Przetarg 7390127 - ZP/PN/2020/11 - nici Numer referencyjny: ZP/PN/2020/11 -...

   
Analizuj Zamówienie 7390127 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-17
przedmiot ogłoszenia
ZP/PN/2020/11 - nici
Numer referencyjny: ZP/PN/2020/11 - nici

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z rozładunkiem
materiałów szewnych na potrzeby Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. w Polanicy-Zdroju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ, który opisuje szczegóły zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052556-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-27, godzina 11:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-01, godzina 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2020-04-01 o godzinie 11:30.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
12. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń
i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
12.1. W związku z brakiem możliwości technicznej wypełnienia przez zamawiającego obowiązku wynikającego z zapisu art. 10 b ustawy PZP w niniejszym postępowaniu obowiązuje forma pisemna w zakresie składania ofert i środków ochrony prawnej wskazanych w pkt 21 SIWZ, oraz zapisach ustawy PZP. Przekazywanie pozostałych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji związanych z przedmiotowym postępowaniem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl z podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/PN/2020/11-nici. W przypadku awarii Internetu kontakt pod nr 74 8621146, 74 8621271 w godzinach od 8.00 do 15.00.
12.2. Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej (bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne) i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy PZP.
12.3 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne.
12.4. Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.
12.5. Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 86 ust 5 ustawy PZP, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej www.scm.pl
12.6. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji.
15. Opis sposobu przygotowania ofert
15.1. Oferta winna być zapakowana w kopertę (koperty), odpowiednio zabezpieczoną/e przed jej/ich przypadkowym otwarciem. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i trwale złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie
z wymaganiami określonymi w SIWZ. Składana oferta winna być opisana według niżej podanego wzoru:
"Oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonego ZP/PN/2020/11 – nici, nie otwierać przed 27.03.2020 r. godz. 11.30”.
Dla dostatecznego wyróżnienia oferty spośród korespondencji wpływającej do Zamawiającego, koperta kurierska również winna wyraźnie określać opis według wyżej podanego wzoru.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania ofert lub niedostarczenia jej w wymaganym terminie.
15.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
15.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
15.4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
15.5. Ponadto oferta musi odpowiadać poniższym wymaganiom:
15.5.1.Oferta będzie napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy,
15.5.2. Wszystkie strony oferty składające się na jej treść muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu i na rzecz danego Wykonawcy. Miejsca w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
15.6. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.
15.7. Wszystkie dokumenty składające się na treść oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Dokumenty i informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, które nie mogą być udostępniane, winny być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i załączone jako odrębna część oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.

