Zlecenie 9103676 - Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa SOFTSOUND...

   
Zamówienie 9103676 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-11
przedmiot zlecenia
Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa SOFTSOUND PIOTR RUSAKOWICZ dzięki ekspansji na rynki zagraniczne.

W związku z rea
lizacją projektu "Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa SOFTSOUND PIOTR RUSAKOWICZ dzięki ekspansji na rynki zagraniczne” wdrożonego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, oś priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP firma SOFTSOUND Piotr Rusakowicz poszukuje Wykonawcy następujących usług: Przygotowanie produktu do wdrożenia na rynkach docelowy, związanych z: Opracowaniem szczegółowej strategii marki do implementacji na rynkach zagranicznych wraz z przeprowadzeniem badań marketingowych dla SOFTSOUND PIOTR RUSAKOWICZ Zadania te są częścią projektu wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zachowaniem zasad wynikających z rozdziału 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, w tym w szczególności dotyczących rozeznania rynku i zasady konkurencyjności. Opis profilu działalności Wnioskodawcy oraz projektu: Podstawowym obszarem działań firmy na początku jej rozwoju było profesjonalne nagłośnienie eventowe w oparciu o sprzęt produkowany w Polsce (PolAudio). Z czasem Softsound rozwinął obszary swojej specjalizacji do kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń, co pozwoliło na rozszerzenie portfolio klientów agencyjnych oraz korporacyjnych. Dzięki wykwalifikowanej i doświadczonej kadrze, firma zapewnia dziś interdyscyplinarną usługę, opierającą się o nagłośnienie, oświetlenie, multimedia oraz video-nagrania i streaming na żywo do Internetu. W czasach pandemii szczególną rolę w działalności firmy odgrywa obszar projektów audiowizualnych, a dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu potencjału kompetencji zespołu firma Softsound rozwinęła markę OTAKO studio, tworząc tym samym przestrzeń do realizacji nowej dziedziny wydarzeń – eventów online. Nowy format wydarzeń, przeniesiony na grunt digitalu cieszy się dziś dużą popularnością dotychczasowych i nowych klientów. Firma planuje intensywny rozwój w kierunku stworzenia nowych możliwości i usług w obszarze video, m.in. poprzez budowę własnego wozu streamingowego. Docelowe rynki zagraniczne, które będą kierunkami eksportu oferty Wnioskodawcy to: Niemcy, Węgry. Przedmiot zamówienia: 1. Opracowanie szczegółowej strategii marki do implementacji na rynkach zagranicznych Niemiec i Węgier: W efekcie działań doradczych zostanie opracowane: a) pozycjonowanie marki: wizja marki (porządkująca względem rynku i klientów), intencja (hasła komunikacyjne wizji marki), kluczowa kompetencja (to co wyróżnia na tle konkurencji), Brand Essence (silnie i powszechnie postrzegany aspekt wizerunku marki w zasadniczy sposób wpływający na jej wartość dla rynkowych odbiorców), wartości marki (ideologiczny obraz marki); b) pozycjonowanie cenowe linii produktowych na rynkach docelowych; c) wskazanie kluczowych korzyści konsumenckich do celów promocyjnych od technicznych atrybutów opisujących produkty do korzyści psychologicznych; d) priorytetyzacja celów komunikacyjnych; e) opracowanie założeń do przygotowania identyfikacji wizualnej marki. Opracowanie strategii marki jest niezbędne, aby w zaistnieć w świadomości odbiorców i odpowiednio uplasować promowany produkt i w konsekwencji uczynić bardziej efektywnymi działania sprzedażowe. Strategia marki jest w zasadzie niezbędna do tego, by wyróżnić się na tle konkurencji i pozyskać wiernych klientów. Strategia marki obejmować będzie zatem metody budowania pozytywnego wizerunku marki i konkretnych oferowanych produktów. Dzięki realizacji niniejszego zadania produkty oferowane przez Wnioskodawcę na rynku krajowym, ich cechy wyróżniające i struktura marketingowa, zostaną dopasowane do potrzeb rynków docelowych. Na podstawie opracowanej w niniejszym zadaniu szczegółowej strategii marki powstanie identyfikacja wizualna marki. Usługa obejmuje min. 200 roboczogodzin dla każdego rynku zagranicznego. 