Przetarg 11795248 - 1. Istnieje możliwość unieważnienia postępowania w...

   
Analizuj Zamówienie 11795248
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
1. Istnieje możliwość unieważnienia postępowania w następstwie nieprzyznania środków na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udz
ielenie zamówienia, jeżeli środki Publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu zamówienia.2. Termin wykonania zamówienia: do dnia 18.12.2025r.3. Wykonawca jest związany ofertą do dnia 11.02.2026 r.4. Zamawiający, zgodnie z art. 139 ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona badania i oceny ofert (dla każdej części), a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.-z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „RDW w Zamościu: Usługa podcinki drzew wysokich” prowadzonym na podstawie art. 132 ustawy PZP z ogłoszeniem wstępnym.-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;-posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;-nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 6. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług oraz z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej, Instrukcją bezpiecznej pracy, Opisie Przedmiotu Zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość oraz zgodnie z ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2024 poz.1478z późn.zm.).7. Jednostką obmiarową jest 1mb/szt. Obmiar powinien być dokonany na terenie prac, przez osobę nadzorującą, reprezentującą Zamawiającego. Dodatkowe prace, wykonane bez pisemnego zlecenia nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę.8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy.a) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu.9. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.10. Wykonawca powinien wykonywać prace przy zachowaniu wszystkich norm bezpieczeństwa, a ewentualne uszkodzenia napowietrznych i podziemnych sieci energetycznych i teletechnicznych naprawi na koszt własny. Odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej, jak ogrodzenia, budynki itp.11. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia o którym mowa w § 8 wzoru umowy.12. Cena jednostkowa za wykonanie usługi powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z czynnościami przygotowawczymi jak i z wykonaniem samej usługi zgodnie z SWZ, opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną.13. Wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone będzie jako iloczyn oferowanej ceny jednostkowej netto i faktycznie wykonanej ilości usług. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane ilości usługi według cen jednostkowych zawartych w umowie.14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sekcja techniczna – Ewa Baran i Radosław Wilczek – tel 84 638 66 39
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie nr 1 – OD Józefów 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na podcince drzew wysokich przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu z podziałem na zadania;a) Zadanie nr 1 – OD JózefówUsługa podcinki drzew w skrajni drogi – ściana lasu, rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej:- nr 849 relacji Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska, na odcinku od km 35400 do km 35450 - w ilości: 1110 mb,- nr 853 relacji Nowy Majdan – Józefów – Tomaszów Lubelski, na odcinku od km 3320 do km 47200 - w ilości: 5080 mb,2. Zakres usług obejmuje:Zadanie Nr 1Podcinkę i prześwietlenie korony drzew wysokich na drogach; nr 849 i nr 853 – gałęzi ograniczających skrajnię drogową do wysokości 9,0m (nad jezdnię) oraz średnio 3,5m (od krawędzi jezdni) – przy drzewach pojedynczo rosnących obowiązuje symetryczna podcinka korony wokół pnia drzewa, w tym – na odcinkach drzew tworzących krawędź lasu nie obowiązuje symetryczna podcinka korony wokół pnia drzewaa. Oznakowanie prowadzonych usług zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu drogowego udostępnionym przez Zamawiającego lub opracowanym przez Wykonawcę zatwierdzonym przez Zarządzającego Ruchem.b. Usługi związane z podcinką drzew w skrajni drogi (podcięcie lub redukcja). Szczegółowa lokalizacja oraz zakres określono w załączonym przedmiarze.c. Uporządkowanie pasa drogowego z obciętych gałęzi na bieżąco.3. Wykonanie usługi polega na:a. usunięciu odrostów w skrajni drogi,b. usunięciu gałęzi wchodzących w kolizję z urządzeniami Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, znakami drogowymi, itp.,c. wykonaniu niezbędnych cięć redukcyjnych w celu uzyskania skrajni poziomej i pionowej (skrajnia pionowa – 9,0 m, pozioma śr. 3,5 m),d. wywozie i utylizacji powstałego urobku drzewnego (do zagospodarowania we własnym zakresie przez Wykonawcę),e. uporządkowaniu terenu po wykonaniu prac.4. Do wykonywania prac związanych z pielęgnacją drzew należy stosować:a) sprzęt wykorzystywany w metodach alpinistycznych,b) platformę z balustradą (koszem) na podnośniku samochodowym,c) piły mechaniczne, spalinowe,d) narzędzia tnące (np. piłki ręczne, sekatory, siekiery),e) drabiny,f) rębak,g) samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą umożliwiający załadunek i wywóz gałęzi poza pas drogowy - w miejsce ich utylizacji. 5. W przypadku wywozu gałęzi z terenu prac należy przewozić je dowolnymi środkami transportu, posiadającymi jednak osłony siatkowe zabezpieczając przewożony materiał przed rozrzuceniem w czasie jazdy. Transport gałęzi (zrąbek) wraz z załadunkiem i rozładunkiem objęty jest ceną umowną i odbywa się na koszt Wykonawcy.6. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1587).7. Pracownik wykonujący tego typu prace musi mieć ważne badania lekarskie zezwalające na pracę na wysokości. Ponadto pracownicy posługujący się piłami spalinowymi tzw. pilarze osoba, która będzie obsługiwać piłę spalinową, musi być przeszkolona na specjalnym kursie dla pilarzy i posiadać uprawnienia do pracy piłą.8. Podczas wykonywania tych prac należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje podpisywanie oferty, oświadczeń oraz innych dokumentów tzw. podpisem wewnętrznym, znajdującym się wewnątrz pliku podpisywanego (np. podpis w formacie PAdES, używany do podpisywania plików w PDF). To oznacza, że tak podpisany dokument jest przekazywany Zamawiającemu jako jeden plik.Platforma, wskazana w pkt. XII 1. ppkt a) SWZ, wykorzystywana będzie w niniejszym postępowaniu, jako środek komunikacji elektronicznej do: składania ofert, wszelkich dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, a także: udostępniania ogłoszenia o zamówieniu, SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wyjaśnień treści SWZ, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia, wezwań do przedłożenia dokumentów i oświadczeń, wyjaśnień Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, uzupełniania dokumentów (oświadczeń lub pełnomocnictw), udostępnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostępniania ofert, przekazywania wniosków o przedłużenie terminu związania ofertą i ważności wadium oraz zgód w tym zakresie. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie nr 2 – OD Zamość 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na podcince drzew wysokich przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu z podziałem na zadania;a) b) Zadanie nr 2 – OD ZamośćUsługa podcinki drzew wysokich w skrajni drogi rosnących w pasie drogowym:- nr 849 relacji Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska, na odcinku od km 12480 do km 22600 - w ilości: 1340 mb,- nr 858 relacji Zarzecze – Biłgoraj – Zwierzyniec – Szczebrzeszyn, na odcinku od km 59-740 do km 66-560 - w ilości: 4060 mb,2. Zakres usług obejmuje:Zadanie Nr 2Podcinkę i prześwietlenie korony drzew wysokich pojedynczo rosnących w ciągu drogi; nr 849 i nr 858 - w lokalizacji wg zestawienia obowiązuje symetryczna podcinka korony gałęzi ograniczających skrajnię drogową do wysokości 9,0 m (nad jezdnię) oraz średnio 3,5m (od krawędzi jezdni), w lokalizacji wg poniższego zestawienia obowiązuje symetryczna podcinka korony wokół pnia drzewaa. Oznakowanie prowadzonych usług zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu drogowego udostępnionym przez Zamawiającego lub opracowanym przez Wykonawcę zatwierdzonym przez Zarządzającego Ruchem.b. Usługi związane z podcinką drzew w skrajni drogi (podcięcie lub redukcja). Szczegółowa lokalizacja oraz zakres określono w załączonym przedmiarze.c. Uporządkowanie pasa drogowego z obciętych gałęzi na bieżąco.3. Wykonanie usługi polega na:a. usunięciu odrostów w skrajni drogi,b. usunięciu gałęzi wchodzących w kolizję z urządzeniami Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, znakami drogowymi, itp.,c. wykonaniu niezbędnych cięć redukcyjnych w celu uzyskania skrajni poziomej i pionowej (skrajnia pionowa – 9,0 m, pozioma śr. 3,5 m),d. wywozie i utylizacji powstałego urobku drzewnego (do zagospodarowania we własnym zakresie przez Wykonawcę),e. uporządkowaniu terenu po wykonaniu prac.4. Do wykonywania prac związanych z pielęgnacją drzew należy stosować:a) sprzęt wykorzystywany w metodach alpinistycznych,b) platformę z balustradą (koszem) na podnośniku samochodowym,c) piły mechaniczne, spalinowe,d) narzędzia tnące (np. piłki ręczne, sekatory, siekiery),e) drabiny,f) rębak,g) samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą umożliwiający załadunek i wywóz gałęzi poza pas drogowy - w miejsce ich utylizacji. 5. W przypadku wywozu gałęzi z terenu prac należy przewozić je dowolnymi środkami transportu, posiadającymi jednak osłony siatkowe zabezpieczając przewożony materiał przed rozrzuceniem w czasie jazdy. Transport gałęzi (zrąbek) wraz z załadunkiem i rozładunkiem objęty jest ceną umowną i odbywa się na koszt Wykonawcy.6. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1587).7. Pracownik wykonujący tego typu prace musi mieć ważne badania lekarskie zezwalające na pracę na wysokości. Ponadto pracownicy posługujący się piłami spalinowymi tzw. pilarze osoba, która będzie obsługiwać piłę spalinową, musi być przeszkolona na specjalnym kursie dla pilarzy i posiadać uprawnienia do pracy piłą.8. Podczas wykonywania tych prac należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje podpisywanie oferty, oświadczeń oraz innych dokumentów tzw. podpisem wewnętrznym, znajdującym się wewnątrz pliku podpisywanego (np. podpis w formacie PAdES, używany do podpisywania plików w PDF). To oznacza, że tak podpisany dokument jest przekazywany Zamawiającemu jako jeden plik.Platforma, wskazana w pkt. XII 1. ppkt a) SWZ, wykorzystywana będzie w niniejszym postępowaniu, jako środek komunikacji elektronicznej do: składania ofert, wszelkich dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, a także: udostępniania ogłoszenia o zamówieniu, SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wyjaśnień treści SWZ, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia, wezwań do przedłożenia dokumentów i oświadczeń, wyjaśnień Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, uzupełniania dokumentów (oświadczeń lub pełnomocnictw), udostępnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostępniania ofert, przekazywania wniosków o przedłużenie terminu związania ofertą i ważności wadium oraz zgód w tym zakresie. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
branża Tereny zielone
podbranża zieleń
kody CPV 77211500, 77341000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się