Zlecenie 8909944 - ZEA - Wsparcie eksportu dla członków Klastra...

   
Zamówienie 8909944 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-05-17
przedmiot zlecenia
ZEA - Wsparcie eksportu dla członków Klastra Logistyczno-Transportowego "Północ-Południe" na rynku Emiratów Arabskich

Zapytanie
ofertowe dotyczące realizacji zamówienia pn.: „Organizacja pokazów i prezentacji produktów w zakresie promocji marki produktowej, dla członka Klastra - firmy Proteh Glassdeep Sp. z o. o." I. Wstęp 1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości, w zgodzie z regulacjami wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014–2020. 2. Nie stosuje się przepisów w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019. poz. 2019) 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. II. Zamawiający Zarząd Nadbałtyckich Inicjatyw Klastrowych Sp. z o.o. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk NIP 5833156579 III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja pokazów i prezentacji produktów w zakresie promocji marki produktowej. Przedmiotem promocji będzie katamaran do obserwacji podwodnych. Zakres usługi obejmuje następujące działania: 1. Organizacja spotkań co najmniej 6 spotkań B2B z firmami z branży morskiej, w tym stoczniowej oraz z firmami projektowymi zainteresowanymi współpracą w zakresie wprowadzenia naszego produktu na rynek ZEA. Spotkania powinny się odbyć w terminie 30.05-02.06.2022. r. w Dubaju lub Abu Dhabi. Lista firm uczestniczących w spotkaniu musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. W ramach usługi organizacji spotkań przewiduje się co najmniej: a) zorganizowanie warsztatu diagnostyczno-strategicznego celem doboru właściwych podmiotów, b) identyfikacja i selekcja podmiotów do spotkań, c) dobór odpowiednich osób do kontaktu z wybranych firm, d) uzyskanie bezpośredniego kontaktu od odpowiednich osób z organizacji, e) przygotowanie komunikacji/ maila, f) wysłanie zaproszeń w celu doprowadzenia do spotkań, g) folow up telefoniczny, h) ustawienie spotkania na wybrany termin, i) obsługa spotkania, j) wsparcie tłumaczeniowe, k) moderowanie spotkań. 2. Zamawiający dysponuje raportem z realizacji usługi doradczej z zakresu umiędzynarodowienia na rynku ZEA członka klastra - firmy Proteh GlassDeep Sp. z o. o., na którego podstawie należy zorganizować pokaz i prezentację produktu. 3. Prezentacja może odbyć się u potencjalnego klienta, w siedzibie firmy doradczej w ZEA bądź wynajętej do tego celu sali konferencyjnej w ZEA, co zabezpieczy organizator. 4. Przygotowanie raportu z organizacji pokazów i prezentacji zawierających dalsze sugestie związane z rozwojem naszej działalności na rynku i dalszych kontaktów ze wskazanymi firmami. IV. Miejsce i sposób składania ofert 1. Oferty w odpowiedzi na zapytanie należy złożyć w formie elektronicznej (skan podpisanego dokumentu lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) poprzez Bazę Konkurencyjności lub mailowo na adres: zamowienia.klaster@cksp.pl. 2. Do oferty należy dołączyć załącznik przedstawiający warunki przelotu, w tym: - liczba przesiadek, - miejsce rozpoczęcia podróży, - miejsce zakończenia podróży, - rodzaj przewoźnika (linie regularne/tanie linie lotnicze), - łączny czas przelotów wraz z przesiadkami. 3. Ocena ofert nastąpi w ciągu 3 dni od terminu składania ofert. 4. Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. V. Kontakt z zamawiającym Kontakt zamawiającego z oferentami, w tym pytania dotyczące postępowania powinny być kierowane za pomocą Bazy Konkurencyjności, lub mailowo, na adres: zamowienia.klaster@cksp.pl VI. Warunki udziału O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane kapitałowo bądź osobowo z zamawiającym. Przez powiązania te rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związanych z procedurą wyboru wykonawcy, a oferentem / wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. VII. Wymogi oferty 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym. 2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę i w jednym egzemplarzu. 3. Oferta powinna zawierać: a) Nazwę i adres oferenta, datę sporządzenia, numer i termin ważności. b) Cenę netto oraz brutto obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. c) Warunki płatności. d) Adres poczty elektronicznej wskazany do kontaktów. 4. Wyceny w walucie obcej, zostaną przeliczone według średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego wybór oferty. 5. Oferta powinna być ważna przynajmniej 30 dni. 6. Oferent ponosi koszty udziału w postępowaniu i nie może domagać się ich zwrotu. 