za nieterminowe dostarczenie oferty lub przedterminowe otwarcie. 15. Nie przewiduje się wniesienia wadium. 16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców1. Nazwa zamówienia dla części II „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra” w ramach realizacji projektu pn. Poprawienie efektywności energetycznej PPHU LYNX Bogdan Ryś poprzez termomodernizację budynku, wymianę linii pakowania produktów sypkich, wymianę oświetlenia na energooszczędne oraz montaż elektrowni fotowoltaicznej o mocy 7,5 kWp dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (oś priorytetowa 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.2 Eko-przedsiębiorstwa) 2. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Modernizacji systemu grzewczego wraz z montażem Systemu Zarządzania Energią BMS, Modernizacji systemu przygotowania c.w.u., Ociepleniu dachu styropapą gr. 20 cm ze wzmocnieniem konstrukcji, Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm, Ociepleniu podłogi na gruncie, Wymianie okien na okna z nawiewnikami, Wymianie drzwi zewnętrznych i bram, Budowie systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej z centralą z odzyskiem ciepła, Wymianie opraw świetlówkowych na oprawy energooszczędne LED, Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy znamionowej 7,50 kWp składającej się z 30 szt. paneli fotowoltaicznych (PV) oraz Modernizacji linii technologicznej pakowania produktów sypkich o mocy 5 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość robót został uwzględniony w załącznikach do Zapytania ofertowego: nr 1 Przedmiar robót i nr 1a Specyfikacja linii pakowania. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Część I Ocieplenie budynku (w tym Ocieplenie ścian zewnętrznych, Ocieplenie podłogi na gruncie, Wymiana okien, Wymiana drzwi zewnętrznych i bram, Ocieplenie dachu) Część II Budowa systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej Część III Modernizacja systemu c.o. wraz z budową Systemu Zarządzania Energią zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 50001:2011 Część IV Modernizacja systemu przygotowania c.w.u Część V Instalacja fotowoltaiczna 7,5 kWp zasilającą instalację przygotowania c.w.u. Część VI Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy LED - Budynek produkcyjny Część VII Wymiana linii pakowania produktów sypkich: Wymiana linii pakowania produktów sypkich (energooszczędna) – moc urządzenia 5 kW Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każde w/w część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wszystkie materiały powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta, - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody - podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. c) Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 d) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. e) Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. f) Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2022 r. do godziny 15.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer 3.Sposób złożenia oferty a)poprzez Bazę Konkurencyjności lub b) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX Dobra 501,34-642 Dobra, Powiat limanowski, Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub c) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX,Dobra 501,34-642 Dobra,Powiat limanowski,Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub d)przesłać pocztą elektroniczną na adres e mailowy: halinarys.lynx@gmail.com , w tytule emaila wpisać: „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2022 r. o godzinie 15.10 przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 6.Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 2. Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 3. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w jednym egzemplarzu 6. Oferta powinna być czytelna i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, dodatkowo należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszej procedurze zapytania ofertowego. 8. Za podpisanie oferty uznaje się czytelny podpis wraz z pieczątką firmową. 9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Jeżeli Wykonawca wprowadzi poprawki lub korekty na składanych dokumentach powinien złożyć podpis przy korekcie wraz z datą. 11. Wymaga się aby oferta dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty była dostarczona w zaklejonej kopercie. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i zostać sporządzona według formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 oraz oświadczeń stanowiących zał. Nr 3 oraz 4,5 i 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia – załącznik nr 3 i nr 4,5 i 6 powinny zostać złożone w oryginale w formie pisemnej bądź jako skan. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z dokumentów lub wymaganych informacji, w szczególności za nieterminowe dostarczenie oferty lub przedterminowe otwarcie. 15. Nie przewiduje się wniesienia wadium. 16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców1. Nazwa zamówienia - część III „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra” w ramach realizacji projektu pn. Poprawienie efektywności energetycznej PPHU LYNX Bogdan Ryś poprzez termomodernizację budynku, wymianę linii pakowania produktów sypkich, wymianę oświetlenia na energooszczędne oraz montaż elektrowni fotowoltaicznej o mocy 7,5 kWp dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (oś priorytetowa 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.2 Eko-przedsiębiorstwa) 2. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Modernizacji systemu grzewczego wraz z montażem Systemu Zarządzania Energią BMS, Modernizacji systemu przygotowania c.w.u., Ociepleniu dachu styropapą gr. 20 cm ze wzmocnieniem konstrukcji, Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm, Ociepleniu podłogi na gruncie, Wymianie okien na okna z nawiewnikami, Wymianie drzwi zewnętrznych i bram, Budowie systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej z centralą z odzyskiem ciepła, Wymianie opraw świetlówkowych na oprawy energooszczędne LED, Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy znamionowej 7,50 kWp składającej się z 30 szt. paneli fotowoltaicznych (PV) oraz Modernizacji linii technologicznej pakowania produktów sypkich o mocy 5 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość robót został uwzględniony w załącznikach do Zapytania ofertowego: nr 1 Przedmiar robót i nr 1a Specyfikacja linii pakowania. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Część I Ocieplenie budynku (w tym Ocieplenie ścian zewnętrznych, Ocieplenie podłogi na gruncie, Wymiana okien, Wymiana drzwi zewnętrznych i bram, Ocieplenie dachu) Część II Budowa systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej Część III Modernizacja systemu c.o. wraz z budową Systemu Zarządzania Energią zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 50001:2011 Część IV Modernizacja systemu przygotowania c.w.u Część V Instalacja fotowoltaiczna 7,5 kWp zasilającą instalację przygotowania c.w.u. Część VI Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy LED - Budynek produkcyjny Część VII Wymiana linii pakowania produktów sypkich: Wymiana linii pakowania produktów sypkich (energooszczędna) – moc urządzenia 5 kW Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każde w/w część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wszystkie materiały powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta, - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody - podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. c) Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 d) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. e) Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. f) Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2022 r. do godziny 15.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a)poprzez Bazę Konkurencyjności lub b) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX Dobra 501,34-642 Dobra, Powiat limanowski, Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub c) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX,Dobra 501,34-642 Dobra,Powiat limanowski,Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub d)przesłać pocztą elektroniczną na adres e mailowy: halinarys.lynx@gmail.com , w tytule emaila wpisać: „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2022 r. o godzinie 15.10 przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 6.Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 2. Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 3. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w jednym egzemplarzu 6. Oferta powinna być czytelna i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, dodatkowo należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszej procedurze zapytania ofertowego. 8. Za podpisanie oferty uznaje się czytelny podpis wraz z pieczątką firmową. 9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Jeżeli Wykonawca wprowadzi poprawki lub korekty na składanych dokumentach powinien złożyć podpis przy korekcie wraz z datą. 11. Wymaga się aby oferta dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty była dostarczona w zaklejonej kopercie. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i zostać sporządzona według formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 oraz oświadczeń stanowiących zał. Nr 3 oraz 4,5 i 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia – załącznik nr 3 i nr 4,5 i 6 powinny zostać złożone w oryginale w formie pisemnej bądź jako skan. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z dokumentów lub wymaganych informacji, w szczególności za nieterminowe dostarczenie oferty lub przedterminowe otwarcie. 15. Nie przewiduje się wniesienia wadium. 16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców1. Nazwa zamówienia- część IV „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra” w ramach realizacji projektu pn. Poprawienie efektywności energetycznej PPHU LYNX Bogdan Ryś poprzez termomodernizację budynku, wymianę linii pakowania produktów sypkich, wymianę oświetlenia na energooszczędne oraz montaż elektrowni fotowoltaicznej o mocy 7,5 kWp dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (oś priorytetowa 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.2 Eko-przedsiębiorstwa) 2. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Modernizacji systemu grzewczego wraz z montażem Systemu Zarządzania Energią BMS, Modernizacji systemu przygotowania c.w.u., Ociepleniu dachu styropapą gr. 20 cm ze wzmocnieniem konstrukcji, Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm, Ociepleniu podłogi na gruncie, Wymianie okien na okna z nawiewnikami, Wymianie drzwi zewnętrznych i bram, Budowie systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej z centralą z odzyskiem ciepła, Wymianie opraw świetlówkowych na oprawy energooszczędne LED, Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy znamionowej 7,50 kWp składającej się z 30 szt. paneli fotowoltaicznych (PV) oraz Modernizacji linii technologicznej pakowania produktów sypkich o mocy 5 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość robót został uwzględniony w załącznikach do Zapytania ofertowego: nr 1 Przedmiar robót i nr 1a Specyfikacja linii pakowania. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Część I Ocieplenie budynku (w tym Ocieplenie ścian zewnętrznych, Ocieplenie podłogi na gruncie, Wymiana okien, Wymiana drzwi zewnętrznych i bram, Ocieplenie dachu) Część II Budowa systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej Część III Modernizacja systemu c.o. wraz z budową Systemu Zarządzania Energią zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 50001:2011 Część IV Modernizacja systemu przygotowania c.w.u Część V Instalacja fotowoltaiczna 7,5 kWp zasilającą instalację przygotowania c.w.u. Część VI Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy LED - Budynek produkcyjny Część VII Wymiana linii pakowania produktów sypkich: Wymiana linii pakowania produktów sypkich (energooszczędna) – moc urządzenia 5 kW Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każde w/w część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wszystkie materiały powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta, - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody - podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. c) Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 d) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. e) Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. f) Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2022 r. do godziny 15.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a)poprzez Bazę Konkurencyjności lub b) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX Dobra 501,34-642 Dobra, Powiat limanowski, Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub c) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX,Dobra 501,34-642 Dobra,Powiat limanowski,Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub d)przesłać pocztą elektroniczną na adres e mailowy: halinarys.lynx@gmail.com , w tytule emaila wpisać: „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2022 r. o godzinie 15.10 przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 6.Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 2. Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 3. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w jednym egzemplarzu 6. Oferta powinna być czytelna i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, dodatkowo należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszej procedurze zapytania ofertowego. 8. Za podpisanie oferty uznaje się czytelny podpis wraz z pieczątką firmową. 9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Jeżeli Wykonawca wprowadzi poprawki lub korekty na składanych dokumentach powinien złożyć podpis przy korekcie wraz z datą. 11. Wymaga się aby oferta dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty była dostarczona w zaklejonej kopercie. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i zostać sporządzona według formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 oraz oświadczeń stanowiących zał. Nr 3 oraz 4,5 i 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia – załącznik nr 3 i nr 4,5 i 6 powinny zostać złożone w oryginale w formie pisemnej bądź jako skan. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z dokumentów lub wymaganych informacji, w szczególności za nieterminowe dostarczenie oferty lub przedterminowe otwarcie. 15. Nie przewiduje się wniesienia wadium. 16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców1. Nazwa zamówienia dla części V „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra” w ramach realizacji projektu pn. Poprawienie efektywności energetycznej PPHU LYNX Bogdan Ryś poprzez termomodernizację budynku, wymianę linii pakowania produktów sypkich, wymianę oświetlenia na energooszczędne oraz montaż elektrowni fotowoltaicznej o mocy 7,5 kWp dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (oś priorytetowa 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.2 Eko-przedsiębiorstwa) 2. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Modernizacji systemu grzewczego wraz z montażem Systemu Zarządzania Energią BMS, Modernizacji systemu przygotowania c.w.u., Ociepleniu dachu styropapą gr. 20 cm ze wzmocnieniem konstrukcji, Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm, Ociepleniu podłogi na gruncie, Wymianie okien na okna z nawiewnikami, Wymianie drzwi zewnętrznych i bram, Budowie systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej z centralą z odzyskiem ciepła, Wymianie opraw świetlówkowych na oprawy energooszczędne LED, Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy znamionowej 7,50 kWp składającej się z 30 szt. paneli fotowoltaicznych (PV) oraz Modernizacji linii technologicznej pakowania produktów sypkich o mocy 5 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość robót został uwzględniony w załącznikach do Zapytania ofertowego: nr 1 Przedmiar robót i nr 1a Specyfikacja linii pakowania. