Przetarg 7777039 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu...

   
Analizuj Zamówienie 7777039 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-26
przedmiot ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: ZDP.AZ.2530.2.2020

2. Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic powiatowych zlokalizowanych na terenie 4 gmin Powiatu Niżańskiego. Każda
z gmin stanowi oddzielne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość zadań, przy zachowaniu wszystkich warunków SIWZ. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia stanowi następujące zadania:
Zadanie 1: Gmina Harasiuki, długość dróg 78,4 km, standard IV
Zadanie 2: Gmina Krzeszów, długość dróg 28,9 km, standard IV
Zadanie 3: Gmina i Miasto Nisko, długość dróg 24,1 km, standard IV, ul. PCK, ul. Rzeszowska, ul. Dworcowa, ul. Kolejowa, ul. 1000-lecia – standard III.
Zadanie 4: Gmina i Miasto Ulanów, długość dróg 55,2 km, standard IV
Zadanie 5: zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko, standard VI.
4. W/w usługi zimowego utrzymania dróg i ulic w całości wykonane będą sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy – tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna.
5. Szczegółowy opis realizacji zadań został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiących załącznik do SIWZ – załącznik nr 7.
6. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik, multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę do posypywania piaskiem.
7. Poprzez określenie „zespół roboczy” należy rozumieć: samochód ciężarowy wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3 m oraz piaskarkę o ładowności minimum 5,0 t.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania sprzętu Wykonawcy na innych drogach powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zlecenie wykonania usługi zostanie wydane w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. awaria sprzętu podstawowego Wykonawcy na danym zadaniu).
9. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo – solną do w/w zadań. Mieszanka składowana jest na placu Obwodu Drogowo – Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający.
11. Do obowiązków Wykonawcy należy również:
1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.).
2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu.
3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4.
4) Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie Dyrektor ZDP
w Nisku oraz wyznaczeni przez niego pracownicy.
5) W/w osoby posiadają kompetencje do wzywania i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzenia dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonanej pracy.
6) Wykonawca może przystąpić do wykonania zadania po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. Uzgodnienie będzie następować w formie telefonicznej (sms), mailowej.
7) Wykonawca jest zobowiązany informować na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg, zdarzeniach na drogach objętych umową oraz o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi.
8) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:
a) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową,
b) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony Zamawiającego,
c) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz kierowcami wszystkich pracujących pojazdów.
13. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy przed podpisaniem umowy do siedziby ZDP lub w inne wskazane miejsce wraz ze sprzętem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg, w celu wglądu osobistego do sprzętu i zespołów roboczych.

ROZDZIAŁ IV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

ROZDZIAŁ V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY

1. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,
b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienia odwołania;
2. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