7. Oferta powinna zostać przygotowana na załączonym edytowalnym formularzu oferty, wydrukowana i popisana wraz z oświadczeniami tam zawartymi. VIII. Odrzucenie oferty Oferta może zostać odrzucona gdy: a) złożył ją podmiot wykluczony z postępowania, b) nie spełnia warunków zapytania ofertowego oraz załączników, które stanowią integralną jego część. c) zawiera istotne błędy w cenie i/lub parametrach technicznych. IX. Kryteria oceny ofert 1. Zgodność z wymogami zapytania ofertowego, opisem i specyfikacją przedmiotu zamówienia. 2. Cena, wyliczana zgodnie ze wzorem: Pc= (Cn/Cb) x 100 pkt, gdzie: Pc - liczba punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb – cena oferty badanej. 3. Oferta, która nie spełni pierwszego kryterium otrzyma 0 punktów w kryterium cenowym. Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni pierwsze kryterium i uzyska najwięcej punktów za cenę. X. Informacje dodatkowe 1. Wybrany oferent zawrze umowę, we wskazanym przez zamawiającego czasie. 2. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oferent ponosi koszty udziału w postępowaniu i nie może domagać się ich zwrotu. 4. Zamawiający zastrzega prawo do zamknięcia lub unieważnienia postępowania bez wyboru oferty bez podania przyczyny. W takim przypadku oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego. 5. Ocena ofert jest ostateczna. 6. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją powyższych zasad. XI. Warunki zmiany umowy Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie (w formie pisemnej) w przypadku: a) okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, w razie wystąpienia siły wyższej, zmian regulacji prawnych, technicznych niezależnych od obu stron, w razie okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. b) zmiany terminów, zasad, wymogów organizatora targów. c) gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego (np. lepsze warunki płatności). d) zmiany nazwy, lokalizacji, danych teleadresowych, kont bankowych, miejsca dostawy. e) okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które mogłyby wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, Gdyby ujawniły się rozbieżności, niejasności, dopuszcza się zmianę zapisów umowy jeśli doprowadzi ona do jednoznacznej interpretacji i pozwoli osiągnąć cel umowy. Zamawiający może rozwiązać umowę, w razie poważnych uchybień dostawcy / wykonawcy w zakresie realizacji umowy, gdy zasadna będzie obawa, iż termin realizacji jest zagrożony bądź przedmiot dostawy będzie znacząco odbiegał od zamówionego.
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79950000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcje promocyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10329826 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa produkcji cyklu 15 odcinków audycji/nagrań telewizyjnych w ramach kampanii promocyjnej „WIEŚci z Mazowsza 2024” wraz z promocją w mediach społecznościowych 1. Usługa prod...
10341829 2024-04-10
godz. 23:59
Mazowieckie Kompleksowa realizacja zadania informacyjno-promocyjnego Czas na polskie superowoce! VI edycja
10429553 2024-04-12
godz. 23:59
Lubelskie Zaprojektowanie i zabudowa stoiska wystawienniczego o wymiarach odpowiadającym wymiarom wynajętej powierzchni wystawienniczej, tj. 6m x 3m, 18m2. Stoisko numer: 242. /Designing and constru...
10321370 2024-04-15
godz. 10:00
Małopolskie Prowadzenie działań edukacyjno - informacyjnych w Internecie poprzez profil EkoMałopolska na Facebooku 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu działań edukac...
10416851 2024-04-16
godz. 08:00
Dolnośląskie Zapewnienie usług w związku z organizacją misji gospodarczej oraz wizyty na targach XR Fair Tokyo w Japonii
10445035 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie (w celu zapoznania się z pełną treścią Zapytania należy kliknąć łączę "Pokaż więcej" poniżej) Szanowni Państwo, W imieniu ORLEN Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający) z siedzi...
10441486 2024-04-22
godz. 23:59
Lubelskie W związku z planowanym udziałem w: Targach Vaper Expo 2024 w Birmingham (Wielka Brytania) w dniach 10-12.05.2024 r. CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. K. zwraca się z prośbą o ofertę na realiz...
10469149 2024-04-23
godz. 10:00
Śląskie przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w postaci nagrania webinaru i emisji artykułów dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
10450759 2024-04-25
godz. 12:00
Dolnośląskie Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służ...
10402144 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Zawarcie umowy ramowej na pośredniczenie w zakupie powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego dla Banku Gospodarstwa Krajowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie Umowy Ramowej – ...