Zlecenie 8666442 - "Zawodowcy na start - bis" Część 1 -...

   
Zamówienie 8666442 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-01-21
przedmiot zlecenia
"Zawodowcy na start - bis"

Część 1 - Prezentacje Multimedialne 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szk
oleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi programów komputerowych typu Power Point, Excel, NormaPro, Solid Eddge, Solid Works, zgodnie z zapisami w tabeli nr 1, dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się/kształcących na kierunkach zawodowych: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technolog żywności, kucharz, technik mechanik pojazdów samochodowych, technik logistyk/spedytor, technik mechanizacji rolnictwa, mechanik monter maszyn i urządzeń z: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Kazimierza Wielkiego w Siedlcach, Zespołu Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje zakres: TABELA 1 „Prezentacje multimedialne MS PowerPoint” Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia oraz zarządzania prezentacjami multimedialnymi. Zamawiający, poprzez realizację przez Wykonawcę szkolenia, oczekuje osiągnięcia następujących efektów ucznia się:  Uczestnik zna podstawowe i rozszerzone funkcje programu  Uczestnik zna zasady tworzenie prezentacji multimedialnych  Uczestnik potrafi tworzyć prezentacje multimedialne  Uczestnik potrafi sprawnie korzystać ze slajdów, szablonów, animacji  Uczestnik potrafi wstawiać grafiki, wideo oraz pliki muzyczne 20h/grupę Maksymalna l. grup: 1 (po 10 osób w grupie) max. l. osób: 10 osób max. łączna l. godzin: 20 h sale w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i zakresem wskazanym powyżej, w tym w szczególności: a) zapewnienie trenerów, b) zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, c) opracowanie (ZAŁĄCZNIK DO OFERTY) konspektu/programu szkolenia dla części, na którą składana jest oferta. Konspekt musi zawierać co najmniej; i. nazwa zajęć ii. grupa docelowa iii. miejsce realizacji zajęć iv. łączna liczba godzin; liczba godzin na grupę; łączna liczba osób; średnia liczba osób na grupę; liczba grup v. cel zajęć vi. przewidywane metoda pracy vii. szczegółowy program zajęć wraz z harmonogramem czasowym (każdy element/temat musi mieć przypisaną szacowaną liczbę h). viii. matryca efektów uczenia się: wykaz efektów uczenia się: wiedza, umiejętności, kompetencje ix. metoda weryfikacji efektów uczenia się; x. sposób dokumentowania efektów uczenia się; xi. wykaz materiałów zużywalnych przewidywanych dla uczestników (jeśli dotyczą). d) opracowanie materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, skrypty, prezentacja i przekazanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej oraz Uczestnikom szkoleń w formie drukowanej i/lub elektronicznej. e) przygotowanie i przeprowadzenie pre i post testów na podstawie, których zbadany zostanie przyrost wiedzy (weryfikacja efektów uczenia się określonych w tabeli powyżej). Szkolenie musi rozpocząć się i zakończyć testem wiedzy związanym z tematyką szkolenia (pre-test, post-test), przygotowanym (opracowanie, druk, kolportaż) przez Wykonawcę, na podstawie których będzie możliwa będzie weryfikacja wymaganych efektów uczenia się oraz podniesienie kompetencji przez uczestników; f) zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń, przekazania Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających nadanie państwowych uprawnień – jeśli dotyczy), 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych w tabeli zależnie od części zamówienia. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie luty 2022 r. – wrzesień 2023 r., tj. szkolenia wskazane w każdej z części w szczegółowym zakresie zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż w lutym 2022 r. i zakończy nie później niż w wrześniu 2023 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawodowcy na start - BIS”. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 8. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 9. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 8 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję Zespołu Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 11. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć w formie e-learningu, chyba, że przepisy związane z wystąpieniem pandemii uniemożliwią naukę stacjonarną. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) oraz załączniki pre i post testy wraz z raportem podsumowującym osiągnięte efekty uczenia się i podniesione kompetencje, e) kopię dokumentów potwierdzających nabycie kompetencji tj. odpowiednich certyfikatów, wraz z listą potwierdzająca ich odbiór. zgodnie z harmonogramem prac określonym w umowie zawartej z Zamawiającym. Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, w tym certyfikatów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza wymianę trenera/trenerów wskazanego/wskazanych przez Wykonawcę – tylko w uzasadnionych przypadkach np. wypadek, choroba, śmierć (zastąpić go mogą jedynie osoby o nie mniejszych kwalifikacjach). Zmiana trenera prowadzącego szkolenia odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. Dokonując zmiany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacje także CV osoby mającej przeprowadzić szkolenie oraz uzyskać zgodę Zamawiającego). 14. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 15. Wykonawca opracuje materiały dydaktyczne (merytoryczne) na każde szkolenie i przekaże je w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 16. Materiały dydaktyczne Wykonawca przekaże uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia w formie drukowanej i/lub elektronicznej. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienie w pozostałych częściach. 18. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe • CPV 80500000-9 usługi szkoleniowe • CPV 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego • CPV 39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe • CPV 80533100-0 usługi szkolenia komputerowegoCzęść 2 - Excel 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi programów komputerowych typu Power Point, Excel, NormaPro, Solid Eddge, Solid Works, zgodnie z zapisami w tabeli nr 1, dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się/kształcących na kierunkach zawodowych: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technolog żywności, kucharz, technik mechanik pojazdów samochodowych, technik logistyk/spedytor, technik mechanizacji rolnictwa, mechanik monter maszyn i urządzeń z: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Kazimierza Wielkiego w Siedlcach, Zespołu Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje zakres: TABELA 1 Kurs Ms Excel Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi i wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego. Zamawiający, poprzez realizację przez Wykonawcę szkolenia, oczekuje osiągnięcia następujących efektów ucznia się:  Uczestnik zna techniki pracy z arkuszami kalkulacyjnymi,  Uczestnik zna zasady stosowania formuł,  Uczestnik posiada wiedzę z zakresu wykorzystania wykresów do przedstawiania danych  Uczestnik potrafi wykorzystywać najpopularniejsze funkcje programu, Uczestnik potrafi przygotować zestawienia finansowe  Uczestnik potrafi tworzyć obliczenia w programie.  Uczestnik rozwinie zdolność samodzielnego i odpowiedzialnego stosowania tabel, wykresów, raportów usprawniających codzienną pracę oraz zwiększy skuteczność współpracy z innymi.  Uczestnik rozwinie zdolności organizacyjne, kreatywnego myślenia 30h/grupę Maksymalna l. grup: 1 (po 10 osób w grupie) max. l. osób: 10 osób max. łączna l. godzin: 30 h sale w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i zakresem wskazanym powyżej, w tym w szczególności: a) zapewnienie trenerów, b) zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, c) opracowanie (ZAŁĄCZNIK DO OFERTY) konspektu/programu szkolenia dla części, na którą składana jest oferta. Konspekt musi zawierać co najmniej; i. nazwa zajęć ii. grupa docelowa iii. miejsce realizacji zajęć iv. łączna liczba godzin; liczba godzin na grupę; łączna liczba osób; średnia liczba osób na grupę; liczba grup v. cel zajęć vi. przewidywane metoda pracy vii. szczegółowy program zajęć wraz z harmonogramem czasowym (każdy element/temat musi mieć przypisaną szacowaną liczbę h). viii. matryca efektów uczenia się: wykaz efektów uczenia się: wiedza, umiejętności, kompetencje ix. metoda weryfikacji efektów uczenia się; x. sposób dokumentowania efektów uczenia się; xi. wykaz materiałów zużywalnych przewidywanych dla uczestników (jeśli dotyczą). d) opracowanie materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, skrypty, prezentacja i przekazanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej oraz Uczestnikom szkoleń w formie drukowanej i/lub elektronicznej. e) przygotowanie i przeprowadzenie pre i post testów na podstawie, których zbadany zostanie przyrost wiedzy (weryfikacja efektów uczenia się określonych w tabeli powyżej). Szkolenie musi rozpocząć się i zakończyć testem wiedzy związanym z tematyką szkolenia (pre-test, post-test), przygotowanym (opracowanie, druk, kolportaż) przez Wykonawcę, na podstawie których będzie możliwa będzie weryfikacja wymaganych efektów uczenia się oraz podniesienie kompetencji przez uczestników; f) zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń, przekazania Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających nadanie państwowych uprawnień – jeśli dotyczy), 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych w tabeli zależnie od części zamówienia. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie luty 2022 r. – wrzesień 2023 r., tj. szkolenia wskazane w każdej z części w szczegółowym zakresie zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż w lutym 2022 r. i zakończy nie później niż w wrześniu 2023 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawodowcy na start - BIS”. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 8. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 9. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 8 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję Zespołu Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 11. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć w formie e-learningu, chyba, że przepisy związane z wystąpieniem pandemii uniemożliwią naukę stacjonarną. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) oraz załączniki pre i post testy wraz z raportem podsumowującym osiągnięte efekty uczenia się i podniesione kompetencje, e) kopię dokumentów potwierdzających nabycie kompetencji tj. odpowiednich certyfikatów, wraz z listą potwierdzająca ich odbiór. zgodnie z harmonogramem prac określonym w umowie zawartej z Zamawiającym. Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, w tym certyfikatów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza wymianę trenera/trenerów wskazanego/wskazanych przez Wykonawcę – tylko w uzasadnionych przypadkach np. wypadek, choroba, śmierć (zastąpić go mogą jedynie osoby o nie mniejszych kwalifikacjach). Zmiana trenera prowadzącego szkolenia odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. Dokonując zmiany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacje także CV osoby mającej przeprowadzić szkolenie oraz uzyskać zgodę Zamawiającego). 14. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 15. Wykonawca opracuje materiały dydaktyczne (merytoryczne) na każde szkolenie i przekaże je w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 16. Materiały dydaktyczne Wykonawca przekaże uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia w formie drukowanej i/lub elektronicznej. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienie w pozostałych częściach. 18. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe • CPV 80500000-9 usługi szkoleniowe • CPV 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego • CPV 39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe • CPV 80533100-0 usługi szkolenia komputerowegoczęść 3 - Kosztorysowanie od podstaw z wykorzystaniem Norma PRO 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi programów komputerowych typu Power Point, Excel, NormaPro, Solid Eddge, Solid Works, zgodnie z zapisami w tabeli nr 1, dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się/kształcących na kierunkach zawodowych: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technolog żywności, kucharz, technik mechanik pojazdów samochodowych, technik logistyk/spedytor, technik mechanizacji rolnictwa, mechanik monter maszyn i urządzeń z: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Kazimierza Wielkiego w Siedlcach, Zespołu Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje zakres: TABELA 1 Kosztorysowanie od podstaw z wykorzystaniem Norma PRO Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia kosztorysów i pracy w programie NormaPro. Zamawiający, poprzez realizację przez Wykonawcę szkolenia, oczekuje osiągnięcia następujących efektów ucznia się:  Uczestnik zna zasady tworzenia kosztorysów,  Uczestnik potrafi wykonać podstawowy kosztorys,  Uczestnik zna zasady pracy w programie NormaPRO  Uczestnik potrafi wykonać podstawowe zadania w programie Norma PRO Ramowy zakres szkolenia:  Przeznaczenie kosztorysu cel i funkcja, rodzaje kosztorysów, stan prawny  Podstawowe pojęcia i definicje, podstawy sporządzania kosztorysów  Założenia wyjściowe do kosztorysu i dane wyjściowe  Istota i specyfika dostępnej bazy normatywnej  Budowa norm kosztorysowych, wykaz katalogów  Podstawy kosztowo-cenowe  Metody kalkulacji cen kosztorysowych  Dokumentacja kosztorysowa Norma PRO  Opcje programu,  Tworzenie nowego kosztorysu, zapisywanie kosztorysu  Pozycje kosztorysowe  Katalogi KNR, działy  Wycena kosztorysu  Narzuty,  Praca na wielu kosztorysach  Sprawdzanie poprawności kosztorysu  Definiowanie oraz zastosowanie wariantów danych  Rozliczanie 30h/grupę Maksymalna l. grup: 1 (po 10 osób w grupie) max. l. osób: 10 osób max. łączna l. godzin: 30 h sale w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i zakresem wskazanym powyżej, w tym w szczególności: a) zapewnienie trenerów, b) zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, c) opracowanie (ZAŁĄCZNIK DO OFERTY) konspektu/programu szkolenia dla części, na którą składana jest oferta. Konspekt musi zawierać co najmniej; i. nazwa zajęć ii. grupa docelowa iii. miejsce realizacji zajęć iv. łączna liczba godzin; liczba godzin na grupę; łączna liczba osób; średnia liczba osób na grupę; liczba grup v. cel zajęć vi. przewidywane metoda pracy vii. szczegółowy program zajęć wraz z