Zlecenie 7628604 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Rejestratorka...

   
Zamówienie 7628604 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-08-05
przedmiot zlecenia
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Rejestratorka medyczna dla 1 osoby bezrobotnej, zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie P
racy w Starogardzie Gdańskim. Szkolenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 20142020, projekt pn. Aktywizacja osób bezrobotnych po 30. roku życia w powiecie starogardzkim (IV) 3. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestniczki szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku rejestratorki/recepcjonistki w przychodni lekarskiej. 4. Fakt nabycia umiejętności/kompetencji będzie weryfikowany przez Wykonawcę (Instytucję szkoleniową) poprzez realizację następujących etapów: I ETAP-Zakres-zdefiniowanie grupy docelowej. Grupę docelową projektu stanowią osoby bezrobotne, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim-uczestniczką przedmiotowego szkolenia będzie jedna osoba z wykształceniem średnim, która zamierza uzyskać umiejętności i kompetencje w dziedzinie obsługi pacjentów placówki służby zdrowia w kontekście planowanego podjęcia zatrudnienia.
II ETAP-Wzorzec-zdefiniowanie efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonego szkolenia. Cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się:
a. z uwzględnieniem wiedzy: zasady pracy w służbie zdrowia (struktura, źródła finansowania, ustawy na podstawie których funkcjonują placówki służby zdrowia, organy kontroli i nadzoru, współpraca z NFZ- zakres świadczeń refundowanych; zarządzanie recepcją, organizacja i elementy wizerunku sekretariatu medycznego (rola rejestracji w funkcjonowaniu placówki medycznej, wyposażenie sekretariatu medycznego, ochrona danych osobowych: dane zwykłe i wrażliwe, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej); rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych, rozliczenia w ramach NFZ, raporty miesięczne, kontrole, kary, system elektronicznej weryfikacji uprawnień świadczeniobiorców; prowadzenie dokumentacji medycznej: rodzaje dokumentacji medycznej, dokumentacja papierowa, elektroniczna, zasady udostępniania dokumentacji i ich archiwizacji, sporządzanie wypisów dla pacjentów oraz odpisów dokumentacji lekarskiej; obsługa komputera i urządzeń biurowych: rejestracja pacjentów,
konfiguracje programu, prowadzenie kolejki oczekujących, prowadzenie terminarzy lekarzy, elektroniczna dokumentacja medyczna
b. z uwzględnieniem umiejętności: poznanie zasad etyki, zasad obiegu dokumentów, relacji pacjentrejestracja, zasad funkcjonowania firmy medycznej; profesjonalna obsługa pacjenta: kultura i etyka zawodu, tajemnica zawodowa, komunikacja z pacjentem: kontakt bezpośredni i telefoniczny, komunikacja werbalna i niewerbalna, asertywność, współpraca z trudnym klientem
c. z uwzględnieniem kompetencji społecznych: posiada umiejętność tworzenia i utrzymywania z innymi osobami pożądanych relacji w środowisku pracy, kierując się zasadami etyki (np. dbałość o wysoką kulturę osobistą w kontaktach z potencjalnymi klientami). III ETAP-Ocena-przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu szkolenia. Wykonawca po zakończeniu szkolenia winien przeprowadzić egzamin z części teoretycznej i praktycznej szkolenia. Z przeprowadzonego egzaminu Wykonawca sporządzi protokół i przedłoży go Zamawiającemu. IV ETAP-Porównanie-porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II) po zakończeniu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca na podstawie otrzymanych wyników egzaminu przeprowadzi analizę porównawczą dającą podstawę do stwierdzenia uzyskanych efektów uczenia się dla każdej ze skierowanych przez Zamawiającego osób.
