Przetarg 11782606 - 1. Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby DOLINA...

   
Analizuj Zamówienie 11782606
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-29
przedmiot ogłoszenia
1. Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.Zadanie realizowane jest w ramach udzielonego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki (na podstawie art. 214 ust. 1
pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024r. poz. 1320 ze zm.) na wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania: Modernizacja i doposażenie infrastruktury społecznej SP ZOZ Sokółka, Część 1 zamówienia: remont oddziału internistycznego”.2. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów sanitarnych (fabrycznie nowych), posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia). 3. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.4. Przedmiot zamówienia – materiały sanitarne - mają być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ (zgodnie ze złożoną ofertą). 5. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowań przez Zamawiającego – czas reakcji od dnia złożenia zapotrzebowania zgodny z terminem wskazanym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższy niż 10 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. 6. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi – 12 miesięcy. 8. Komplet deklaracji właściwości użytkowych i kart charakterystyki lub dokumentów równoważnych na wszystkie produkty stanowiące przedmiot dostawy, karty gwarancyjne producentów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu przed dostawą. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa). 10. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia – Sokółka, ul. Torowa 12 (lub gen. Władysława Sikorskiego 40).11. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 12. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.13. Szczegóły dotyczące terminów realizacji opisane są w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy oraz w Rozdziale III. Opis przedmiotu zamówienia.

DK.DZ-DK.Db.263.8.2025
branża Materiały budowlane i hutnicze, Wodno - kanalizacyjna
podbranża materiały i urządzenia, materiały budowlane, wyroby hutnicze
kody CPV 42131260, 44163000, 44163230, 44167400, 44411000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały i urządzenia , materiały budowlane , wyroby hutnicze