Przetarg 10284464 - 1. Nazwa postępowania: Poprawa usług społecznych poprzez...

   
Analizuj Zamówienie 10284464 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-02-26
przedmiot ogłoszenia
1. Nazwa postępowania: Poprawa usług społecznych poprzez modernizację infrastruktury społecznej w Lubaszu 2. Przedmiotem zamówieni
a są prace budowlane polegające na przebudowie budynku Urzędu Gminy, w tym likwidację barier architektonicznych (budowa szybu windowego, dostawa i montaż windy – badanie i dopuszczenie do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, pochylni, wyjścia ewakuacyjnego, sanitariatu dla niepełnosprawnych), zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 552/2021 z dnia 10 sierpnia 2021 r.Roboty budowlane remontowe i przebudowa funkcjonalna budynku Urzędu Gminy w Lubaszu - zagospodarowanie terenu: roboty ziemne, wycinka drzew szt. 4, nasadzenia zastępcze szt. 4, wykonanie murka oporowego, wykonanie ogrodzenia na murku oporowym i cokole, wykonanie nawierzchni parkingu dojść i chodników wraz z podłożami (wymiana nawierzchni asfaltowej po stronie północnej budynku oraz nawierzchnia z kostki betonowej po wschodniej stronie budynku nie jest przedmiotem zamówienia), renowacja trawników, wykonanie stanowiska parkingowego dla niepełnosprawnych, wykonanie stanowiska ładowania samochodów elektrycznych wraz z przepustem z rurą Arota, posadowienie ławek z oparciem i podłokietnikiem, przeniesienie koszy na śmieci, stojaków na rowery,- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku urzędu i na budynku garażowo magazynowym,- likwidacja instalacji solarnej c.w.u. wraz z utylizacją instalacji i glikolu,- wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń i montażu klimatyzatorów,- rozebranie trzonu kuchennego w piwnicy,- rozebranie i wykonanie nowych schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku z zadaszeniem z poliwęglanu (poręcze i balustrady ze stali nierdzewne, do zachowania istniejące),- przeniesienie drzwi automatycznych na zewnętrzną stronę podciągu i montaż kurtyny powietrznej,- wydzielenie klatki schodowej wg strefy p.poż z oddymianiem i hydrantami,- wykonanie nowych okładzin ceramicznych na warstwie szczepnej na lastriko: korytarzy, klatki schodowej oraz pomieszczenia nr: 306, 320 - II piętro,- wymiana stolarki drzwiowej w istniejących otworach na korytarzach – kierunki otwierania drzwi zgodnie z projektem do wewnątrz biur (konieczny pomiar wymiaru otworów drzwiowych przed zamówieniem stolarski),- wykonanie pomieszczenia socjalnego na II piętrze,- wykonanie ścianek działowych nowego układu funkcjonalnego z montażem stolarki i malowaniem i wykonaniem posadzek z paneli min AC5 nowych biur,- wykonanie łazienki na parterze przy kotłowni wraz z wentylacją typu Z,- wymiana posadzek w piwnicy - suterenie,- wykonanie nowych instalacji kanalizacyjnych pod posadzką w piwnicy - suterenie,- wymiana grzejników wraz z zaworami w suterenie,- wymiana rurociągów deszczowych,- wymiana oświetlenia LED w suterenie,- wykonanie instalacji elektrycznej w archiwum zgodnie z projektem branży elektrycznej,- wykonanie instalacji elektrycznej: system przyzywowy, system oddymiania, fotowoltaiczna PV,- wykonanie instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,- wykonanie zasilania wentylacji - klimatyzacji,- wykonanie monitoringu,- wykonanie przyłącza wodociągowego,- wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego miedzianego dla zasilania urządzeń komputerowych, telefonii IP, instalacji CCTV, urządzeń Wi-Fi oraz dedykowanej instalacji elektrycznej. Całość robót należy wykonać zgodnie z: projektem technicznym – zagospodarowanie terenu, projektem technicznym – uzupełnienie, zagospodarowanie terenu, projektem technicznym branży budowlanej (podbicie fundamentów nie jest przedmiotem zamówienia), projektem technicznym branża instalacje elektryczne, projektem technicznym branża sanitarna, projektem wykonawczy – budowa sieci strukturalnej LAN, CCTV w remontowanym budynku Urzędu Gminy Lubasz i zasadami sztuki budowlanej.Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ i obejmuje także wszelkie prace nie określone wprost w tych dokumentach, lecz bez których nie można wykonać zamówienia.3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). W szczególności:1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników na podstawie dokumentacji projektowej – operatorów maszyn dla robót ziemnych, pracowników budowlanych wykonujących prace określone w przedmiarze robót.2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:• oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.Pierwsze oświadczenie zostanie złożone Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po zawarciu umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powyżej.4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

RG.V.271.1.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00241544/01 z dnia: 2024-03-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Nazwa postępowania:
Poprawa usług społecznych poprzez modernizację infrastruktury społecznej w Lubaszu
2. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na przebudowie budynku Urzędu Gminy, w tym likwidację barier architektonicznych (budowa szybu windowego, dostawa i montaż windy – badanie i dopuszczenie do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, pochylni, wyjścia ewakuacyjnego, sanitariatu dla niepełnosprawnych), zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 552/2021 z dnia 10 sierpnia 2021 r.
Roboty budowlane remontowe i przebudowa funkcjonalna budynku Urzędu Gminy w Lubaszu
- zagospodarowanie terenu: roboty ziemne, wycinka drzew szt. 4, nasadzenia zastępcze szt. 4, wykonanie murka oporowego, wykonanie ogrodzenia na murku oporowym i cokole, wykonanie nawierzchni parkingu dojść i chodników wraz z podłożami (wymiana nawierzchni asfaltowej po stronie północnej budynku oraz nawierzchnia z kostki betonowej po wschodniej stronie budynku nie jest przedmiotem zamówienia), renowacja trawników, wykonanie stanowiska parkingowego dla niepełnosprawnych, wykonanie stanowiska ładowania samochodów elektrycznych wraz z przepustem z rurą Arota, posadowienie ławek z oparciem i podłokietnikiem, przeniesienie koszy na śmieci, stojaków na rowery,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku urzędu i na budynku garażowo magazynowym,
- likwidacja instalacji solarnej c.w.u. wraz z utylizacją instalacji i glikolu,
- wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń i montażu klimatyzatorów,
- rozebranie trzonu kuchennego w piwnicy,
- rozebranie i wykonanie nowych schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku z zadaszeniem z poliwęglanu (poręcze i balustrady ze stali nierdzewne, do zachowania istniejące),
- przeniesienie drzwi automatycznych na zewnętrzną stronę podciągu i montaż kurtyny powietrznej,
- wydzielenie klatki schodowej wg strefy p.poż z oddymianiem i hydrantami,
- wykonanie nowych okładzin ceramicznych na warstwie szczepnej na lastriko: korytarzy, klatki schodowej oraz pomieszczenia nr: 306, 320 - II piętro,
- wymiana stolarki drzwiowej w istniejących otworach na korytarzach – kierunki otwierania drzwi zgodnie z projektem do wewnątrz biur (konieczny pomiar wymiaru otworów drzwiowych przed zamówieniem stolarski),
- wykonanie pomieszczenia socjalnego na II piętrze,
- wykonanie ścianek działowych nowego układu funkcjonalnego z montażem stolarki i malowaniem i wykonaniem posadzek z paneli min AC5 nowych biur,
- wykonanie łazienki na parterze przy kotłowni wraz z wentylacją typu Z,
- wymiana posadzek w piwnicy - suterenie,
- wykonanie nowych instalacji kanalizacyjnych pod posadzką w piwnicy - suterenie,
- wymiana grzejników wraz z zaworami w suterenie,
- wymiana rurociągów deszczowych,
- wymiana oświetlenia LED w suterenie,
- wykonanie instalacji elektrycznej w archiwum zgodnie z projektem branży elektrycznej,
- wykonanie instalacji elektrycznej: system przyzywowy, system oddymiania, fotowoltaiczna PV,
- wykonanie instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wykonanie zasilania wentylacji - klimatyzacji,
- wykonanie monitoringu,
- wykonanie przyłącza wodociągowego,
- wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego miedzianego dla zasilania urządzeń komputerowych, telefonii IP, instalacji CCTV, urządzeń Wi-Fi oraz dedykowanej instalacji elektrycznej.