harmonogramem czasowym (każdy element/temat musi mieć przypisaną szacowaną liczbę h). viii. matryca efektów uczenia się: wykaz efektów uczenia się: wiedza, umiejętności, kompetencje ix. metoda weryfikacji efektów uczenia się; x. sposób dokumentowania efektów uczenia się; xi. wykaz materiałów zużywalnych przewidywanych dla uczestników (jeśli dotyczą). d) opracowanie materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, skrypty, prezentacja i przekazanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej oraz Uczestnikom szkoleń w formie drukowanej i/lub elektronicznej. e) przygotowanie i przeprowadzenie pre i post testów na podstawie, których zbadany zostanie przyrost wiedzy (weryfikacja efektów uczenia się określonych w tabeli powyżej). Szkolenie musi rozpocząć się i zakończyć testem wiedzy związanym z tematyką szkolenia (pre-test, post-test), przygotowanym (opracowanie, druk, kolportaż) przez Wykonawcę, na podstawie których będzie możliwa będzie weryfikacja wymaganych efektów uczenia się oraz podniesienie kompetencji przez uczestników; f) zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń, przekazania Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających nadanie państwowych uprawnień – jeśli dotyczy), 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych w tabeli zależnie od części zamówienia. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie luty 2022 r. – wrzesień 2023 r., tj. szkolenia wskazane w każdej z części w szczegółowym zakresie zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż w lutym 2022 r. i zakończy nie później niż w wrześniu 2023 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawodowcy na start - BIS”. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 8. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 9. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 8 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję Zespołu Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 11. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć w formie e-learningu, chyba, że przepisy związane z wystąpieniem pandemii uniemożliwią naukę stacjonarną. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) oraz załączniki pre i post testy wraz z raportem podsumowującym osiągnięte efekty uczenia się i podniesione kompetencje, e) kopię dokumentów potwierdzających nabycie kompetencji tj. odpowiednich certyfikatów, wraz z listą potwierdzająca ich odbiór. zgodnie z harmonogramem prac określonym w umowie zawartej z Zamawiającym. Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, w tym certyfikatów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza wymianę trenera/trenerów wskazanego/wskazanych przez Wykonawcę – tylko w uzasadnionych przypadkach np. wypadek, choroba, śmierć (zastąpić go mogą jedynie osoby o nie mniejszych kwalifikacjach). Zmiana trenera prowadzącego szkolenia odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. Dokonując zmiany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacje także CV osoby mającej przeprowadzić szkolenie oraz uzyskać zgodę Zamawiającego). 14. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 15. Wykonawca opracuje materiały dydaktyczne (merytoryczne) na każde szkolenie i przekaże je w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 16. Materiały dydaktyczne Wykonawca przekaże uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia w formie drukowanej i/lub elektronicznej. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienie w pozostałych częściach. 18. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe • CPV 80500000-9 usługi szkoleniowe • CPV 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego • CPV 39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe • CPV 80533100-0 usługi szkolenia komputerowegoCzęść 4 - Kurs Solidworks od podstaw 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi programów komputerowych typu Power Point, Excel, NormaPro, Solid Eddge, Solid Works, zgodnie z zapisami w tabeli nr 1, dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się/kształcących na kierunkach zawodowych: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technolog żywności, kucharz, technik mechanik pojazdów samochodowych, technik logistyk/spedytor, technik mechanizacji rolnictwa, mechanik monter maszyn i urządzeń z: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Kazimierza Wielkiego w Siedlcach, Zespołu Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje zakres: TABELA 1 Kurs Solidworks od podstaw Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności z obsługi programu Solidworks. Zamawiający, poprzez realizację przez Wykonawcę szkolenia, oczekuje osiągnięcia następujących efektów ucznia się:  Uczestnik zna zasady pracy programu,  Uczestnik potrafi korzystać z podstawowych funkcjonalności programu Ramowa zakres szkolenia:  tworzenie złożenia oraz