Przetarg 6850212 - „Zarządzanie projektem pn. Rewitalizacja obszaru Komendy...

   
Analizuj Zamówienie 6850212 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-21
przedmiot ogłoszenia
„Zarządzanie projektem pn. Rewitalizacja obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. Szczerbowskiego
6 – etap I”
Numer referencyjny: MKT.2370.5.2019

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zarządzanie projektem pt: Zarządzanie projektem Rewitalizacja obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. Szczerbowskiego 6 – etap I” Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem projektu jest Rewitalizacja obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. Szczerbowskiego 6 – etap I. Projekt obejmuje zadania tj.:

1. roboty budowlane oraz wyposażenie związane z rewitalizacją terenu;
2. nadzór inwestorski;
3. działania informacyjno-promocyjne;
4. wyposażenie związane z rewitalizacją terenu;

Zarządzanie projektem będzie obejmowało w szczególności:
I. KOORDYNOWANIE PROJEKTU:
1) Praca w systemie SL2014 w zakresie projektu „Rewitalizacja obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. Szczerbowskiego 6 – etap” - dalej projekt.
2) Rozliczanie i sporządzanie wniosków o płatność, refundacyjnych oraz o zaliczkę, w tym dokonywanie poprawek przesłanych dokumentów w związku z realizacją projektu.
3) Generowanie sprawozdań i aktualizacji harmonogramów w związku z realizacją projektu;
4) Współpraca z organami administracji lokalnej, samorządowej, centralnej w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji w ramach projektu.
5) Monitorowanie stanu realizacji projektu.
6) prowadzenie bazy personelu w ramach systemu SL2014;
7) Wnioskowanie do Instytucji Zarządzającej o zgodę na wprowadzanie zmian w Projekcie inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego;
8) Koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej
o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską, w tym przygotowania oznakowania dokumentów dotyczących realizacji Projektu;
9) Koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie oraz ewentualnych aneksów do w/w umowy;
10) Rozliczenie końcowe inwestycji (włącznie z rozliczeniem dotacji z RPO)
11) Koordynację działań podejmowanych w trakcie realizacji projektu oraz informowanie Zamawiającego o wszystkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na dalszy jego przebieg
12) Utrzymywanie stałych i bieżących kontaktów oraz zapewnienie przepływu informacji między zamawiającym a instytucją zarządzającą RPO WL.
13) Bieżące śledzenie zmian w wytycznych i systemie realizacji projektu.
14) Pomoc w opracowaniu załączników niezbędnych do wniosku (właściwe oznaczenie faktur, oświadczenia itp.).
15) Bieżący monitoring wydatkowania środków finansowych w ramach inwestycji.
16) Inne czynności administracyjne związane z koordynacją Projektu według umowy o dofinansowanie spomiędzy Zamawiającym a IW RPO WL.
II. OBSŁUGA KSIĘGOWA:
1) Przygotowanie oraz sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych otrzymanych od wykonawców projektu pod względem merytorycznym i rachunkowym w tym:
a. współpraca z koordynatorem projektu w przygotowaniu poprawnego, kompletnego i spełniającego wymogi formalne, merytoryczne i finansowe wniosku o płatność oraz wniosku o zaliczkę wraz z wymaganymi załącznikami w terminach określonych przez Instytucję Zarządzającą;
b. przygotowanie rozliczenia w całości kosztów kwalifikowanych wraz z wnioskiem o płatność końcową;
c. klasyfikowanie dokumentacji księgowej projektu pod kątem kryteriów wymaganych z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności, zasadności dokonania oraz powiązania z projektem itp,

d. sporządzanie terminowo odpowiednich sprawozdań i raportów dla zamawiającego zgodnie z potrzebami instytucji finansujących,

e. współpraca z organami kontrolującymi, opracowywanie wniosków z kontroli dla Zamawiającego oraz niezbędnych wyjaśnień,

f. współpraca i wparcie w zakresie doradztwa finansowego i merytorycznego dla osób zaangażowanych w zadanie ze strony Zamawiającego, sporządzanie ekspertyz i opinii w powyższym zakresie,

g. rozliczenie końcowe rzeczowo-finansowego wraz z dokumentacją przyjęcia na ewidencję,
2) Weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawców projektu w związku z realizacją umowy (kontraktu).
3) nadzorowanie działań celem zapewnienia prawidłowej realizacji Projektu pod kątem rachunkowym,
4) zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia w sposób umożliwiający ich skorygowanie, przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją Projektu,
5) Zarządzanie budżetem projektu, w tym ocena wydatków pod kątem ich kwalifikowalności.
6) Podział kosztów pod względem typu transz („zaliczka”, „refundacja”), w uzależnieniu od źródła finansowania.
7) sporządzanie analiz i zestawień rozliczeniowych cząstkowych oraz końcowego,

