Zlecenie 8476222 - "Zawodowcy na start - bis" Część A -...

   
Zamówienie 8476222 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-20
przedmiot zlecenia
"Zawodowcy na start - bis"

Część A - szczegóły w załączeniu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rolniczego i mechanicz
nego oraz oprogramowania do pracowni nauki zawodu (technika mechanizacji rolnictwa), zgodnie ze specyfikacją wskazaną w tabeli 1 (część A), tabeli nr 2 (część B), tabeli nr 3 (część C), 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: a) Dla części A w tabeli nr 1 – poniżej Zestaw dydaktyczny typu ISO BUS dedykowany dla placówek edukacyjnych: W skład zestaw demonstracyjnego umożliwiającego prezentowanie działania maszyny rolniczej w sieci typu ISO BUS, wprowadzanie zmiennych parametrów pracy, składający się z:  terminala (wyświetlacza) z oprogramowaniem, obsługującego wszystkie maszyny ISO BUS, jak i aplikacje niezbędne do rolnictwa precyzyjnego,  trzech wtyczek symulujących maszyny rolnicze (np. opryskiwacz, siewnik punktowy, pług), współpracujących również za pośrednictwem sieci ISO BUS z terminalem w typie John Deere 2630 Green Star,  stojak na biurko,  zestaw potrzebnych złączy i okablowania,  kierownica,  terminal: podwójny ekran umożliwiający kontrolowanie pracy dwóch maszyn jednocześnie, o przekątnej minimum 12 cali, sterowanie co najmniej przez ekran dotykowy  szkolenie nauczycieli z obsługi PRZYKŁADOWY ZAKRES RÓWNOWAŻNOŚCI: IsoMatch Demo Case PRO 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach 1, 2, 3. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach 1, 2 i 3, Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-3. h. Zobowiązuje się po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia do min. 2 wizyt monitorujących w okresie do 12 miesięcy po zakończonej usłudze tj. serwisu, skalibrowania sprzętu i ewentualnie dostosowania ustawień do wymogów użytkowników. i. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr. Szacowany termin podpisania umowy to listopad 2021 r. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Część B - szczegóły w załączeniu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rolniczego i mechanicznego oraz oprogramowania do pracowni nauki zawodu (technika mechanizacji rolnictwa), zgodnie ze specyfikacją wskazaną w tabeli 1 (część A), tabeli nr 2 (część B), tabeli nr 3 (część C), 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: d) Dla części B w tabeli nr 4 – poniżej Siewnik punktowy pneumatyczny podciśnieniowy 4-rzędowy. Pneumatyczny podciśnieniowy siewnik punktowy umożliwiający precyzyjny wysiew np. kukurydzy: - 4 rzędowy, rozstaw rzędów min. 65 cm max. 75 cm. - podsiewacz nawozu (zbiornik/zbiorniki z tworzywa sztucznego lub stali nierdzewnej), - redlice talerzowe podsiewacza nawozów, - redlice talerzowe sekcji wysiewających, - hydrauliczne znaczniki, - wał odbioru mocy, - koła dogniatające proste lub V, - kontroler wysiewu z licznikiem hektarów i kontrolą optyczną w rzędach (komputer) - rok produkcji min. 2020 PRZYKŁAD RÓWNOWAŻNOŚCI: Pneumatyczny siewnik punktowy OZDOKEN VPHE-DG4; pneumatyczny siewnik punktowy AGROSTAL APACZ 4; pneumatyczny siewnik punktowy CASE IH DV40R 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach 1, 2, 3. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach 1, 2 i 3, Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-3. h. Zobowiązuje się po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia do min. 2 wizyt monitorujących w okresie do 12 miesięcy po zakończonej usłudze tj. serwisu, skalibrowania sprzętu i ewentualnie dostosowania ustawień do wymogów użytkowników. i. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr. Szacowany termin podpisania umowy to listopad 2021 r. