Analiza
wyników przetargów

Serwis Pressinfo specjalizuje się w przygotowywaniu wszelkiego rodzaju analiz, raportów i zestawień, które pokazują rynek przetargowo-inwestycyjny w Polsce oraz umożliwiają: badanie potencjału rynku i ocenę udziału poszczególnych branż w rynku zamówień publicznych, badanie konkurencji, ocenę udziału poszczególnych marek w zamówieniach przetargowych, prognozowanie oraz analizę różnych sektorów gospodarki i badanie trendów.

Oferujemy przeprowadzenie dwóch rodzajów analizy rynku zamówień publicznych: analizę bieżącą oraz archiwalną.
W przypadku analizy bieżącej - badane są wyniki z danego dnia, tygodnia czy miesiąca.

Analiza archiwalna przygotowywana jest na podstawie rozstrzygnięć postępowań przetargowych. Istnieje możliwość przygotowania analizy z dłuższego okresu (np. pół roku, roku czy też kilku lat) dotyczącej określonej tematyki, branży lub regionu. Wyniki są weryfikowane pod kątem potrzeb Klienta - wybranych haseł, tematyki, czy innego zdefiniowanego zakresu. Analiza ta przeprowadzana jest w przypadku raportów jednorazowych.

Dzięki analizie rynku zamówień publicznych otrzymujesz jego kompletny obraz - od wiedzy na temat Twojej konkurencji (kto wygrał przetargi) po pozyskiwanie partnerów biznesowych (dane kontaktowe do Zamawiających). Będziesz wiedział jak wyglądała sprzedaż w Twojej branży w wybranym okresie oraz kto wygrał przetargi i na jaką kwotę.

Analiza przygotowywana jest w formie edytowalnej tabeli (csv lub xls), co umożliwia sortowanie oraz importowanie ich do własnych systemów informatycznych (np. CRM). Zestawienia zawierają makra podsumowujące, dzięki czemu będziesz mógł przygotować własne podsumowania. Pliki mogą zostać również uzupełnione o dodatkowe elementy - tabele podsumowujące, wykresy oraz część opisową (doc), która jest doskonałym i gotowym materiałem do prezentacji analitycznej.

Raport dostarcza informacji o:

W naszych zestawieniach zamieszczone są dane kontaktowe do Zamawiających co umożliwia pozyskanie partnerów biznesowych oraz nowych kontaktów, ułatwia analizę działań konkurencji oraz zaplanowanie strategii firmy w oparciu o prognozę zamówień rynku.

Zaletami naszego rozwiązania są niewątpliwie:

  • poznanie konkurencji, cen, możliwość znalezienia partnerów handlowych
  • śledzenie produktów - tendencje na danym rynku w formie zmian w zamawianych produktach
  • ocena ryku- badanie zapotrzebowania w różnych regionach Polski
  • wsparcie decyzji o wejściu na rynek przetargów medycznych z nowym produktem
  • informacja o asortymencie, którego zabrakło - a więc, które są pilnie poszukiwane
    • wsparcie pracy Działu Handlowego - gotowy arkusz dla handlowców, w którym można zamieścić informacje dla jakiej firmy i za jaką kwotę zrealizowano zamówienie (np. dla własnego kontrahenta uczestniczącego w przetargu)
    • zapotrzebowanie na Twój produkt czy usługę w konkretnym regionie

Zapytaj o usługę