W ogłoszeniu powinno być:
12. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się
z Wykonawcami.
12.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się w dwojaki sposób: w formie pisemnej oraz przy użyciu miniPortalu. Forma pisemna
w zakresie składania ofert i środków ochrony prawnej wskazanych w pkt 21 SIWZ, oraz zapisach ustawy PZP. Przekazywanie pozostałych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji związanych z przedmiotowym postępowaniem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl
z podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/PN/2020/11- nici. W przypadku awarii Internetu kontakt pod nr 74 8621146, 74 8621121 w godzinach od 8.00 do 15.00. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal . Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl.
12.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Dominika Tust-Kopeć , tel. 74 8621146;
email: zp@scm.pl
12.3. Forma pisemna
12.3.1 Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej (bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne) i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy PZP.
12.3.2 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne.
12.3.3 Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.
I12.3.4 Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 86 ust 5 ustawy PZP, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej bip.scm.pl
12.3.5 Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji.
12.3.6 Wymagane przez SIWZ oświadczenia Wykonawca składa w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty
mogą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy (wymienione w KRS lub CEIDG albo posiadające pełnomocnictwo).
W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
12.4. Forma elektroniczna
12.4.1 Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej (bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne) i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy PZP.
12.4.2 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne.
12.4.3. Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.
12.4.4 Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 86 ust 5 ustawy PZP, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej bip.scm.pl
Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji.
12.4.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
12.4.6 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
12.4.7 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
12.4.8 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
12.4.9 Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia
dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
12.4.9 Wymagane przez SIWZ dokumenty i oświadczenia Wykonawca składa w formie oryginałów w
postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (wymienione w KRS lub CEDIG albo posiadające pełnomocnictwo).
W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) oraz rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2018 r., poz. 1993 ze zm.).
15. Opis sposobu przygotowania ofert
15.1 Forma pisemna
15.1.1 Oferta winna być zapakowana w kopertę (koperty), odpowiednio zabezpieczoną/e przed jej/ich przypadkowym otwarciem. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i trwale złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Składana oferta winna być opisana według niżej podanego wzoru:
"Oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonego ZP/PN/2020/11– nici , nie otwierać przed 01.04.2020 r. godz. 11.30”.
Dla dostatecznego wyróżnienia oferty spośród korespondencji wpływającej do Zamawiającego, koperta kurierska również winna wyraźnie określać opis według wyżej podanego wzoru.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania ofert lub niedostarczenia jej w wymaganym terminie.
15.1.2 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
15.1.3 Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
15.1.4 Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
15.1.5 Ponadto oferta musi odpowiadać poniższym wymaganiom:
15.1.5.1 Oferta będzie napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy,
15.1.5.2 Wszystkie strony oferty składające się na jej treść muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu i na rzecz danego Wykonawcy. Miejsca w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
15.1.6 Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.
15.1.7 Wszystkie dokumenty składające się na treść oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Dokumenty i informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, które nie mogą być udostępniane, winny być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i załączone jako odrębna część oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
15.2 Forma elektroniczna
15.2.1 Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
15.2.2 Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
15.2.3 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
15.2.4 Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania
z miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale.
15.2.5 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
15.2.6 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za
pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP
i udostępnionych również na miniPortalu.
15.2.7 Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać
złożonej oferty.
15.2.8 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
15.2.9 Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty
lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego
Wykonawcy.
15.2.10 Oferty do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a, sporządza się, pod
rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
15.2.11 Ponadto oferta musi odpowiadać poniższym wymaganiom:
Oferta będzie napisana w języku polskim w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu
elektronicznego do oferty będzie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
15.2.12 Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty w formie oryginałów w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność
z oryginałem, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.
18. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
18.1 Forma pisemna
18.1.1 Oferty należy złożyć w Sekretariacie Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.04.2020 roku, do godziny 1100.
18.2 Forma elektroniczna
18.2.1 Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – zgodnie z opisem w punkcie 15 SIWZ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.04.2020 roku, do godziny 1100.
18.2.2 Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu
i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie za pomocą klucza prywatnego.
18.3 Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 01.04.2020 roku o godzinie 1130 w sali audiowizualnej
Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10416266 2024-05-10
godz. 09:45
Mazowieckie Sukcesywne dostawy endoprotez oraz innych implantów ortopedycznych do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy endoprotez oraz innych i...
10484090 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie I. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koa...
10425167 2024-05-10
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa specjalistycznych materiałów medycznych wraz z najmem urządzeń dla Pracowni Elektrofizjologii wg. pakietów 1-16
10402183 2024-05-10
godz. 11:30
Opolskie Zakup i dostawa materiałów zespalających wraz z zapewnieniem depozytu na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
10416256 2024-05-13
godz. 12:00
Pomorskie Dostawa odczynników, surowic i krwinek do badań immunohematologicznych w okresie 3 lat 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, surowic i krwinek do badań immunohematologicz...
10486745 2024-05-15
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części. Szp.12/25/2024
10446886 2024-05-16
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa leków- 34 pakiety , kleju tkankowego i gąbki leczniczej 34 pakiety leków, kleju tkankowego i gąbki leczniczej
10440869 2024-05-20
godz. 11:00
Dolnośląskie DOSTAWY IMPLANTÓW ORAZ OSTRZY ORTOPEDYCZNYCH Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych wyrobów medycznych ortopedyczne stosowanych na Oddziale Chirurgii Urazowo – Ortoped...
10473743 2024-05-22
godz. 09:30
Pomorskie 117/PN/2024 - Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w zabiegach chirurgii szczękowej dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych stosowanych w zabiegach chirurgii...
10451120 2024-05-22
godz. 10:00
Śląskie Dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi oraz zestawów do preparatyki zlewanego UKKPz kożuszków leukocytarno – płytkowych przy jednoczesnej filtracji z użyciem pras automa...