relacji między elementami  analiza wykonalności modeli  wykonanie szkiców  budowanie modeli 3D  przygotowanie dokumentacji techniczną 2D  praca z biblioteką 30h/grupę Maksymalna l. grup: 2 (po 9 osób w grupie) max. l. osób: 18 osób max. łączna l. godzin: 60 h sale w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Kazimierza Wielkiego; ul. Generała Józefa Bema 4, 08-110 Siedlce 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i zakresem wskazanym powyżej, w tym w szczególności: a) zapewnienie trenerów, b) zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, c) opracowanie (ZAŁĄCZNIK DO OFERTY) konspektu/programu szkolenia dla części, na którą składana jest oferta. Konspekt musi zawierać co najmniej; i. nazwa zajęć ii. grupa docelowa iii. miejsce realizacji zajęć iv. łączna liczba godzin; liczba godzin na grupę; łączna liczba osób; średnia liczba osób na grupę; liczba grup v. cel zajęć vi. przewidywane metoda pracy vii. szczegółowy program zajęć wraz z harmonogramem czasowym (każdy element/temat musi mieć przypisaną szacowaną liczbę h). viii. matryca efektów uczenia się: wykaz efektów uczenia się: wiedza, umiejętności, kompetencje ix. metoda weryfikacji efektów uczenia się; x. sposób dokumentowania efektów uczenia się; xi. wykaz materiałów zużywalnych przewidywanych dla uczestników (jeśli dotyczą). d) opracowanie materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, skrypty, prezentacja i przekazanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej oraz Uczestnikom szkoleń w formie drukowanej i/lub elektronicznej. e) przygotowanie i przeprowadzenie pre i post testów na podstawie, których zbadany zostanie przyrost wiedzy (weryfikacja efektów uczenia się określonych w tabeli powyżej). Szkolenie musi rozpocząć się i zakończyć testem wiedzy związanym z tematyką szkolenia (pre-test, post-test), przygotowanym (opracowanie, druk, kolportaż) przez Wykonawcę, na podstawie których będzie możliwa będzie weryfikacja wymaganych efektów uczenia się oraz podniesienie kompetencji przez uczestników; f) zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń, przekazania Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających nadanie państwowych uprawnień – jeśli dotyczy), 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych w tabeli zależnie od części zamówienia. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie luty 2022 r. – wrzesień 2023 r., tj. szkolenia wskazane w każdej z części w szczegółowym zakresie zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż w lutym 2022 r. i zakończy nie później niż w wrześniu 2023 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawodowcy na start - BIS”. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 8. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 9. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 8 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję Zespołu Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 11. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć w formie e-learningu, chyba, że przepisy związane z wystąpieniem pandemii uniemożliwią naukę stacjonarną. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) oraz załączniki pre i post testy wraz z raportem podsumowującym osiągnięte efekty uczenia się i podniesione kompetencje, e) kopię dokumentów potwierdzających nabycie kompetencji tj. odpowiednich certyfikatów, wraz z listą potwierdzająca ich odbiór. zgodnie z harmonogramem prac określonym w umowie zawartej z Zamawiającym. Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, w tym certyfikatów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza wymianę trenera/trenerów wskazanego/wskazanych przez Wykonawcę – tylko w uzasadnionych przypadkach np. wypadek, choroba, śmierć (zastąpić go mogą jedynie osoby o nie mniejszych kwalifikacjach). Zmiana trenera prowadzącego szkolenia odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. Dokonując zmiany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacje także CV osoby mającej przeprowadzić szkolenie oraz uzyskać zgodę Zamawiającego). 14. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 15. Wykonawca opracuje materiały dydaktyczne (merytoryczne) na każde szkolenie i przekaże je w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 16. Materiały dydaktyczne Wykonawca przekaże uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia w formie drukowanej i/lub elektronicznej. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienie w pozostałych częściach. 18. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe • CPV 80500000-9 usługi szkoleniowe • CPV 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego • CPV 39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe • CPV 80533100-0 usługi szkolenia komputerowegoCzęść 5 - Kurs Ms Excel 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi programów komputerowych typu Power Point, Excel, NormaPro, Solid Eddge, Solid Works, zgodnie z zapisami w tabeli nr 1, dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się/kształcących na kierunkach zawodowych: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technolog żywności, kucharz, technik mechanik pojazdów samochodowych, technik logistyk/spedytor, technik mechanizacji rolnictwa, mechanik monter maszyn i urządzeń z: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Kazimierza Wielkiego w Siedlcach, Zespołu Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje zakres: TABELA 1 Kurs Ms Excel Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi i wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego. Zamawiający, poprzez realizację przez Wykonawcę szkolenia, oczekuje osiągnięcia następujących efektów ucznia się:  Uczestnik zna techniki pracy z arkuszami kalkulacyjnymi,  Uczestnik zna zasady stosowania formuł,  Uczestnik posiada wiedzę z zakresu wykorzystania wykresów do przedstawiania danych  Uczestnik potrafi wykorzystywać najpopularniejsze funkcje programu, Uczestnik potrafi przygotować zestawienia finansowe  Uczestnik potrafi tworzyć obliczenia w programie.  Uczestnik rozwinie zdolność samodzielnego i odpowiedzialnego stosowania tabel, wykresów, raportów usprawniających codzienną pracę oraz zwiększy skuteczność współpracy z innymi.  Uczestnik rozwinie zdolności organizacyjne, kreatywnego myślenia 25h/grupę Maksymalna l. grup: 2 (po 15 osób w grupie) max. l. osób: 30 osób max. łączna l. godzin: 50 h Sale w Zespole Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego; Aleja 20-lecia 12, 96-515 Teresin 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i zakresem wskazanym powyżej, w tym w szczególności: a) zapewnienie trenerów, b) zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, c) opracowanie (ZAŁĄCZNIK DO OFERTY) konspektu/programu szkolenia dla części, na którą składana jest oferta. Konspekt musi zawierać co najmniej; i. nazwa zajęć ii. grupa docelowa iii. miejsce realizacji zajęć iv. łączna liczba godzin; liczba godzin na grupę; łączna liczba osób; średnia liczba osób na grupę; liczba grup v. cel zajęć vi. przewidywane metoda pracy vii. szczegółowy program zajęć wraz z harmonogramem czasowym (każdy element/temat musi mieć przypisaną szacowaną liczbę h). viii. matryca efektów uczenia się: wykaz efektów uczenia się: wiedza, umiejętności, kompetencje ix. metoda weryfikacji efektów uczenia się; x. sposób dokumentowania efektów uczenia się; xi. wykaz materiałów zużywalnych przewidywanych dla uczestników (jeśli dotyczą). d) opracowanie materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, skrypty, prezentacja i przekazanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej oraz Uczestnikom szkoleń w formie drukowanej i/lub elektronicznej. e) przygotowanie i przeprowadzenie pre i post testów na podstawie, których zbadany zostanie przyrost wiedzy (weryfikacja efektów uczenia się określonych w tabeli powyżej). Szkolenie musi rozpocząć się i zakończyć testem wiedzy związanym z tematyką szkolenia (pre-test, post-test), przygotowanym (opracowanie, druk, kolportaż) przez Wykonawcę, na podstawie których będzie możliwa będzie weryfikacja wymaganych efektów uczenia się oraz podniesienie kompetencji przez uczestników; f) zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń, przekazania Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających nadanie państwowych uprawnień – jeśli dotyczy), 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych w tabeli zależnie od części zamówienia. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie luty 2022 r. – wrzesień 2023 r., tj. szkolenia wskazane w każdej z części w szczegółowym zakresie zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż w lutym 2022 r. i zakończy nie później niż w wrześniu 2023 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawodowcy na start - BIS”. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 8. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 9. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 8 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję Zespołu Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 11. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć w formie e-learningu, chyba, że przepisy związane z wystąpieniem pandemii uniemożliwią naukę stacjonarną. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) oraz załączniki pre i post testy wraz z raportem podsumowującym osiągnięte efekty uczenia się i podniesione kompetencje, e) kopię dokumentów potwierdzających nabycie kompetencji tj. odpowiednich certyfikatów, wraz z listą potwierdzająca ich odbiór. zgodnie z harmonogramem prac określonym w umowie zawartej z Zamawiającym. Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, w tym certyfikatów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza wymianę trenera/trenerów wskazanego/wskazanych przez Wykonawcę – tylko w uzasadnionych przypadkach np. wypadek, choroba, śmierć (zastąpić go mogą jedynie osoby o nie mniejszych kwalifikacjach). Zmiana trenera prowadzącego szkolenia odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. Dokonując zmiany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacje także CV osoby mającej przeprowadzić szkolenie oraz uzyskać zgodę Zamawiającego). 14. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 15. Wykonawca opracuje materiały dydaktyczne (merytoryczne) na każde szkolenie i przekaże je w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 16. Materiały dydaktyczne Wykonawca przekaże uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia w formie drukowanej i/lub elektronicznej. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienie w pozostałych częściach. 18. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe • CPV 80500000-9 usługi szkoleniowe • CPV 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego • CPV 39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe • CPV 80533100-0 usługi szkolenia komputerowegoCzęść 6 - Kurs Solid Edge CAD-edukacja 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi programów komputerowych typu Power Point, Excel, NormaPro, Solid Eddge, Solid Works, zgodnie z zapisami w tabeli nr 1, dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się/kształcących na kierunkach zawodowych: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technolog żywności, kucharz, technik mechanik pojazdów samochodowych, technik logistyk/spedytor, technik mechanizacji rolnictwa, mechanik monter maszyn i urządzeń z: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Kazimierza Wielkiego w Siedlcach, Zespołu Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo obejmuje zakres: TABELA 1 Kurs Solid Edge CAD-edukacja Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności z obsługi programu Solidworks. Zamawiający, poprzez realizację przez Wykonawcę szkolenia, oczekuje osiągnięcia następujących efektów ucznia się:  Uczestnik zna zasady pracy programu,  Uczestnik potrafi korzystać z podstawowych funkcjonalności programu Ramowy zakres szkolenia:  Podstawowe operacje w szkicowniku.  Modelowanie bryłowe. Kostka z sześcianami.  Modelowanie bryłowe. Kostka z kulami.  Modelowanie brył osiowo-symetrycznych. Model tulei – otwory, wzór kołowy, średnica połówkowa.  Generowanie dokumentacji płaskiej. Formatka, rzuty, przekroje, wyrwania.  Modelowanie bryłowe elementów połączenia śrubowego. Gwint, operacja wycięcia obrotowego.  Modelowanie złożeń. 30h/grupę Maksymalna l. grup: 2 (po 15 osób w grupie) max. l. osób: 30 osób max. łączna l. godzin: 60 h Sale w Zespole Szkół imienia Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego; Aleja 20-lecia 12, 96-515 Teresin 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i zakresem wskazanym powyżej, w tym w szczególności: a) zapewnienie trenerów, b) zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń, c) opracowanie (ZAŁĄCZNIK DO OFERTY) konspektu/programu szkolenia dla części, na którą składana jest oferta. Konspekt musi zawierać co najmniej; i. nazwa zajęć ii. grupa docelowa iii. miejsce realizacji zajęć iv. łączna liczba godzin; liczba godzin na grupę; łączna liczba osób; średnia liczba osób na grupę; liczba grup v. cel zajęć vi. przewidywane metoda pracy vii. szczegółowy program zajęć wraz z harmonogramem czasowym (każdy element/temat musi mieć przypisaną szacowaną liczbę h). viii. matryca efektów uczenia się: wykaz efektów uczenia się: wiedza, umiejętności, kompetencje ix. metoda weryfikacji efektów uczenia się; x. sposób dokumentowania efektów uczenia się; xi. wykaz materiałów zużywalnych przewidywanych dla uczestników (jeśli dotyczą). d) opracowanie materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, skrypty, prezentacja i przekazanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej oraz Uczestnikom szkoleń w formie drukowanej i/lub elektronicznej. e) przygotowanie i przeprowadzenie pre i post testów na podstawie, których zbadany zostanie przyrost wiedzy (weryfikacja efektów uczenia się określonych w tabeli powyżej). Szkolenie musi rozpocząć się i zakończyć testem wiedzy związanym z tematyką szkolenia (pre-test, post-test), przygotowanym (opracowanie, druk, kolportaż) przez Wykonawcę, na podstawie których będzie możliwa będzie weryfikacja wymaganych efektów uczenia się oraz podniesienie kompetencji przez uczestników; f) zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń, przekazania Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających nadanie państwowych uprawnień – jeśli dotyczy), 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych w tabeli zależnie od części zamówienia. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie luty 2022 r. – wrzesień 2023 r., tj. szkolenia wskazane w każdej z części w szczegółowym zakresie zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż w lutym 2022 r. i zakończy nie później niż w wrześniu 2023 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawodowcy na start - BIS”. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 8. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 9. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 8 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję Zespołu Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 11. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć w formie e-learningu, chyba, że przepisy związane z wystąpieniem pandemii uniemożliwią naukę stacjonarną. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) oraz załączniki pre i post testy wraz z raportem podsumowującym osiągnięte efekty uczenia się i podniesione kompetencje, e) kopię dokumentów potwierdzających nabycie kompetencji tj. odpowiednich certyfikatów, wraz z listą potwierdzająca ich odbiór. zgodnie z harmonogramem prac określonym w umowie zawartej z Zamawiającym. Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, w tym certyfikatów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza wymianę trenera/trenerów wskazanego/wskazanych przez Wykonawcę – tylko w uzasadnionych przypadkach np. wypadek, choroba, śmierć (zastąpić go mogą jedynie osoby o nie mniejszych kwalifikacjach). Zmiana trenera prowadzącego szkolenia odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. Dokonując zmiany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacje także CV osoby mającej przeprowadzić szkolenie oraz uzyskać zgodę Zamawiającego). 14. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 15. Wykonawca opracuje materiały dydaktyczne (merytoryczne) na każde szkolenie i przekaże je w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 16. Materiały dydaktyczne Wykonawca przekaże uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia w formie drukowanej i/lub elektronicznej. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienie w pozostałych częściach. 18. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe • CPV 80500000-9 usługi szkoleniowe • CPV 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego • CPV 39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe • CPV 80533100-0 usługi szkolenia komputerowego
branża Edukacja, szkolenia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża kursy i szkolenia inne, materiały dydaktyczne, szkolenia zawodowe, kursy informatyczne
kody CPV 39162200, 80000000, 80500000, 80510000, 80533100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , materiały dydaktyczne , szkolenia zawodowe , kursy informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10434131 2024-04-24
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dla kadry dydaktycznej (nauczycieli/lek) przedszkoli samorządowych nr 24, 30, 31 i 39 w Kielcach...
10451384 2024-04-24
godz. 15:00
Małopolskie Przeprowadzenie szkolenia warsztatowego dla pracowników Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w zakresie tworzenia interaktywnych scenariuszy i interaktywnych filmów VR 3D na potrzeb...
10454039 2024-04-24
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży podnoszących kompetencje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej dla 10 uczestników/uczestniczek proj...
10462852 2024-04-25
godz. 00:00
Wielkopolskie przeprowadzenie szkolenia: Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz ...
10452024 2024-04-25
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie SPRZEDAWCA – HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA Zamówienie dotyczy: • realizacji szkolenia zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych, o których mowa w dalszej części opi...
10464570 2024-04-26
godz. 10:00
Świętokrzyskie Organizacja i realizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej (nauczycieli/lek) przedszkoli tj.: Mali Odkrywcy w Chmielniku oraz Niepublicznym Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi w Opatowie ...
10480834 2024-04-26
godz. 13:00
Mazowieckie WnSSzWsk/24/000134.BJ Przeprowadzenie szkolenia "Szkolenie ze stylizacji brwi" dla jednej osoby bezrobotnej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Szkolenie „Szkolenie ze stylizacji brwi" Przeprowadz...
10483354 2024-05-02
godz. 23:59
Małopolskie Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego pn. „Stylizacja paznokci”. 2. Celem szkolenia jest n...
10424206 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do Szkół Podstawowych w Wyrykach i Kaplonosach. Część 1: Część 1 - Dostawa wyposażenia komputerowego oraz wyposażenia pracowni...
10482950 2024-05-07
godz. 12:00
Łódzkie Wyłonienie organizatora szkoleń i egzaminów potwierdzających posiadanie kwalifikacji przez osoby zajmujące się obsługą i konserwacją urządzeń technicznych.