2. Badania marketingowe: Na wykonanie zadania składają się następujące elementy: - opracowanie metodologii w tym narzędzi badawczych, - realizacja badań, - opracowanie raportów. Badania marketingowe dla rynków docelowych produktów Zamawiającego przeprowadzone mają być metodą desk reseach dotyczącą dynamiki rozwoju rynku, linii produktowych i wizualizacji zostaną następnie poprzez badania marketingowe. Planowane jest przeprowadzenie badań ilościowych odrębnie na każdym z docelowych rynków. Badania zostaną przeprowadzone metodą liczba respondentów na każdym z rynków (Niemcy, Węgry): 100 os. na każdy rynek osobno. Opracowanie strategii marki zostanie poprzedzone pogłębioną analizą rynku 2 krajów przeprowadzoną metodą desk reseach dotyczącą dynamiki rozwoju rynku, trendów i oferty istniejącej konkurencji. Założenia dotyczące marki, promowanych linii produktowych i wizualizacji zostaną następnie zweryfikowane poprzez badania marketingowe. Planowane jest przeprowadzenie badań ilościowych odrębnie na każdym z docelowych rynków. Badania zostaną przeprowadzone metodą CAWI. Planowana liczba respondentów na każdym z rynków: 100. Celem przeprowadzenia badań jest ostateczne sprawdzenie wypracowanego konceptu produktowego, brandingowego, komunikacyjnego oraz jego pozycjonowania cenowego na wybranym rynku docelowym. Dzięki temu możliwe będzie poznanie realnego potencjału i atrakcyjności wypracowanego rozwiązania, ewaluacja zakładanego pozycjonowania cenowego dla konceptu oraz sprawdzenie słabych i mocnych stron konceptów przed finalnym wdrożeniem. Da to możliwość dokonania ewentualnych poprawek. Usługa obejmuje min. 150 roboczogodzin dla każdego rynku zagranicznego.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, konsulting, doradztwo
kody CPV 72221000, 79310000, 79400000, 79411100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344403 2024-04-02
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie 2) Informacje szczegółowe: 1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór 2 Wykonawców usługi animacji lokalnej. Zamówienie jest udzielane w dwóch identycznych częściach...
10399259 2024-04-12
godz. 10:30
Dolnośląskie opracowanie audytu dostępności w oparciu o załączone standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 (w zakresie wchodzi wymiana windy wraz z wykonaniem zjazdu do poziomu -0,5...
10395369 2024-04-15
godz. 12:00
Mazowieckie Certyfikacja Systemu Zarządzania Spółek Energetyki Kolejowej
10426726 2024-04-22
godz. 09:00
Wielkopolskie Wdrożenie systemu wartościowania kompetencji pracowników Pfeifer & Langen S.A -
10428427 2024-04-22
godz. 11:00
Mazowieckie Wsparcie eksperckie przy realizacji zadań związanych z prowadzeniem analiz funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia ekspe...
10447072 2024-04-23
godz. 23:59
Wielkopolskie Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. osoby świadczącej usługi na stanowisku Expert evaluating startups 3 w projekcie pt „Concordia Design Accelerator – We turn ideas into human...
10447069 2024-04-23
godz. 23:59
Wielkopolskie Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. osoby świadczącej usługi na stanowisku Expert evaluating startups 2 w projekcie pt „Concordia Design Accelerator – We turn ideas into human...
10439076 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Otwarty nabór Partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnego przygotowania i realizacji projektu: wspólne przygotowanie i realizacja projektu skierowanego do uczniów oraz nauc...
10447972 2024-05-13
godz. 15:00
Dolnośląskie Nabór na partnera wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach konkursu FERS.03.01-IP.08-001/24 pn. Dostępność podmiotów szkolnictwa wyższego w ramach Programu Fundusze Euro...
10381706 2024-05-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wdrożenie (zakup licencji i usługi uruchomienia funkcji) systemu zarządzania klastrem Hub of Power (dalej: System HoP) w celu realizacji funkcji klastra z...