Całość robót należy wykonać zgodnie z: projektem technicznym – zagospodarowanie terenu, projektem technicznym – uzupełnienie, zagospodarowanie terenu, projektem technicznym branży budowlanej (podbicie fundamentów nie jest przedmiotem zamówienia), projektem technicznym branża instalacje elektryczne, projektem technicznym branża sanitarna, projektem wykonawczy – budowa sieci strukturalnej LAN, CCTV w remontowanym budynku Urzędu Gminy Lubasz i zasadami sztuki budowlanej.
Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ i obejmuje także wszelkie prace nie określone wprost w tych dokumentach, lecz bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). W szczególności:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników na podstawie dokumentacji projektowej – operatorów maszyn dla robót ziemnych, pracowników budowlanych wykonujących prace określone w przedmiarze robót.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Pierwsze oświadczenie zostanie złożone Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po zawarciu umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powyżej.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Po zmianie:
1. Nazwa postępowania:
Poprawa usług społecznych poprzez modernizację infrastruktury społecznej w Lubaszu
2. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na przebudowie budynku Urzędu Gminy, w tym likwidację barier architektonicznych (budowa szybu windowego, dostawa i montaż windy – badanie i dopuszczenie do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, pochylni, wyjścia ewakuacyjnego, sanitariatu dla niepełnosprawnych), zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 552/2021 z dnia 10 sierpnia 2021 r.
Roboty budowlane remontowe i przebudowa funkcjonalna budynku Urzędu Gminy w Lubaszu
- zagospodarowanie terenu: roboty ziemne, wykonanie murka oporowego, wykonanie ogrodzenia na murku oporowym i cokole, wykonanie nawierzchni parkingu dojść i chodników wraz z podłożami (wymiana nawierzchni asfaltowej po stronie północnej budynku oraz nawierzchnia z kostki betonowej po wschodniej stronie budynku nie jest przedmiotem zamówienia), renowacja trawników, wykonanie stanowiska parkingowego dla niepełnosprawnych, wykonanie stanowiska ładowania samochodów elektrycznych wraz z przepustem z rurą Arota, posadowienie ławek z oparciem i podłokietnikiem, przeniesienie koszy na śmieci, stojaków na rowery,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku urzędu i na budynku garażowo magazynowym,
- likwidacja instalacji solarnej c.w.u. wraz z utylizacją instalacji i glikolu,
- wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń i montażu klimatyzatorów,
- rozebranie trzonu kuchennego w piwnicy,
- rozebranie i wykonanie nowych schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku z zadaszeniem z poliwęglanu (poręcze i balustrady ze stali nierdzewne, do zachowania istniejące),
- przeniesienie drzwi automatycznych na zewnętrzną stronę podciągu i montaż kurtyny powietrznej,
- wydzielenie klatki schodowej wg strefy p.poż z oddymianiem i hydrantami,
- wykonanie nowych okładzin ceramicznych na warstwie szczepnej na lastriko: korytarzy, klatki schodowej oraz pomieszczenia nr: 306, 320 - II piętro,
- wymiana stolarki drzwiowej w istniejących otworach na korytarzach – kierunki otwierania drzwi zgodnie z projektem do wewnątrz biur (konieczny pomiar wymiaru otworów drzwiowych przed zamówieniem stolarski),
- wykonanie pomieszczenia socjalnego na II piętrze,
- wykonanie ścianek działowych nowego układu funkcjonalnego z montażem stolarki i malowaniem i wykonaniem posadzek z paneli min AC5 nowych biur,
- wykonanie łazienki na parterze przy kotłowni wraz z wentylacją typu Z,
- wymiana posadzek w piwnicy - suterenie,
- wykonanie nowych instalacji kanalizacyjnych pod posadzką w piwnicy - suterenie,
- wymiana grzejników wraz z zaworami w suterenie,
- wymiana rurociągów deszczowych,
- wymiana oświetlenia LED w suterenie,