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Część I Ocieplenie budynku (w tym Ocieplenie ścian zewnętrznych, Ocieplenie podłogi na gruncie, Wymiana okien, Wymiana drzwi zewnętrznych i bram, Ocieplenie dachu) Część II Budowa systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej Część III Modernizacja systemu c.o. wraz z budową Systemu Zarządzania Energią zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 50001:2011 Część IV Modernizacja systemu przygotowania c.w.u Część V Instalacja fotowoltaiczna 7,5 kWp zasilającą instalację przygotowania c.w.u. Część VI Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy LED - Budynek produkcyjny Część VII Wymiana linii pakowania produktów sypkich: Wymiana linii pakowania produktów sypkich (energooszczędna) – moc urządzenia 5 kW Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każde w/w część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wszystkie materiały powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta, - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody - podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. c) Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 d) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. e) Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. f) Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2022 r. do godziny 15.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a)poprzez Bazę Konkurencyjności lub b) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX Dobra 501,34-642 Dobra, Powiat limanowski, Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub c) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX,Dobra 501,34-642 Dobra,Powiat limanowski,Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub d)przesłać pocztą elektroniczną na adres e mailowy: halinarys.lynx@gmail.com , w tytule emaila wpisać: „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2022 r. o godzinie 15.10 przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 6.Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 2. Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 3. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w jednym egzemplarzu 6. Oferta powinna być czytelna i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, dodatkowo należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszej procedurze zapytania ofertowego. 8. Za podpisanie oferty uznaje się czytelny podpis wraz z pieczątką firmową. 9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Jeżeli Wykonawca wprowadzi poprawki lub korekty na składanych dokumentach powinien złożyć podpis przy korekcie wraz z datą. 11. Wymaga się aby oferta dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty była dostarczona w zaklejonej kopercie. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i zostać sporządzona według formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 oraz oświadczeń stanowiących zał. Nr 3 oraz 4,5 i 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia – załącznik nr 3 i nr 4,5 i 6 powinny zostać złożone w oryginale w formie pisemnej bądź jako skan. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z dokumentów lub wymaganych informacji, w szczególności za nieterminowe dostarczenie oferty lub przedterminowe otwarcie. 15. Nie przewiduje się wniesienia wadium. 16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców1. Nazwa zamówienia dla części VI „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra” w ramach realizacji projektu pn. Poprawienie efektywności energetycznej PPHU LYNX Bogdan Ryś poprzez termomodernizację budynku, wymianę linii pakowania produktów sypkich, wymianę oświetlenia na energooszczędne oraz montaż elektrowni fotowoltaicznej o mocy 7,5 kWp dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (oś priorytetowa 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.2 Eko-przedsiębiorstwa) 2. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Modernizacji systemu grzewczego wraz z montażem Systemu Zarządzania Energią BMS, Modernizacji systemu przygotowania c.w.u., Ociepleniu dachu styropapą gr. 20 cm ze wzmocnieniem konstrukcji, Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm, Ociepleniu podłogi na gruncie, Wymianie okien na okna z nawiewnikami, Wymianie drzwi zewnętrznych i bram, Budowie systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej z centralą z odzyskiem ciepła, Wymianie opraw świetlówkowych na oprawy energooszczędne LED, Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy znamionowej 7,50 kWp składającej się z 30 szt. paneli fotowoltaicznych (PV) oraz Modernizacji linii technologicznej pakowania produktów sypkich o mocy 5 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość robót został uwzględniony w załącznikach do Zapytania ofertowego: nr 1 Przedmiar robót i nr 1a Specyfikacja linii pakowania. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Część I Ocieplenie budynku (w tym Ocieplenie ścian zewnętrznych, Ocieplenie podłogi na gruncie, Wymiana okien, Wymiana drzwi zewnętrznych i bram, Ocieplenie dachu) Część II Budowa systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej Część III Modernizacja systemu c.o. wraz z budową Systemu Zarządzania Energią zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 50001:2011 Część IV Modernizacja systemu przygotowania c.w.u Część V Instalacja fotowoltaiczna 7,5 kWp zasilającą instalację przygotowania c.w.u. Część VI Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy LED - Budynek produkcyjny Część VII Wymiana linii pakowania produktów sypkich: Wymiana linii pakowania produktów sypkich (energooszczędna) – moc urządzenia 5 kW Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każde w/w część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wszystkie materiały powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta, - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody - podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. c) Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 d) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. e) Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. f) Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2022 r. do godziny 15.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a)poprzez Bazę Konkurencyjności lub b) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX Dobra 501,34-642 Dobra, Powiat limanowski, Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub c) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX,Dobra 501,34-642 Dobra,Powiat limanowski,Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub d)przesłać pocztą elektroniczną na adres e mailowy: halinarys.lynx@gmail.com , w tytule emaila wpisać: „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2022 r. o godzinie 15.10 przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 6.Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 2. Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 3. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w jednym egzemplarzu 6. Oferta powinna być czytelna i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, dodatkowo należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszej procedurze zapytania ofertowego. 8. Za podpisanie oferty uznaje się czytelny podpis wraz z pieczątką firmową. 9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Jeżeli Wykonawca wprowadzi poprawki lub korekty na składanych dokumentach powinien złożyć podpis przy korekcie wraz z datą. 11. Wymaga się aby oferta dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty była dostarczona w zaklejonej kopercie. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i zostać sporządzona według formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 oraz oświadczeń stanowiących zał. Nr 3 oraz 4,5 i 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia – załącznik nr 3 i nr 4,5 i 6 powinny zostać złożone w oryginale w formie pisemnej bądź jako skan. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z dokumentów lub wymaganych informacji, w szczególności za nieterminowe dostarczenie oferty lub przedterminowe otwarcie. 15. Nie przewiduje się wniesienia wadium. 16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców1. Nazwa zamówienia dla części VII „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra” w ramach realizacji projektu pn. Poprawienie efektywności energetycznej PPHU LYNX Bogdan Ryś poprzez termomodernizację budynku, wymianę linii pakowania produktów sypkich, wymianę oświetlenia na energooszczędne oraz montaż elektrowni fotowoltaicznej o mocy 7,5 kWp dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (oś priorytetowa 4 Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.2 Eko-przedsiębiorstwa) 2. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Modernizacji systemu grzewczego wraz z montażem Systemu Zarządzania Energią BMS, Modernizacji systemu przygotowania c.w.u., Ociepleniu dachu styropapą gr. 20 cm ze wzmocnieniem konstrukcji, Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm, Ociepleniu podłogi na gruncie, Wymianie okien na okna z nawiewnikami, Wymianie drzwi zewnętrznych i bram, Budowie systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej z centralą z odzyskiem ciepła, Wymianie opraw świetlówkowych na oprawy energooszczędne LED, Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy znamionowej 7,50 kWp składającej się z 30 szt. paneli fotowoltaicznych (PV) oraz Modernizacji linii technologicznej pakowania produktów sypkich o mocy 5 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość robót został uwzględniony w załącznikach do Zapytania ofertowego: nr 1 Przedmiar robót i nr 1a Specyfikacja linii pakowania. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Część I Ocieplenie budynku (w tym Ocieplenie ścian zewnętrznych, Ocieplenie podłogi na gruncie, Wymiana okien, Wymiana drzwi zewnętrznych i bram, Ocieplenie dachu) Część II Budowa systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej Część III Modernizacja systemu c.o. wraz z budową Systemu Zarządzania Energią zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 50001:2011 Część IV Modernizacja systemu przygotowania c.w.u Część V Instalacja fotowoltaiczna 7,5 kWp zasilającą instalację przygotowania c.w.u. Część VI Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy LED - Budynek produkcyjny Część VII Wymiana linii pakowania produktów sypkich: Wymiana linii pakowania produktów sypkich (energooszczędna) – moc urządzenia 5 kW Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każde w/w część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, - Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, - Wszystkie materiały powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta, - Zamawiający zapewni miejsce poboru prądu oraz wody - podłączenie leży po stronie Wykonawcy. - po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do bieżącego zabudowania. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. c) Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 d) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. e) Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. f) Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert upływa w dniu 21 lipca 2022 r. do godziny 15.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a)poprzez Bazę Konkurencyjności lub b) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX Dobra 501,34-642 Dobra, Powiat limanowski, Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub c) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Ryś Bogdan P.P.H.U "LYNX,Dobra 501,34-642 Dobra,Powiat limanowski,Województwo Małopolskie z dopiskiem „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra lub d)przesłać pocztą elektroniczną na adres e mailowy: halinarys.lynx@gmail.com , w tytule emaila wpisać: „Termomodernizacja budynku produkcyjnego PPHU LYNX w miejscowości Dobra 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2022 r. o godzinie 15.10 przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 6.Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 2. Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami. 3. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w jednym egzemplarzu 6. Oferta powinna być czytelna i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, dodatkowo należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszej procedurze zapytania ofertowego. 8. Za podpisanie oferty uznaje się czytelny podpis wraz z pieczątką firmową. 9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Jeżeli Wykonawca wprowadzi poprawki lub korekty na składanych dokumentach powinien złożyć podpis przy korekcie wraz z datą. 11. Wymaga się aby oferta dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty była dostarczona w zaklejonej kopercie. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i zostać sporządzona według formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 oraz oświadczeń stanowiących zał. Nr 3 oraz 4,5 i 6 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz oświadczenia – załącznik nr 3 i nr 4,5 i 6 powinny zostać złożone w oryginale w formie pisemnej bądź jako skan. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z dokumentów lub wymaganych informacji, w szczególności za nieterminowe dostarczenie oferty lub przedterminowe otwarcie. 15. Nie przewiduje się wniesienia wadium. 16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
branża Budowlana - obiekty, Ciepłownictwo i gaz, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wentylacja i klimatyzacja, Konstrukcje, ogrodzenia, Energia odnawialna (OZE)
podbranża obiekty użyteczności publicznej, armatura, instalacje, konstrukcje inne, maszyny przemysłowe, energia solarna
kody CPV 9331200, 39370000, 39715210, 42921300, 42961000, 45000000, 45110000, 45210000, 45211350, 45223810, 45311000, 45311200, 45321000, 45331100, 45331200, 45332000, 45332200, 45421100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , armatura , instalacje , konstrukcje inne , maszyny przemysłowe , energia solarna

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10509195 2024-05-21
godz. 09:00
Lubelskie Opracowanie projektu technicznego oraz budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na terenie stacji kolejowej Sławków LHS. Zasilanie biurowców nr 1 i 2
10513270 2024-05-23
godz. 10:00
Śląskie Klimatyzacja w budynku Sądu Rejonowego w Żorach Zamówienie jest robotą budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjny...
10514351 2024-05-23
godz. 10:00
Lubelskie Wykonanie robót budowlanych w ramach zad. „Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości przy ul. Konopnickiej 3 w Świdniku na potrzeby Pierwszego US w Lublinie i...
10498715 2024-05-24
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podleg...
10518459 2024-05-24
godz. 12:00
Mazowieckie KONSERWACJA I CZYNNOŚCI SERWISOWE INSTALACJI HVAC W ZAKRESIE URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie okresowych czynności konserwacyjnych i serwisowych instal...
10464069 2024-05-27
godz. 12:00
Wielkopolskie MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA DACHU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
10489684 2024-05-28
godz. 13:00
Mazowieckie Zamówienie obejmuje zakup: Automatów tokarskich – 3 szt. Każda maszyna powinna spełniać poniższe minimalne założenia techniczne: ● posiadać 2 wrzeciona z trzema głowicami, ● ...
10431746 2024-06-03
godz. 12:00
Wielkopolskie Zakup i zabudowa dwóch automatycznych pras hydraulicznych do produkcji lizawek solnych wraz z instalacją dozowania, ważenia i mieszania dodatków paszowych oraz dostosowanie odstawy lizaw...
10517087 2024-06-10
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wykonanie przewodu wentylacyjnego w pomieszczeniu łazienki gdzie zainstalowany jest kocioł c.o. gazowy (lokal mieszkalny nr 6) oraz naprawa czap kominowych wraz z wyprowadzeniem wentylacji...
10367386 2024-06-30
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest instalacja i dostawa: 1. Statku - przystani pływającej wraz z urządzeniem odsysającym fekalia z statków Wykonanie tego elementu stworzy statek - przystań p...