5. Program szkolenia powinien obejmować 120 godzin (w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych realizowanych w placówce służby zdrowia / przychodni lekarskiej) i musi być zgodny z przedmiotem zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą składa wypełniony zgodnie w treścią niniejszego ogłoszenia program szkolenia według wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia 6. Kandydatka na szkolenie zostanie wskazana przez Zamawiającego. Dopuszcza się realizację szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru bądź kierowanymi przez inne podmioty. 7. Miejsce realizacji szkolenia-Starogard Gdański 8. Zajęcia muszą odbywać się w godzinach między 07.00 - 19.00. 9. Czas trwania szkolenia: szkolenie musi zostać zrealizowane w dniach roboczych (szkolenie nie może odbywać się w soboty, niedziele oraz święta), nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie (za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy). Dzień szkolenia nie może kończyć się przerwą. Plan nauczania musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 10. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia winien zapewnić uczestniczce szkolenia bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. W trosce o bezpieczeństwo zdrowotne uczestnika szkolenia oraz wszystkich osób zaangażowanych w realizację kursu Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-Cov-2 z uwzględnieniem aktualnych wytycznych i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, w szczególności w oparciu o ustawę z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz ustawę z dnia 5 grudnia 2008 roku o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. 11. Lokal, w którym realizowane będą zajęcia zarówno teoretyczne, jak i praktyczne winien być bezwzględnie dostosowany do prowadzenia zajęć w trybie indywidualnym, tj. powinien być przestronny i dobrze oświetlony oraz posiadać pomieszczenie sanitarne (tj. WC, umywalka z dostępem do ciepłej i zimnej wody) i wydzieloną część socjalną. Dodatkowo musi być wyposażony w pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia. Dopuszcza się realizację zajęć teoretycznych i praktycznych w tym samym
miejscu, o ile spełnia ono warunki opisane dla obu miejsc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji (zarówno przed jak i w trakcie trwania szkolenia) miejsc wskazanych przez Wykonawcę, w których realizowane będzie szkolenie. 12. Uczestnik szkolenia musi mieć dostęp do wszelkich środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk. 13. Wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikowi szkolenia stały dostęp do cateringu w postaci drobnego poczęstunku tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, cukru, mleka oraz drobnych ciasteczek. 14. Wykonawca podczas realizacji zajęć teoretycznych musi dla każdego uczestnika szkolenia zabezpieczyć miejsce siedzące, tj. stolik/ławkę z krzesłem, umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 15. Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać uczestnikom harmonogram realizowanych zajęć. 16. Uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność materiały dydaktyczne w postaci: skryptu i/lub książki-podręcznika obejmującego aktualne zagadnienia dotyczące pracy na stanowisku rejestratorki medycznej, a także materiałów kancelaryjnych (teczka kartonowa formatu A4, notes, długopis). Wszelkie materiały biurowe i dydaktyczne muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści szkolenia z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Materiały te muszą być przekazane uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem odbioru w dniu rozpoczęcia szkolenia. 17. Materiały dydaktyczne przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być oznakowane na pierwszej stronie informacją o realizacji szkolenia w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Projekt pn. Aktywizacja osób bezrobotnych po 30. roku życia w powiecie starogardzkim (IV) 18. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały informacyjne, programy szkoleń, listy obecności) Wykonawca musi opatrzyć znakiem Funduszy Europejskich i znakiem Unii Europejskiej, oraz herbem województwa pomorskiego (zgodnie ze wzorami umieszczonymi w nagłówku i stopce niniejszego ogłoszenia z zachowaniem ich układu na stronie). 19. W każdym pomieszczeniu, w którym będzie odbywało się szkolenie oraz siedzibie Wykonawcy należy umieścić plakat informujący o realizowanym projekcie w formacie A3, a także pisemną informację o nazwie i terminie trwającego szkolenia. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy będących w jego posiadaniu stosownych materiałów mogących pomóc Wykonawcy w realizacji tego obowiązku. 20. Zamawiający wymaga, by zajęcia w ramach szkolenia prowadzone były przez osoby o następujących kwalifikacjach:
zajęcia teoretyczne: wymagane wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 szkolenia obejmującego swoim zakresem zagadnienia dotyczące pracy na stanowisku rejestratorki medycznej / recepcjonistki
zajęcia praktyczne: wymagane wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku rejestratorki medycznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (podać miejsce i okres zatrudnienia-miesiąc i rok)
- na potwierdzenie spełniania w/w warunków wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest złożyć wykaz kadry dydaktycznej wypełniony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3.
21. Każdego dnia trwania szkolenia musi być prowadzony dziennik zajęć, w którym zawierane będą następujące informacje: data, ilość godzin zajęć odbytych w danym dniu szkolenia, tematyka zajęć, podpis wykładowcy/instruktora oraz lista obecności zawierająca: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia. 22. Po ukończeniu szkolenia uczestnikowi należy wydać: − certyfikat lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia opatrzony w: logo/dane Wykonawcy oraz logo Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim zgodnie z § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667 ze zm.) zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
formę i nazwę szkolenia ( Rejestratorka medyczna ), okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Certyfikat / zaświadczenie o ukończeniu szkolenia musi zawierać informację o otrzymaniu wsparcia z Unii Europejskiej, w tym Funduszu oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (tj. znak Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znak Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu).
