Przetarg 7401591 - ZP-2380-17-15/2020 PP w Kroczycach – budowa nowej siedziby...

   
Analizuj Zamówienie 7401591 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-25
przedmiot ogłoszenia
ZP-2380-17-15/2020 PP w Kroczycach – budowa nowej siedziby - kontynuacja
Numer referencyjny: ZP-2380-17-15/2020

1. Przedmiotem
zamówienia jest kontynuacja budowy nowej siedziby Posterunku Policji w Kroczycach wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.
Zamawiający informuje, iż na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia zrealizowane są roboty w stanie surowym, tj.: fundamenty wraz z izolacją i podbudową z tłucznia pod posadzki, ściany parteru oraz strop nad parterem wraz ze schodami.
2. CPV: 45 21 61 10-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy,
b. załączniku nr 2 do SIWZ – umowa wzór,
c. załączniku nr 3 do SIWZ – wstępne oświadczenia Wykonawcy,
d. załączniku nr 4 do SIWZ – przedmiary robót,
e. załączniku nr 5 do SIWZ – STWiOR,
f. załączniku nr 6 do SIWZ – dokumentacji projektowej,
g. załączniku nr 7 do SIWZ – wykaz robót,
h. załączniku nr 8 do SIWZ – wykaz osób,
i. załączniku nr 9 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu,
j. załączniku nr 10 do SIWZ – oświadczenie Wykonawcy dot. Grupy kapitałowej.
4. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowany sprzęt w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
4.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancja na zamontowany sprzęt była wystawiona na okres równy gwarancji producenta, który ma wynosić minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego.
4.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz na zamontowany sprzęt na okres równy gwarancji producenta, nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego.
4.3 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zostały uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ.
4.4 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane i/lub zamontowany sprzęt będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ.
4.5 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii (systemów) materiałów równoważnych (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
8. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z póź. zm.).
9. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
9.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy.
9.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w Rozdziale I ust. 9.1. SIWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy.
10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w Rozdziale I ust. 9. SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca kierował do wykonania robót budowlanych osoby (kadra kierownicza - kierownicy budowy i robót oraz pracownicy wykonujący roboty budowlane), które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia publicznego.
12. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45216110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10430548 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi. Przedmiotem zamówienia jest rozbudow...
10403106 2024-04-26
godz. 09:00
Łódzkie Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszowa na działce o nr 426/1 i 426/3 1. Przedsięwzięcie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej w m. Olszowa wraz z niezbędnymi instal...
10428391 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w ZZOZ w Wadowicach Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR). Szczeg...
10406607 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Płocku przy ul. Kochanowskiego 11 wraz z zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych (...). 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykon...
10385308 2024-04-29
godz. 08:00
Dolnośląskie Numeracja zgodna z SWZ:3.1 Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie pn.: Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalisty...
10402386 2024-05-06
godz. 09:30
Łódzkie „Utworzenie nowych 48 miejsc opieki w Żłobku Miejskim w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c”. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania...
10399409 2024-05-08
godz. 11:00
Lubelskie „Budowa przedszkola miejskiego w Międzyrzecu Podlaskim. Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w Żłobku miejskim nr 2 w Międzyrzecu P...
10452010 2024-05-10
godz. 09:30
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy części pomieszczeń 1 piętra dla Pracowni Radiologii Zabiegowej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.2. Szczegółowy opis prz...
10401964 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa Żłobka Nr 5 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Ż...
10457567 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie „Budowa budynku dla oddziałów dziennych rehabilitacji Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.” Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku dla oddziałów dziennych rehabilitac...