Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby rozwoju...

   
Inwestycja nr 1951258
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-24
Zamówienia planowane
branża inwestycji Medyczna
Podbranża meble medyczne ,
sprzęt medyczny
przedmiot Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego...
rodzaj inwestycji
województwo Lubuskie
inwestor
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE INWESTYCJE Z BRANŻY: Medyczna

       
nr Data Inwestor Przedmiot
1953490 2025-11-26 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ-CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY W ZABORZE usługi lekarskie
1953724 2025-11-26 WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM. JÓZEFA STRUSIA Z ZAKŁADEM OPIEKUŃCZO-LECZNICZYM. SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Z SIEDZIBĄ W POZNANIU Zakup kardiomonitora MRI
1954765 2025-11-27 SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W CHEŁMIE Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
1954718 2025-11-27 UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W POZNANIU Zakup pomp infuzyjnych dla różnych jednostek Zamawiającego
1956309 2025-11-28 SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANA KAROLA ŁUKOWICZA W CHOJNICACH Dostawa środków do mycia i dezynfekcji rąk i skóry
1956283 2025-11-28 ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KIELCACH Skupiona fala uderzeniowa – 3 zestawy
1957428 2025-12-01 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W HAJNÓWCE Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby AOS
1958628 2025-12-02 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU Dostawa sprzętu medycznego dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Gostyniu
1959674 2025-12-03 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ-SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAKOWIE dostawa sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych –...
1961201 2025-12-04 UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI Dostawa symulatorów USG w ramach realizacji projektu PRU KPO