23. Odbiór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego jego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji musi być potwierdzony podpisem przez uczestnika szkolenia, którego ten dokument dotyczy. 24. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników szkolenia, zgodnej ze wzorem załączonym do umowy. 25. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem, służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 26. Dla wszystkich uczestników Wykonawca musi przewidzieć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca ubezpieczy wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego odrębnym pismem ze wskazaniem okresu ubezpieczenia (ubezpieczone będą osoby zachowujące prawo do zasiłku przez okres trwania szkolenia oraz osoby, które w trakcie odbywania kursu podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i zadeklarują chęć kontynuowania szkolenia). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zgłoszenia osoby do ubezpieczenia niezwłocznie po zaistnieniu w/w sytuacji. 27. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia instytucji szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym; 28. Organizator szkolenia musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji. 29. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia na podstawie warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu zgodnie z ofertą złożoną w prowadzonym postępowaniu oraz programem szkolenia. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej, zgodę na zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, terminu realizacji zamówienia oraz harmonogramu zajęć;. 30. Zamawiającemu i jednostkom kontrolującym Zamawiającego będzie przysługiwało w każdym czasie prawo kontroli realizacji umowy. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu i jednostkom kontrolującym Zamawiającego prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia, w tym dokumenty finansowe. 31. Wykonawca ma obowiązek, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie przeprowadzenia szkolenia, dostarczyć: a. harmonogram szkolenia sporządzony zgodnie we wzorem udostępnionym przez zamawiającego. Harmonogram ten po zaakceptowaniu przez Zamawiającego stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie przeprowadzenia szkolenia, b. wzór ankiety dla uczestników szkolenia, który stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie przeprowadzenia szkolenia. c. wzór dokumentu, o których mowa w punkcie 22.
b) wielkość i/lub zakres zamówienia: jedna osoba bezrobotna skierowana przez Zamawiającego. c) opis kryteriów wyboru wykonawcy: cena 100%. (przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującego wzoru: wartość punktowa = cena najtańszej ze złożonych ofert: cena badanej oferty x 100% x 100 pkt. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia z uwzględnieniem postanowień zawartych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu i nie może ulec zmianie. Cena brutto podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w
walucie polskiej. Ceną szkolenia jest całkowity koszt brutto wskazany na załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych. d) wymagany termin realizacji zamówienia: szkolenie powinno rozpocząć się w dniu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Planowany termin szkolenia: sierpień/wrzesień 2020 r. Zamawiający zastrzega, iż termin szkolenia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. e) warunki płatności: Zamawiający pokryje koszty realizacji zamówienia w wysokości wskazanej w umowie po weryfikacji przedłożonych dokumentów: faktury wraz z zestawieniem kategorii kosztów do faktury, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii: listy obecności, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, dziennika zajęć edukacyjnych, arkusza organizacji kształcenia na odległość i rejestru odbytych konsultacji i zrealizowanych ćwiczeń pod nadzorem konsultanta (w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość), protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, a także oryginału protokołu odbioru usługi szkoleniowej-w terminie 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury, a należność ureguluje przelewem na rachunek Wykonawcy. f) termin i miejsce składania ofert: określono w części II niniejszego ogłoszenia.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia zawodowe
kody CPV 80500000
forma negocjacje
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10417954 2024-04-16
godz. 23:59
Mazowieckie Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia indywidualnego w zakresie: Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózki jezdniowe podnośnikowe z...
10429924 2024-04-17
godz. 00:00
Lubelskie zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Operator ładowarki jednonaczyniowej kl I - wszystkie dla 1 osoby bezrobotnej.
10446941 2024-04-19
godz. 10:00
Śląskie Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Dekoloryzacja i trudne przypadki we fryzjerstwie dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie (przypisa...
10434194 2024-04-19
godz. 10:15
Dolnośląskie DWK.KZP.273.PK.13.2024 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu stylizacji fryzur ślubnych i okolicznościowych wraz z materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem uczestników kursu oraz z us...
10441858 2024-04-22
godz. 10:00
Podkarpackie szkolenie: Kurs fryzjerski - Mini Long
10457253 2024-04-23
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Przeprowadzenie kursu pod nazwą: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 10 osób w Oddziale Zewnętrznym w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu.
10455683 2024-04-23
godz. 15:00
Wielkopolskie przeprowadzenie szkolenia, w zakresie: Szkolenie podstawowe z metody żelowej dla 1 osoby bezrobotnej, finansowane ze środków FP, w ramach procedury rozeznania rynku, którego wartość ni...
10449608 2024-04-23
godz. 15:00
Małopolskie Przeprowadzenie szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób wprowadzonych w życie Zarządzeniem Nr 9/2024 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach z dnia 30.01.2024 r., w zwi...
10454945 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Przeprowadzenie szkolenia o nazwie Kurs kadry i płace, wskazanego przez osobę uprawnioną-dla jednej osoby bezrobotnej, finansowanego ze środków Funduszu Pracy.
10481634 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu Celem szko...