Zlecenie 6695402 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 szkoleń z zakresu...

   
Zamówienie 6695402 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-04-09
przedmiot zlecenia
Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Wi
elkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w ramach projektu Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014-2020.
Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, 61- 713 Poznań.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 szkoleń w ramach projektu Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014-2020.
2. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
3. Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadą przejrzystości, jawności i konkurencyjności o wartości do 30 000 euro.
4. Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/zapytania-ofertowe.
1. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie (kod szkolenia: F13)
a) Cele
Zwiększenie jakości obsługi klienta i budowa dobrego wizerunku urzędu. Szkolenie kierowane jest do osób mających doświadczenie w pracy z klientem.
b) Efekty szkolenia
o zdobycie wiedzy w zakresie tworzenia przyjaznego wizerunku urzędu,
o poznanie efektywnych wzorców zachowań (standardów) w pracy, z klientem w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim,
o wypracowanie asertywnych sposobów reagowania na trudne sytuacje.
c) Program
o budowanie profesjonalnych relacji z klientem w urzędzie,
o specyfika i potrzeby klienta urzędu,
o kształtowanie dobrych nawyków w obsłudze klienta, czynniki sukcesu w obsłudze klienta,
o po czym klienci oceniają jakość obsługi klienta,
o jak wykorzystać proste reguły psychologiczne by zwiększyć zadowolenie klienta,
o jak zbudować skuteczny standard obsługi klienta (ścieżka klienta),
o nawiązanie kontaktu z klientem, powitanie werbalne,
o budowanie zaufania klienta - omówienie procedur urzędowych,
o zasady rozmowy z klientem, zadawanie pytań, czego unikać w kontakcie z klientem,
o najważniejsze zasady obsługi przez telefon, etapy rozmowy telefonicznej,
o zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, telefoniczny savoir-vivre,
o trudne sytuacje w obsłudze klienta, dlaczego powstają i jak ich unikać,
o typy trudnego klienta i sposoby radzenia sobie z nim,
o co robić z klientem przekraczającym granice,
o identyfikacja najtrudniejszych sytuacji w kontakcie z klientem, radzenie sobie ze stresem,
o asertywność w obsłudze, zachowania asertywne na tle zachowań agresywnych, uległych
i manipulujących,
o pozytywne kończenie rozmów z trudnym klientem, limitowanie czasu rozmowy.
Szkolenie dedykowane pracownikom administracji z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta cudzoziemskiego w urzędzie. Koncentracja na interaktywnej formie warsztatowej i analizie przypadków. Możliwość przedstawienia przez pracowników konkretnych, niestandardowych sytuacji i znalezienia optymalnych scenariuszy postępowania.
d) Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 6 grudnia 2019 r.
e) Liczba uczestników: 15, I grupa szkoleniowa,
f) Czas trwania szkolenia: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkolenia).
2. Efektywność zawodowa i zarządzanie czasem (kod szkolenia: F10)
a) Cele
Skuteczna niwelacja negatywnych skryptów działania, wypracowanie nowych zasad efektywniejszego funkcjonowania w życiu zawodowym i osobistym a także dostosowanie narzędzi zarządzania czasem do własnej osobowości.
b) Efekty szkolenia
o poprawa wykorzystania czasu w życiu zawodowym i osobistym,
o wypracowanie metod pracy, które zwiększą efektywność i zmniejszą poziom stresu związanego z natłokiem obowiązków.