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Część C - szczegóły w załączeniu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rolniczego i mechanicznego oraz oprogramowania do pracowni nauki zawodu (technika mechanizacji rolnictwa), zgodnie ze specyfikacją wskazaną w tabeli 1 (część A), tabeli nr 2 (część B), tabeli nr 3 (część C), 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: e) Dla części E w tabeli nr 5 – poniżej Opryskiwacz ciągnikowy zawieszany  Zbiornik polietylenowy o pojemności min. 1000 l,  Dodatkowy zbiornik do płukania układu o pojemności ok. 100 litrów (± 10%),  Rozwadniacz boczny, zbiornik na wodę do mycia rąk,  Belki polowe (lance) o długości min. 12m max. 17m,  Hydrauliczne niezależne rozkładanie belki polowej (oddzielnie prawa i lewa strona),  Hydrauliczne blokowane i poziomowane belki, podnoszenie belki,  Blok elektro-hydrauliczny do sterowania hydrauliką  Pompa o wydajności minimum 140 l/min.,  Zawór sterujący stałociśnieniowy elektryczny, 5-sekcyjny,  Elektryczne sterowanie wysokością ciśnienia,  Panel sterujący (sterownik),  Manometr glicerynowy,  Minimum 3 stopnie filtrowania poza filtrem wlewowym,  Mieszadło hydrauliczne inżektorowe,  Głowice rozpylające trzypozycyjne (w tym jeden rozpylacz do RSM),  Układ do płukania zbiornika,  Oświetlenie drogowe.  Atest min. 5 lat.  Rok produkcji: min. 2020 rok. PRZYKŁAD RÓWNOWAŻNOŚCI: Opryskiwacz zawieszany AGROFART AF1015HZX; opryskiwacz polowy zawieszany TOLMET XSARA 1015; opryskiwacz polowy zawieszany BIARDZKI 1000/15 P-329/9 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach 1, 2, 3. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach 1, 2 i 3, Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-3. h. Zobowiązuje się po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia do min. 2 wizyt monitorujących w okresie do 12 miesięcy po zakończonej usłudze tj. serwisu, skalibrowania sprzętu i ewentualnie dostosowania ustawień do wymogów użytkowników. i. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr. Szacowany termin podpisania umowy to listopad 2021 r. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża oprogramowanie komputerowe, maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne, materiały dydaktyczne, maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16000000, 16130000, 16160000, 16400000, 31000000, 33124100, 34324100, 38548000, 39162000, 39162100, 39162200, 42000000, 43800000, 48100000, 48900000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne , materiały dydaktyczne , maszyny i sprzęt rolniczy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10474343 2024-05-08
godz. 07:00
Dolnośląskie CZUJNIK IG5347 IG-3008-BPKG/10 INDUKCYJN Lokalizacja 59-101 Polkowice
10477910 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa części zamiennych do silników trakcyjnych LTA 220 (3 części)
10393397 2024-05-10
godz. 00:00
Małopolskie Wdrożenie szyny danych ESB (Electronic Service Bus).
10457531 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, licencji (subskrypcji) oraz systemu i oprogramowania w ramach projektu „Onkologiczne Centrum Badań Klinicznych – systemowe i kompleksowe ...
10474223 2024-05-10
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...
10383097 2024-05-10
godz. 12:00
Podkarpackie Lisów, dnia 28.03.2024 W związku z realizacją projektu Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji marmolady wzbogaconej błonnikiem, realizowanego w ramach Działania 2.32 Kredyt Techn...
10425202 2024-05-13
godz. 07:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego w zakresie 4 zadań. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia.2. Warunki ...
10433205 2024-05-14
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi asysty technicznej do posiadanych przez Zamawiającego licencji ORACLE.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik n...
10433168 2024-05-16
godz. 12:00
Mazowieckie Dostarczenie licencji na oprogramowanie Adobe dla Politechniki Warszawskiej. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie rocznych licencji edukacyjnych oprogramowania Adobe dla Po...
10446536 2024-05-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup podajnika luźnych bloków książek. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe, minimalne parametry techniczne (obligatoryjne): - moduł utrząsania...