Przetarg 8895706 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku...

   
Analizuj Zamówienie 8895706 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-11
przedmiot ogłoszenia
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Zespołu Oświatowego w Starych Kobiałkach na przedszkole wraz z budową dźwigu
osobowego

Załącznik nr 1 do SWZOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem opracowania jest zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Zespołu Oświatowego na przedszkole wraz z budową dźwigu osobowego. Projektowany budynek jest zlokalizowany na działkach nr ewid. 376, 377, 378/4, 379/5 położonych w miejscowości Stare Kobiałki, gm. Stoczek Łukowski. Teren jest zabudowany, w jego obrębie znajduje się budynek oświaty, budynek gospodarczy oraz boiska i bieżnia. Teren uzbrojony w przyłącza instalacyjne energii elektrycznej, wodociągowe, kanalizacyjne i telekomunikacyjne. Przyłącze wody z gminnej sieci wodociągowej. Odprowadzenie ścieków bytowych do gminnej sieci kanalizacyjnej. Na terenie działki znajduje się naziemny zbiornik gazu płynnego przeznaczony do demontażu wraz z przyłączem gazowym do budynku. Przyłącze energii elektrycznej z sieci energetycznej. Teren jest płaski, brak wysokiej zieleni zagęszczonej. Działka posiada dostęp do krajowej drogi publicznej. Przed budynkiem znajduje się plac utwardzony z miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, miejsca parkingowe dla pojazdów wydzielić na nowo wg projektu zagospodarowania za pomocą namalowanych linii. Wyznaczone jest także utwardzone miejsce gromadzenia odpadów stałych przed budynkiem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie Budowlanym, STWiORB i przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania dźwigu osobowego z napędem elektrycznym jako rozwiązanie równoważne z zachowaniem parametrów dźwigu wskazanych w Projekcie Budowlanym i STWiORB. Inne czynności i obowiązki Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania inwestycji w tym, m.in.: 1. Zatrudnienie (skierowanie) osoby z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy i będzie prowadziła dziennik budowy. 2. Zorganizowanie, oznakowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie terenu oraz zaplecza budowy;3. Wytyczenie geodezyjne oraz inwentaryzację geodezyjna powykonawczą;4. Opracowanie i wdrożenie monitoringu i zabezpieczenia osób i mienia, elementów środowiska, obiektów budowlanych i urządzeń;5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej;6. Utrzymanie czystości i porządku oraz prowadzenie gospodarki odpadami na terenie budowy i jej zaplecza;7. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 8. Klasyfikacja robót według Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):45000000-745100000-845200000-945300000-045400000-11. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie użyteczności publicznej.2. W przypadku, gdy w dokumentacji zamówienia, dokumentacji projektowej, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 3. Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z przyszłym terenem budowy, miejscami składowania materiałów i utylizacji odpadów.4. Przedmiot zamówienia winien być objęty minimum 3 letnią gwarancją, w zakresie wykonanych robót, oraz wyposażenia i urządzeń.Roboty, których szczegółowe warunki wykonania i zastosowania materiałów nie zostały określone w projekcie wykonawczym, dokumentacjach branżowych lub kosztorysie winny być wykonane zgodnie z STWiORB.1. Rozwiązania równoważne. 1.1 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej oraz wymienionych poniżej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry równoważności tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, gdzie wbudowane zostały zaproponowane zamienniki, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do dostarczenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających parametry techniczne zaproponowanych rozwiązań lub równoważnych materiałów i urządzeń, 1.2 Wszystkie parametry rozwiązań technicznych, materiałów lub urządzeń, opisanych dokumentacją techniczną niniejszego zamówienia, wyrażone wartościami liczbowymi zostaną uznane za nie gorsze od wymaganych, pod warunkiem spełnienia wymagania z tolerancją +/- 3%.1.3 Wszystkie pozostałe parametry (nie wyrażone wartością liczbową) uznane zostaną za nie gorsze od wymaganych w niniejszym opracowaniu pod warunkiem ich spełnienia.1.4 Urządzenia i rozwiązania techniczne, których parametry wyrażone wartością liczbową nie spełniają warunku +/- 3% wartości wymaganej lub parametry nie wyrażone wartością liczbową nie spełniające warunku ich spełnienia zostaną uznane za gorsze od wymaganych i ocenione jako wariantowe.1.5 Zamawiający wyjaśnia, że jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, winni je traktować jako niebyłe. 1.6 Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 99, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:1. Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych);2. Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);3. Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);4. Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność, sprawność, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja);5. Parametrów bezpieczeństwa użytkowania;6. Standardów emisyjnych;7. Energochłonności.1.7 Zgodnie z wyjaśnieniami autorów dokumentacji projektowej, w szczególności w części dokumentacji projektowej dotyczącej projektowanej technologii, przyjęcie konkretnych rozwiązań technicznych i urządzeń o danych parametrach technicznych, było niezbędne do wykonania dalszych obliczeń technicznych i doboru parametrów pozostałych elementów projektu składających się na w pełni funkcjonalny obiekt, spełniający zakładane parametry.1.8 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, a ich zastosowanie wymagałoby zmiany projektu budowlanego, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji autorów dokumentacji technicznej zamówienia dla zaproponowanych rozwiązań oraz do dostarczenia zamiennych projektów budowlanych, a jeżeli będzie to konieczne, do uzyskania zmiany pozwoleń i uzgodnień.

WI.271.1.2022.SK
branża Budowlana - obiekty, Windy i dźwigi
podbranża obiekty użyteczności publicznej, windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 45000000, 45100000, 45200000, 45300000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , windy towarowe, osobowe, platformy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428391 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w ZZOZ w Wadowicach Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR). Szczeg...
10331933 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a w Krakowie wraz z rozbiórką dawnego budynku...
10267883 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych p.n. „Modernizacja budynku...
10442047 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły podstawowej (po dawnym gimnazjum) i zagospodarowanie terenu wokół obiektów oświatowych w Gminie Stary Zamość. 2. Zakre...
10474811 2024-05-07
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Cen...
10451303 2024-05-07
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja kabin windowych w budynkach: O/Chorzów ul. gen. H. Dąbrowskiego 45, O/Chorzów ul. Lwowska 2, Inspektorat w Katowicach ul. gen. J. L. Sowińskiego 2. 060000.271.2.2024-ZAP
10465659 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie Budowa i rozbudowa dwóch szkół na terenie Gminy Szemud 2. Budowa nowego budynku Szkoły Podstawowej w Koleczkowie oraz rozbudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Łebieńskiej...
10448562 2024-05-08
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające rozbudowie szkoły podstawowej w Butrynach w formule zap...
10464225 2024-05-10
godz. 12:00
Śląskie roboty budowlane w ramach zadanie inwestycyjnego pn.: „Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarsk...
10480633 2024-05-15
godz. 11:30
Warmińsko-Mazurskie „Rozbudowa budynku na działce Nr 1662/13 w Kurzętniku o Klub Dziecięcy”W ramach zadania planuje się rozbudowę budynku na działce Nr 1662/13 w Kurzętniku o Klub Dziecięcy”. Proj...