Przetarg 10981862 - Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników gminnych na terenie...

   
Analizuj Zamówienie 10981862 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-12-06
przedmiot ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników gminnych na terenie Gminy Kępice

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzyma
nia dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Kępice.3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności (zarówno w dni robocze jak i świąteczne):1) Odśnieżanie całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim).2) Usuwanie śliskości zimowej.3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w/w usług na terenie:I. Ulic na terenie miasta Kępice, w tym ulica Kruszka i ulica Kępka – nie dotyczy chodników;II. Dróg i chodników gminnych: droga Kępice – Osieczki, Kruszka - Żelice, Biesowice, Warcino;III. Dróg chodników gminnych: droga Ciecholub, Darnowo, Barcino, Kotłowo, Bronowo, Barwino, Korzybie, Osieki, Obłęże;IV. Dróg i chodników gminnych: Osowo, Podgóry, Mzdowiec, Mzdowo i Mzdówko;V. Dróg i chodników gminnych: droga Pustowo, Płocko, Polichno i Przytocko.3.4. Szczególne postanowienia:1) Przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę (telefonicznie lub faksem) o konieczności usunięcia śniegu,2) Zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy,3) Przygotowanie we własnym zakresie mieszanki piaskowo-solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej leży po stronie Wykonawcy,4) Zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy,5) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem ze wskazaniem szczegółowym miejscowości, ulic, czasu odśnieżania, cen jednostkowych,6) Wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego, czynnego całą dobę z bezpośrednią łącznością telefoniczną leży po stronie Wykonawcy.3.5. Szczegółowy zakres zimowego utrzymania dróg gminnych określają standardy zimowego utrzymania dróg gminnych – załącznik nr 7 do SWZ. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości zimowej, w terminie nie później niż wskazany w ofercie od wezwania przekazanego telefonicznie.3.7. Maksymalny czas usuwania skutków opadu i likwidacji śliskości określono w załączniku nr 7 do SWZ. 3.8. W przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania usługi związanej z realizacją przedmiotu niniejszej Umowy, Wykonawca samodzielnie – bez wezwania – dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując o tym fakcie Zamawiającego. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg i chodników.3.10. W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi w oparciu o potwierdzone raporty pracy sprzętu i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. Uwaga! a) Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy za wykonaną pracę od momentu dojazdu Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. b) Koszt dojazdu/powrotu Wykonawcy do/z miejsca wykonania zadania leży po stronie Wykonawcy. 3.11. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.3.12. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzgodnienia wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.3.13. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności z zakresu:a) Osoby kierujące pojazdami służącymi do odśnieżania dróg, chodników, parkingów, zatok autobusowych itd. oraz inne osoby zaangażowane w prace związane z odśnieżaniem.3.14. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.13 SWZ czynności.Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3.15. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tymwezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celupotwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.13 SWZ czynności w trakcie zamówienia:1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE3.16. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawieumowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.13 SWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.13 SWZ czynności. 3.17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

ZP.271.19.2024
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11044815 2025-01-23
godz. 09:00
Śląskie RFP na wykonanie usługi utrzymania w należytej czystości w wyniku sprzątania obiektów zakładowych w PKP CARGOTABOR ZNT Tarnowskie Góry RFP na sprzątanie pomieszczeń ZNT Tarnowskie Góry: 1 m...
11045042 2025-01-24
godz. 10:00
Śląskie Utrzymanie porządku i czystości w miejscach publicznych na terenie gminy Wręczyca Wielka
11038634 2025-01-24
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego i posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie us...
11037835 2025-01-24
godz. 12:00
Podkarpackie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym ...
11040075 2025-01-24
godz. 12:00
Pomorskie Utrzymanie w czystości terenów komunalnych miasta Kwidzyna 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu w czystości terenów komunalnych oraz małej architektury w mieście K...
11037839 2025-01-24
godz. 12:00
Podkarpackie Demontaż, przechowywanie i montaż oświetlenia i dekoracji świątecznych I. W zakresie demontażu przez wykonawcę będą do wykonania następujące usługi:a) Demontaż 450 szt. dekoracji latarniowy...
11031784 2025-01-27
godz. 12:00
Pomorskie RO/TW.262.1.2025 Prowadzenie prac porządkowo - sanitarnych w Twierdzy Wisłoujście - oddziale Muzeum Gdańska, 80-551 Gdańsk ul. Stara Twierdza 1 Przedmiot zamówienia: 1
11045176 2025-01-28
godz. 09:00
Wielkopolskie Wykonanie usługi związanej ze zbieraniem odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie Wykonanie usługi związanej ze zbieraniem odpadó...
11041668 2025-01-28
godz. 10:00
Lubuskie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynku...
11045437 2025-02-04
godz. 12:00
Mazowieckie Usługi utrzymania czystości w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa oraz usługi na terenach zewnętrznych utwardzonych i zielonych na nieruchomościach stanowiących zasób Oddziału Region...