Przetarg 11534518 - 1. Bieżące sprzątanie terenów realizowane poprzez:1)...

   
Analizuj Zamówienie 11534518
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
1. Bieżące sprzątanie terenów realizowane poprzez:1) ręczne usuwanie w szczególności opakowań, papierów, worków i reklamówek oraz innych odpadów niż wymienione. W ramach bieżącego sprzątania
należy usuwać plakaty, ulotki i ogłoszenia umieszczone nielegalnie m.in. na drzewach, koszy na odpady, ławkach, a drobne zanieczyszczenia np. niedopałki papierosów, kapsle, z miejsc szczególnie narażonych na zaśmiecenie tj. okolice ławek należy oczyścić (min. raz dziennie);2) utrzymanie w czystości ciągów pieszych, przez co rozumie się zamiatanie powierzchni wyznaczonych do utrzymania w czystości, w celu usunięcia wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (m.in. piasku, błota, papierów, liści itp.), zasypywanie dołów wykopywanych przez psy na alejkach, usuwanie z nich chwastów i wrastającej trawy,3) uzupełnianie worków foliowych w koszach na odpady (dotyczy koszy, w których brakuje wkładów metalowych - 15 szt.),4) ustawienie kosza na śmieci w prawidłowej pozycji w sytuacji gdy zostanie on przekrzywiony lub będzie przewrócony.2. Opróżnianie i utrzymanie czystości wokół koszy na śmieci: 1) 91 koszy na terenie starego miasta oraz 84 koszy na terenie Parku nad Stawami:­ w okresie od 1 stycznia do 14 kwietnia w poniedziałki, środy, piątki i soboty,­ w okresie od 15 kwietnia do 15 października w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele,­ w okresie od 16 października do 31 grudnia w poniedziałki, środy, piątki i soboty.2) 238 koszy w pozostałych lokalizacjach w poniedziałek i piątek.3. Ustawienie pojemnika na śmieci o pojemności co najmniej 1 100 l na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej i zapewnić wywóz nieczystości stałych niemniej niż 2 razy w tygodniu.4. Utrzymanie w czystości urządzeń komunalnych poprzez mycie wodą z detergentem z wszelkich nieczystości, w tym z ptasich odchodów:1) ławek - 100 szt. 2) koszy na śmieci - 100 szt..5. Likwidację dzikich wysypisk na zlecenie Zamawiającego oraz uczestniczenie w akcji „Sprzątanie Świata”. Wykonawca będzie musiał usunąć do 150 mp nieczystości 6. Sprzątanie niezwłocznie po wystąpieniu zjawisk atmosferycznych powodujących zniszczenia lub uszkodzenia na terenach zielonych, poprzez usuwanie wiatrołomów i wywrotów, złomów, konarów, gałęzi niezwłocznie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia oraz zbieranie gałęzi i innych nieczystości łącznie z zamiataniem ciągów pieszych. Zamawiający przewiduje, że Wykonawca będzie musiał usunąć do 15 szt. wywrotów lub złomów drzew w rozumieniu art. 5 pkt 26c i pkt 26d ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.7. Usuwanie padłych zwierząt, przez co rozumie się zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części zgodnie z wymogami określanymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz.U. L 300 z 14.11.2009, s. 1).8. Przygotowanie:1) ronda Żołnierzy Wyklętych przed dniem 1 marca,2) tablicy upamiętniającej prof. Antoniego Cieszyńskiego przed obchodami rocznicy jego urodzin tj. 31 maja,3) pomnika Fryderyka Chopina przed dniem 27 maja,4) Skweru Kombatantów Rzeczypospolitej przed uroczystościami: Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 września, 11 listopada,5) obelisku ku czci Bohaterskim Powstańcom Warszawy przed dniem 1 sierpnia.9. Utrzymanie porządku w czasie akcji zimowej, poprzez:1) podjęcia nieprzerwanych, kompleksowych i systematycznych działań mających na celu odgarnięcie śniegu i likwidację śliskości na ciągach pieszych,2) likwidacja skutków zimy powinna być wykonywana z częstotliwością pozwalającą na bezpieczne poruszanie się oraz w sposób niepowodujący utrudnień w ruchu pieszym,3) ciągi piesze muszą być odśnieżane i posypywane na całej powierzchni,4) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych z błota pośniegowego w czasie odwilży,5) oczyszczanie ciągów pieszych z piasku, błota i innych zanieczyszczeń w czasie, gdy nie występują zimowe zjawiska pogodowe tj. gołoledź, śnieg,6) usuwanie śliskości z ciągów pieszych również w niedzielę i święta w obszarze Parku nad Stawami oraz starego miastaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” – zał. nr 1 oraz pozostałe załączniki do wzoru umowy, który stanowi załącznik do SWZKody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: 9060000-3, przedmiot dodatkowy: 90513200-8, 90620000-9, 90630000-2Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przyczyny niedokonania podziału zamówienia: przedmiotowe zamówienie jest częścią większego zamówienia podzielonego na części.Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz:1) nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,2) nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań,3) nie przewiduje:a) udzielania zamówień, o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8b) zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.c) rozliczenia w walutach obcych,d) aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.e) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,f) określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,g) zastrzeżenia możliwości ubiegania się i udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,h) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Część zamówienia: LOT-0001 Utrzymanie czystości i porządku na terenie parków i zieleńców w Oleśnicy w 2026 r. 1. Bieżące sprzątanie terenów realizowane poprzez:1) ręczne usuwanie w szczególności opakowań, papierów, worków i reklamówek oraz innych odpadów niż wymienione. W ramach bieżącego sprzątania należy usuwać plakaty, ulotki i ogłoszenia umieszczone nielegalnie m.in. na drzewach, koszy na odpady, ławkach, a drobne zanieczyszczenia np. niedopałki papierosów, kapsle, z miejsc szczególnie narażonych na zaśmiecenie tj. okolice ławek należy oczyścić (min. raz dziennie);2) utrzymanie w czystości ciągów pieszych, przez co rozumie się zamiatanie powierzchni wyznaczonych do utrzymania w czystości, w celu usunięcia wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (m.in. piasku, błota, papierów, liści itp.), zasypywanie dołów wykopywanych przez psy na alejkach, usuwanie z nich chwastów i wrastającej trawy,3) uzupełnianie worków foliowych w koszach na odpady (dotyczy koszy, w których brakuje wkładów metalowych - 15 szt.),4) ustawienie kosza na śmieci w prawidłowej pozycji w sytuacji gdy zostanie on przekrzywiony lub będzie przewrócony.2. Opróżnianie i utrzymanie czystości wokół koszy na śmieci: 1) 91 koszy na terenie starego miasta oraz 84 koszy na terenie Parku nad Stawami:­ w okresie od 1 stycznia do 14 kwietnia w poniedziałki, środy, piątki i soboty,­ w okresie od 15 kwietnia do 15 października w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele,­ w okresie od 16 października do 31 grudnia w poniedziałki, środy, piątki i soboty.2) 238 koszy w pozostałych lokalizacjach w poniedziałek i piątek.3. Ustawienie pojemnika na śmieci o pojemności co najmniej 1 100 l na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej i zapewnić wywóz nieczystości stałych niemniej niż 2 razy w tygodniu.4. Utrzymanie w czystości urządzeń komunalnych poprzez mycie wodą z detergentem z wszelkich nieczystości, w tym z ptasich odchodów:1) ławek - 100 szt. 2) koszy na śmieci - 100 szt..5. Likwidację dzikich wysypisk na zlecenie Zamawiającego oraz uczestniczenie w akcji „Sprzątanie Świata”. Wykonawca będzie musiał usunąć do 150 mp nieczystości 6. Sprzątanie niezwłocznie po wystąpieniu zjawisk atmosferycznych powodujących zniszczenia lub uszkodzenia na terenach zielonych, poprzez usuwanie wiatrołomów i wywrotów, złomów, konarów, gałęzi niezwłocznie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia oraz zbieranie gałęzi i innych nieczystości łącznie z zamiataniem ciągów pieszych. Zamawiający przewiduje, że Wykonawca będzie musiał usunąć do 15 szt. wywrotów lub złomów drzew w rozumieniu art. 5 pkt 26c i pkt 26d ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.7. Usuwanie padłych zwierząt, przez co rozumie się zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części zgodnie z wymogami określanymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz.U. L 300 z 14.11.2009, s. 1).8. Przygotowanie:1) ronda Żołnierzy Wyklętych przed dniem 1 marca,2) tablicy upamiętniającej prof. Antoniego Cieszyńskiego przed obchodami rocznicy jego urodzin tj. 31 maja,3) pomnika Fryderyka Chopina przed dniem 27 maja,4) Skweru Kombatantów Rzeczypospolitej przed uroczystościami: Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 września, 11 listopada,5) obelisku ku czci Bohaterskim Powstańcom Warszawy przed dniem 1 sierpnia.9. Utrzymanie porządku w czasie akcji zimowej, poprzez:1) podjęcia nieprzerwanych, kompleksowych i systematycznych działań mających na celu odgarnięcie śniegu i likwidację śliskości na ciągach pieszych,2) likwidacja skutków zimy powinna być wykonywana z częstotliwością pozwalającą na bezpieczne poruszanie się oraz w sposób niepowodujący utrudnień w ruchu pieszym,3) ciągi piesze muszą być odśnieżane i posypywane na całej powierzchni,4) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych z błota pośniegowego w czasie odwilży,5) oczyszczanie ciągów pieszych z piasku, błota i innych zanieczyszczeń w czasie, gdy nie występują zimowe zjawiska pogodowe tj. gołoledź, śnieg,6) usuwanie śliskości z ciągów pieszych również w niedzielę i święta w obszarze Parku nad Stawami oraz starego miastaZamawiający przewiduje możliwość wznowienia umowy – opis wznowień zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” – zał. nr 1 oraz pozostałe załączniki do wzoru umowy, który stanowi załącznik do SWZKody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: 9060000-3, przedmiot dodatkowy: 90513200-8, 90620000-9, 90630000-2Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przyczyny niedokonania podziału zamówienia: przedmiotowe zamówienie jest częścią większego zamówienia podzielonego na części.Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz:1) nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,2) nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań,3) nie przewiduje:a) udzielania zamówień, o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8b) zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.c) rozliczenia w walutach obcych,d) aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.e) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,f) określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,g) zastrzeżenia możliwości ubiegania się i udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,h) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00655761-2025 z dnia: 2025-10-07
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 653481-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Sprostowanie błędnie podanej informacji w sekcji 5.1.12 ogłoszenia: Informacje dodatkowe 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Sekcja 5.1.12Było: Informacje dodatkowe: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.11.2025 r., o godzinie 10:30 na Platformie zakupowej poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert. 2. Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. 3. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 5. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 6. Informacja zostanie opublikowana na stronie postępowania na Platformie zakupowej w sekcji ,,Komunikaty” . 7. Zgodnie z ustawą, Zamawiający nie ma obowiązku przeprowadzania jawnej sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo online a ma jedynie takie uprawnienie Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert.Powinno być:Informacje dodatkowe: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.11.2025 r., o godzinie 13:30 na Platformie zakupowej poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert. 2. Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. 3. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 5. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 6. Informacja zostanie opublikowana na stronie postępowania na Platformie zakupowej w sekcji ,,Komunikaty” . 7. Zgodnie z ustawą, Zamawiający nie ma obowiązku przeprowadzania jawnej sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo online a ma jedynie takie uprawnienie Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-11-03 13:00
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90513200, 90600000, 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11531543 2025-11-04
godz. 08:30
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) całego strumienia odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Osiek w...
11522790 2025-11-04
godz. 08:55
Pomorskie Usługa odbioru odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek wojskowych 6 WOG Ustka w 2026 roku. Przedmiotem zamówienia jest Usługa odbioru odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek wojskowych 6 WOG...
11531410 2025-11-06
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie, wskazanych w opisie zamówienia, odpadów komunalnych z nieruchomości...
11540254 2025-11-07
godz. 10:00
Podkarpackie „Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu GminyDukla”Odbiór i transport odpadów...
11546221 2025-11-12
godz. 08:00
Lubelskie "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Cyców” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór, transport i...
11546254 2025-11-12
godz. 09:00
Śląskie 1.Przedmiotem zamówienia jest:- świadczenie usług w zakresie zbierania, odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości niezamieszkałych...
11549297 2025-11-12
godz. 10:00
Podlaskie Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2026 roku z podziałem na 6 zadań Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów komunalnych powstających w 2026 r. dla 25 WOG z podziałem na 6...
11540180 2025-11-12
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Miasta i Gminy Pyzdry w...
11546019 2025-11-14
godz. 10:30
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Miasta Brzeziny zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu...
11546042 2025-11-14
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielolokalowej, na których powstają odpady...