c) Program
o różnice między "zarządzaniem czasem", "zarządzaniem sobą w czasie" oraz najnowszą generacją percepcji czasu, którą jest "efektywność indywidualna" zależna od niespecyficznych predyspozycji każdego człowieka,
o jakie mamy trudności w gospodarowaniu czasem,
o "pożeracze czasu", uzależnienie od czasu i "zwalniacze czasu",
o różnice w subiektywnym i obiektywnym odczuwaniu czasu,
o efektywność osobista jako podstawa najefektywniejszego wykorzystania czasu,
o badanie SMART9 Time Management Diagnostic Tool,
o w którym każdy z uczestników rozpozna blokady mogące zakłócać jego indywidualną, efektywność w zarządzaniu sobą w czasie,
o narzędzia efektywnego wykorzystania czasu w wykonywaniu obowiązków,
o reguła Pareto - alokowanie czasu tak aby realizować ważne zadania bez zwłoki,
o metoda ABC - czynności najważniejsze i podlegające delegowaniu,
o macierz Eisenhowera - jako narzędzie eliminacji czynności zbędnych na korzyść kluczowych,
o ustalanie celów według precyzyjnych kryteriów - metoda SMART,
o reguły skutecznego planowania,
o indywidualny plan działania na okres 3 miesięcy po szkoleniu, przygotowany w oparciu o wytyczne rozwojowe i wiedzę oraz nowe umiejętności i kompetencje zdobyte na szkoleniu.
d) Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 6 grudnia 2019 r.
e) Liczba uczestników: 15, I grupa szkoleniowa,
f) Czas trwania szkolenia: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkolenia).
3. Komunikacja kierownika - 5 kluczowych rozmów: oczekiwania, rozwój, rezultaty, konflikt, mediacje (kod szkolenia: F15)
a) Cele
Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami.
b) Efekty szkolenia
o poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników,
o podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych,
o wiele praktycznych doświadczeń i rozwiązań.
c) Program
o rola komunikacji w organizacji,
o podstawy komunikacji interpersonalnej kierownika,
o efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i niewerbalna,
o rozmowa na temat oczekiwań i rezultatów ,
o przygotowanie do rozmowy,
o sposób prowadzenia rozmowy,
o wyrażanie szacunku i uznania,
o przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych,
o rozmowa na temat rozwoju,
o dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika,
o metody i narzędzia możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju,
o kierownik wobec konfliktów,
o nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu,
o strategie rozstrzygania konfliktów - rola menedżera,
o relacje interpersonalne w praktyce - studium przypadku (scenki moderowane),
o typy trudnych współpracowników,
o sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze,
o strategie radzenia sobie z presją i manipulacją,
o błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im.
d) Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 6 grudnia 2019 r.
e) Liczba uczestników: 15, I grupa szkoleniowa,
f) Czas trwania szkolenia: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkolenia).
4. Service design - metoda projektowania lepszych usług dla obywateli (kod szkolenia: F16)
a) Cele
o zaprezentowanie metodologii projektowania usług (service design) oraz praktyczna nauka planowania procesu projektowania usług,
o prezentacja i nauka wykorzystywania narzędzi wspierających procesy projektowe.
b) Efekty szkolenia
o uczestnicy potrafią zaplanować proces pracy nad wdrażaniem nowych lub usprawnianiem istniejących usług,
o uczestnicy są przygotowani do uczestnictwa w zespołowym procesie projektowym,
o uczestnicy potrafią wykorzystać samodzielnie narzędzia projektowe, do oceny istniejących
i opracowywania nowych usług.
c) Program
o wprowadzenie - metoda service design,
o badania na potrzeby projektowania,
o tworzenie person,
o propozycja wartości,
o praktyczne przykłady procesów projektowych,
o generowanie koncepcji projektowych,
o prototypowanie rozwiązań,
o testowanie prototypów z użytkownikami,
o budowanie ścieżki usługi.
d) Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 6 grudnia 2019 r.
e) Liczba uczestników: 15, I grupa szkoleniowa,
f) Czas trwania szkolenia: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkolenia).
