Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego: szkiełka...

   
Inwestycja nr 1957347
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-01
Zamówienia planowane
branża inwestycji Medyczna
Podbranża materiały medyczne
przedmiot Dostawa drobnego sprzętu...
rodzaj inwestycji
województwo Dolnośląskie
inwestor
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE INWESTYCJE Z BRANŻY: Medyczna

       
nr Data Inwestor Przedmiot
1957463 2025-12-01 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołów Ratownictwa Medycznego
1957459 2025-12-01 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego sala 2
1958623 2025-12-02 DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. TADEUSZA MARCINIAKA CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ WE WROCŁAWIU DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO WRAZ Z AMINOKWASAMI
1958587 2025-12-02 25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Dostawa materiałów medycznych z podziałem na 3 zadania na 2026 r.
1958572 2025-12-02 SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANA KAROLA ŁUKOWICZA W CHOJNICACH Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM...
1958654 2025-12-02 SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANA KAROLA ŁUKOWICZA W CHOJNICACH Dostawa aparatury medycznej na Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego...
1958619 2025-12-02 DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. TADEUSZA MARCINIAKA CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ WE WROCŁAWIU Dostawa rezonansu magnetycznego wraz z pracami instalacyjno-modernizacyjnymi...
1959858 2025-12-03 UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W POZNANIU Dostawa sprzetu medycznego i rehabilitacyjnegi dla instytutu chorób układu...
1959857 2025-12-03 UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W POZNANIU Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla jednostek organizacyjnych...
1960966 2025-12-04 MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE IM. DR. KAROLA JONSCHERA W ŁODZI Zakup sprzętu - Echokardiografu KPO