- wykonanie instalacji elektrycznej w archiwum zgodnie z projektem branży elektrycznej,
- wykonanie instalacji elektrycznej: system przyzywowy, system oddymiania, fotowoltaiczna PV,
- wykonanie instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wykonanie zasilania wentylacji - klimatyzacji,
- wykonanie monitoringu,
- wykonanie przyłącza wodociągowego,
- wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego miedzianego dla zasilania urządzeń komputerowych, telefonii IP, instalacji CCTV, urządzeń Wi-Fi oraz dedykowanej instalacji elektrycznej.
Całość robót należy wykonać zgodnie z: projektem technicznym – zagospodarowanie terenu, projektem technicznym – uzupełnienie, zagospodarowanie terenu, projektem technicznym branży budowlanej (podbicie fundamentów nie jest przedmiotem zamówienia), projektem technicznym branża instalacje elektryczne, projektem technicznym branża sanitarna, projektem wykonawczy – budowa sieci strukturalnej LAN, CCTV w remontowanym budynku Urzędu Gminy Lubasz i zasadami sztuki budowlanej.
Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ i obejmuje także wszelkie prace nie określone wprost w tych dokumentach, lecz bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). W szczególności:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników na podstawie dokumentacji projektowej – operatorów maszyn dla robót ziemnych, pracowników budowlanych wykonujących prace określone w przedmiarze robót.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Pierwsze oświadczenie zostanie złożone Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po zawarciu umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powyżej.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00248998/01 z dnia: 2024-03-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-19 09:00
Po zmianie:
2024-04-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-19 09:30
Po zmianie:
2024-04-02 09:30
branża Budowlana - obiekty, Windy i dźwigi
podbranża obiekty użyteczności publicznej, windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 45000000, 45232000, 45310000, 45330000, 45340000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , windy towarowe, osobowe, platformy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10462948 2024-05-02
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia dźwigowego (windy osobowej) w istniejącym szybie windowym po wcześniejszym demontażu istniejącej windy w budynku Sądu Rejonowego w Zgorzelcu...
10432828 2024-05-06
godz. 10:00
Opolskie POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W OTMICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z termomodernizacj...
10462945 2024-05-07
godz. 09:00
Dolnośląskie Budowa garażu na terenie bazy sprzętu w Ławszowej w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:- zaprojektowaniu budynku wraz z uzyskaniem stosowny...
10487440 2024-05-08
godz. 08:00
Opolskie Wykonanie usługi modernizacji dwóch dźwigów hydraulicznych na dźwigi z napędem elektrycznym w budynku bloku łóżkowego Szpitala w Nysie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dw...
10464617 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybudu...
10428852 2024-05-08
godz. 10:30
Zachodniopomorskie Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych w Białuniu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w z...
10484801 2024-05-09
godz. 11:00
Mazowieckie Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029"" Cz...
10381108 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Pracowni Diagnostycznych Szpitala Powiatowego w Chrzanowie Zamówienie obejmuje m.in: Wymiana drzwi wewnętrznych,Modernizacja instalacji...
10464231 2024-05-13
godz. 09:00
Lubuskie Utworzenie BCU w CKZiU „Elektryk” w Nowej Soli- wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej...
10365970 2024-05-22
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Przyłęki. Budynek posiada trzy kondygnacje naziemne, w tym po...