5. Budowanie współpracy i zarządzanie zespołem. Zarządzanie zespołem w sytuacjach nadzwyczajnych / kryzysowych (kod szkolenia: F18)
a) Cele
o zdobycie praktycznej umiejętności zarządzania zespołem,
o poszerzenie wiedzy na temat procesu grupowego,
o doskonalenie umiejętności zarządzania potencjałem i relacjami w zespole,
o poznanie swoich słabych i mocnych stron w zarządzaniu trudnymi dla zespołu sytuacjami,
o zapoznanie się z najnowszymi trendami w kierowaniu zespołem (metody i techniki).
b) Efekty szkolenia
Otrzymanie narzędzi mających na celu usprawnienie procesów z zakresu zarządzania i budowania współpracy. Pozyskanie świadomości, jakie działania można podejmować podczas trudnych sytuacji w zakresie budowania i zarządzania zespołem
c) Program
o główne obszary działania kierownika zespołu - rola menedżera w realizowaniu procesów,
o pojęcie przywództwa (leadership) w organizacji oraz rola menedżera/lidera zespołu, o podstawowe funkcje kierownika (budowanie zespołu, komunikowanie się z pracownikami),
o rozwijanie pracowników (delegowanie i coaching),
o style pracy w zespole - struktura zespołu,
o analiza wpływu własnego stylu działania i stylu pracowników na pracę zespołu,
o rodzaje zachowań i ich wpływ na efekt działań zespołu,
o interakcje wewnątrz zespołu,
o wpływ stosunków interpersonalnych na pracę zespołu,
o jak budować skuteczny zespół,
o efektywna organizacja zadań na poszczególnych etapach pracy z grupą,
o planowanie działań wspomagających rozwój zespołu,
o atmosfera i współpraca- wspieranie i zarządzanie,
o metody i techniki kierowania zespołem,
o najnowsze tendencje w kierowaniu zespołem, dopasowanie działań własnych do dojrzałości zespołu,
o różnice pomiędzy kierownikiem, liderem a coachem,
o zarządzanie zespołem rozproszonym,
o komunikacja za pomocą nowoczesnych technologii,
o trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem,
o asertywność w kontaktach z pracownikami,
o zarządzanie kryzysem w zespole,
o rozwiązywanie konfliktów w zespole,
o zarządzanie frakcjami w zespole,
o przekazywanie trudnych informacji,
o zwalnianie członka zespołu.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10342014 2024-03-28
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przeprowadzenie dodatkowych zajęć w postaci warsztatów oraz wsparcia specjalistycznego dla dzieci i ich rodziców w Niepublicznym Przedszkolu Mali Odkrywcy (Ośrodku Wsparcia Przedszkolne...
10299431 2024-03-29
godz. 14:00
Śląskie Wytyczne do postępowania ofertowego ogłoszonego przez Zakład Mechaniczny BUMAR - MIKULCZYCE S.A. dotyczącego zakupu urządzenia do grawerowania detali produkcyjnych. 17.Szkolenie z zakre...
10374259 2024-03-29
godz. 23:59
Łódzkie Usługa: przeprowadzenia programu Odporna szkoła = bezpieczny mŁodziak dla całych społeczności szkolnych z placówek zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Celem programu będzie bu...
10373780 2024-04-03
godz. 23:59
Lubelskie ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/FELU.10.04-IZ.00-0003/23 Przedmiotem zamówienia jest zaangażowanie trenerów do prowadzenia warsztatów teoretyczno-praktycznych dla przedstawicieli NSZZ Solidarno...
10383831 2024-04-04
godz. 09:00
Wielkopolskie Przeprowadzenie praktycznej części strzelań z broni dla studentów Bezpieczeństwa Wewnętrznego
10342215 2024-04-04
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie wykonanie usługi organizacji 5-dniowej wizyty studyjnej dla przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie...
10370630 2024-04-04
godz. 10:00
Świętokrzyskie Usługa przeprowadzenia dwunastu szkoleń zamkniętych, pn. "Etyka pracownika samorządowego i unikanie konfliktu interesów w administracji publicznej w perspektywie finansowej 2021 – 202...
10375029 2024-04-05
godz. 09:00
Śląskie Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) w Akademickim Ośrodku...
10384432 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Otwarte nabory: 1. partnera obowiązkowego do wspólnego przygotowania i realizacji projektu pn.: Utworzenie ¡wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie ochrona...
10380313 2024-04-19
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Dofinansowanie realizacji zadań publicznych na 2024 r. w zakresie realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lat...