ROZDZIAŁ VI. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ

1. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki.
2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 6.
3. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanej umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania.
5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy.
6. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Gmina Harasiuki, długość dróg 78,4 km, standard IV
Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Harasiuki, długość dróg 78,4 km, w standardzie IV. 4. W/w usługi zimowego utrzymania dróg i ulic w całości wykonane będą sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy – tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna. 5. Szczegółowy opis realizacji zadań został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiących załącznik do SIWZ – załącznik nr 7. 6. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik, multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę do posypywania piaskiem. 7. Poprzez określenie „zespół roboczy” należy rozumieć: samochód ciężarowy wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3 m oraz piaskarkę o ładowności minimum 5,0 t. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania sprzętu Wykonawcy na innych drogach powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zlecenie wykonania usługi zostanie wydane w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. awaria sprzętu podstawowego Wykonawcy na danym zadaniu). 9. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo – solną do w/w zadań. Mieszanka składowana jest na placu Obwodu Drogowo – Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.). 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. 4) Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie Dyrektor ZDP w Nisku oraz wyznaczeni przez niego pracownicy. 5) W/w osoby posiadają kompetencje do wzywania i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzenia dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonanej pracy. 6) Wykonawca może przystąpić do wykonania zadania po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. Uzgodnienie będzie następować w formie telefonicznej (sms), mailowej. 7) Wykonawca jest zobowiązany informować na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg, zdarzeniach na drogach objętych umową oraz o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi. 8) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową, b) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony Zamawiającego, c) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz kierowcami wszystkich pracujących pojazdów. 13. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy przed podpisaniem umowy do siedziby ZDP lub w inne wskazane miejsce wraz ze sprzętem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg, w celu wglądu osobistego do sprzętu i zespołów roboczych. ROZDZIAŁ IV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. ROZDZIAŁ V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienia odwołania; 2. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. ROZDZIAŁ VI. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki. 2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanej umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 6. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Gmina Krzeszów, długość dróg 28,9 km, standard IV
Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Krzeszów, długość dróg 28,9 km, w standardzie IV. 4. W/w usługi zimowego utrzymania dróg i ulic w całości wykonane będą sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy – tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna. 5. Szczegółowy opis realizacji zadań został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiących załącznik do SIWZ – załącznik nr 7. 6. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik, multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę do posypywania piaskiem. 7. Poprzez określenie „zespół roboczy” należy rozumieć: samochód ciężarowy wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3 m oraz piaskarkę o ładowności minimum 5,0 t. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania sprzętu Wykonawcy na innych drogach powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zlecenie wykonania usługi zostanie wydane w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. awaria sprzętu podstawowego Wykonawcy na danym zadaniu). 9. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo – solną do w/w zadań. Mieszanka składowana jest na placu Obwodu Drogowo – Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.). 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. 4) Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie Dyrektor ZDP w Nisku oraz wyznaczeni przez niego pracownicy. 5) W/w osoby posiadają kompetencje do wzywania i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzenia dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonanej pracy. 6) Wykonawca może przystąpić do wykonania zadania po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. Uzgodnienie będzie następować w formie telefonicznej (sms), mailowej. 7) Wykonawca jest zobowiązany informować na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg, zdarzeniach na drogach objętych umową oraz o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi. 8) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową, b) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony Zamawiającego, c) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz kierowcami wszystkich pracujących pojazdów. 13. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy przed podpisaniem umowy do siedziby ZDP lub w inne wskazane miejsce wraz ze sprzętem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg, w celu wglądu osobistego do sprzętu i zespołów roboczych. ROZDZIAŁ IV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. ROZDZIAŁ V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienia odwołania; 2. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. ROZDZIAŁ VI. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki. 2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanej umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 6. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Gmina i Miasto Nisko, długość dróg 24,1 km, standard IV, ul. PCK, ul. Rzeszowska, ul. Dworcowa, ul. Kolejowa, ul. 1000-lecia – standard III.
Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Nisko, długość dróg 24,1 km, standard IV, ul. PCK, ul. Rzeszowska, ul. Dworcowa, ul. Kolejowa, ul. 1000-lecia – standard III. 4. W/w usługi zimowego utrzymania dróg i ulic w całości wykonane będą sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy – tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna. 5. Szczegółowy opis realizacji zadań został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiących załącznik do SIWZ – załącznik nr 7. 6. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik, multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę do posypywania piaskiem. 7. Poprzez określenie „zespół roboczy” należy rozumieć: samochód ciężarowy wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3 m oraz piaskarkę o ładowności minimum 5,0 t. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania sprzętu Wykonawcy na innych drogach powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zlecenie wykonania usługi zostanie wydane w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. awaria sprzętu podstawowego Wykonawcy na danym zadaniu). 9. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo – solną do w/w zadań. Mieszanka składowana jest na placu Obwodu Drogowo – Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.). 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. 4) Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie Dyrektor ZDP w Nisku oraz wyznaczeni przez niego pracownicy. 5) W/w osoby posiadają kompetencje do wzywania i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzenia dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonanej pracy. 6) Wykonawca może przystąpić do wykonania zadania po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. Uzgodnienie będzie następować w formie telefonicznej (sms), mailowej. 7) Wykonawca jest zobowiązany informować na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg, zdarzeniach na drogach objętych umową oraz o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi. 8) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową, b) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony Zamawiającego, c) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz kierowcami wszystkich pracujących pojazdów. 13. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy przed podpisaniem umowy do siedziby ZDP lub w inne wskazane miejsce wraz ze sprzętem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg, w celu wglądu osobistego do sprzętu i zespołów roboczych. ROZDZIAŁ IV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. ROZDZIAŁ V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienia odwołania; 2. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. ROZDZIAŁ VI. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki. 2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanej umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 6. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4: Gmina i Miasto Ulanów, długość dróg 55,2 km, standard IV.
Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Ulanów, długość dróg 55,2 km, standard IV. 4. W/w usługi zimowego utrzymania dróg i ulic w całości wykonane będą sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy – tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna. 5. Szczegółowy opis realizacji zadań został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiących załącznik do SIWZ – załącznik nr 7. 6. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik, multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę do posypywania piaskiem. 7. Poprzez określenie „zespół roboczy” należy rozumieć: samochód ciężarowy wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3 m oraz piaskarkę o ładowności minimum 5,0 t. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania sprzętu Wykonawcy na innych drogach powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zlecenie wykonania usługi zostanie wydane w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. awaria sprzętu podstawowego Wykonawcy na danym zadaniu). 9. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo – solną do w/w zadań. Mieszanka składowana jest na placu Obwodu Drogowo – Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.). 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. 4) Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie Dyrektor ZDP w Nisku oraz wyznaczeni przez niego pracownicy. 5) W/w osoby posiadają kompetencje do wzywania i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzenia dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonanej pracy. 6) Wykonawca może przystąpić do wykonania zadania po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. Uzgodnienie będzie następować w formie telefonicznej (sms), mailowej. 7) Wykonawca jest zobowiązany informować na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg, zdarzeniach na drogach objętych umową oraz o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi. 8) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową, b) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony Zamawiającego, c) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz kierowcami wszystkich pracujących pojazdów. 13. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy przed podpisaniem umowy do siedziby ZDP lub w inne wskazane miejsce wraz ze sprzętem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg, w celu wglądu osobistego do sprzętu i zespołów roboczych. ROZDZIAŁ IV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. ROZDZIAŁ V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienia odwołania; 2. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. ROZDZIAŁ VI. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki. 2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanej umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 6. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5: zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko, standard VI.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko, standard VI. 4. W/w usługi zimowego utrzymania dróg i ulic w całości wykonane będą sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy – tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna. 5. Szczegółowy opis realizacji zadań został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiących załącznik do SIWZ – załącznik nr 7. 6. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik, multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę do posypywania piaskiem. 7. Poprzez określenie „zespół roboczy” należy rozumieć: samochód ciężarowy wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3 m oraz piaskarkę o ładowności minimum 5,0 t. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania sprzętu Wykonawcy na innych drogach powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zlecenie wykonania usługi zostanie wydane w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. awaria sprzętu podstawowego Wykonawcy na danym zadaniu). 9. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo – solną do w/w zadań. Mieszanka składowana jest na placu Obwodu Drogowo – Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.). 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. 4) Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie Dyrektor ZDP w Nisku oraz wyznaczeni przez niego pracownicy. 5) W/w osoby posiadają kompetencje do wzywania i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzenia dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonanej pracy. 6) Wykonawca może przystąpić do wykonania zadania po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. Uzgodnienie będzie następować w formie telefonicznej (sms), mailowej. 7) Wykonawca jest zobowiązany informować na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg, zdarzeniach na drogach objętych umową oraz o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi. 8) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową, b) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony Zamawiającego, c) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz kierowcami wszystkich pracujących pojazdów. 13. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy przed podpisaniem umowy do siedziby ZDP lub w inne wskazane miejsce wraz ze sprzętem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg, w celu wglądu osobistego do sprzętu i zespołów roboczych. ROZDZIAŁ IV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. ROZDZIAŁ V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienia odwołania; 2. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. ROZDZIAŁ VI. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki. 2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanej umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 6. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10340815 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie ,,Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów” Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów.Szczegółow...
10381420 2024-04-09
godz. 09:00
Śląskie "Utrzymanie czystości w Gminie Radzionków w 2024 roku". 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Gminie Radzionków w 2024 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony...
10403407 2024-04-10
godz. 12:00
Podkarpackie Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2024
10415482 2024-04-15
godz. 12:00
Podkarpackie Bieżące utrzymanie rowów i poboczy przy drogach gminnych i wewnętrznych oraz zamiatanie nawierzchni dróg i chodników w 2024 r.
10404967 2024-04-23
godz. 00:00
Świętokrzyskie Odśnieżanie mechaniczne i posypywanie piaskiem dróg osiedlowych i parkingów
10466164 2024-04-25
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Czyszczenie dróg gminnych. zapewnienie czystości utwardzonych dróg, chodników i parkingów gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Dobra w roku 2024 r.
10474529 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY Przedmiotem zamówienia objęte są usługi z zakresu utrzymania letniego i zimowego dróg gminnych na ...
10370909 2024-04-30
godz. 11:00
Lubelskie Całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Puławach – droga krajowa nr 12...
10480015 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie "Bieżące utrzymanie dróg" 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności:1.1 Konserwacja nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych - wyrównanie mechaniczne równiarką nawier...
10479523 2024-05-14
godz. 08:00
Mazowieckie Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 24 zadania - nr postępowania 097/24 Część 1: Zadanie 1: W...