8) nadzór nad płatnościami dokonywanymi w toku realizacji Projektu, w tym nad rozliczeniem i płatnościami dla wykonawców,

9) opracowanie harmonogramu zasileń w środki, sporządzanie wniosków o płatności oraz zasilenia w środki budżetowe,
10) cykliczna kontrola zgodności z harmonogramem i budżetem finansowanego projektu, wykonana w oparciu o zapisy księgowe,
11) Współpraca z Zamawiającym w zakresie dostarczania wszystkich niezbędnych, dokumentów dotyczących rozliczeń projektu.
III. OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
1) Kompleksowa obsługa zamówień publicznych realizowanych na podstawie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.).
2) Analiza przedmiotu zamówienia w zakresie zastosowania odpowiedniego trybu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, lub zgodnie z dok. pn.: „Wytyczne programowe dotyczące systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego", z uwzględnieniem budżetu Zamawiającego.
3) Sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia oraz pełnej dokumentacji pozwalającej na ogłoszenie i przeprowadzenie procedur mających na celu wyłonienie Wykonawców przewidzianych podczas realizacji przez Zamawiającego projektu pn. „ Rewitalizacja obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. Szczerbowskiego 6 – etap I”
4) Kompleksowe przeprowadzenie procedur przetargowych dotyczących wyboru Wykonawców w szczególności:
a) przygotowanie warunków uczestnictwa w przetargach wraz z projektami umów oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania na podstawie pełnomocnictwa szczególnego do tych postępowań;
b) przekazywanie przygotowanych ogłoszeń, dokumentacji oraz wszelkich informacji i innych niezbędnych danych Zamawiającemu w celu umieszczenia ich na stronie UZP oraz stronie internetowej Zamawiającego;
c) udzielanie odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców dotyczące warunków uczestnictwa;
d) badanie i dokonywanie oceny złożonych ofert, pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
e) przedstawienie Zamawiającemu propozycji wykluczenia danych Wykonawców z postępowania, odrzucenia ofert, wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem;
f) nadzór nad umowami w szczególności w zakresie kar umownych, podwykonawstwa, obowiązków gwarancyjnych oraz naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców,
f) Odpowiedzi na ewentualne odwołania, skargi.
g) przygotowanie do podpisania umowy z wybranym wykonawcą;
h) przygotowanie Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
i) Przygotowanie protokołów z przeprowadzonych postępowań;
Spis dokumentów, do których Wykonawca będzie miał wgląd:
1. Dokumentacja projektowa:
a) Wniosek aplikacyjny;
b) Umowa o dofinansowanie projektu.
c) Harmonogram rzeczowo finansowy projektu stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ 2. Dokumenty związane z wewnętrznymi regulacjami Zamawiającego dotyczącymi obiegu dokumentów i zamówień publicznych:
a. Wewnętrzne dokumenty regulujące działalność organizacyjną

7. Rodzaj zamówienia – usługi

8. Zamawiający określa w opisie zamówienia wymagania określone w art. 29 ust. 3 a ustawy.

8.1 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608, 1629) – Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:

a) czynności związane zarządzaniem projektem;

b) czynności związane z prowadzeniem księgowości;

c) czynności związane z kompleksowym przeprowadzeniem zamówień publicznych;

8.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
8.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
8.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8.1 czynności.
8.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71248000, 71700000, 72224000, 79420000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10458701 2024-04-29
godz. 10:00
Podlaskie Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru inwestorskiego w ...
10344634 2024-04-29
godz. 10:50
Podlaskie Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem z podziałem na 2 części:Część 1) „Projekt i budowa drogi S16 odc. Knyszyn Krynice”Część 2...
10441557 2024-04-30
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy ul. Polskiej w Szczytnie związanych z remontem i rozbudow...
10475487 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie „Opracowanie audytu energetycznego wraz z dokumentacją projektowo – kosztorysową na remont elewacji z dociepleniem budynku przy ul. Monte Cassino nr 21 w Wałbrzychu”.
10484251 2024-05-06
godz. 10:00
Podlaskie Rrg.2710.26.2024 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu działki nr 139/18 i części działki nr 151 w m. Zbrzeźnica w Gminie Zambrów – Pa...
10480991 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie Wykonanie Ekspertyzy technicznej (p/poż) dla istniejącej kotłowni na gaz ziemny w budynku hotelowym na terenie Domu Pomocy Społecznej w Hamerni, Tartak ul. Mszczonowska 1 pod kątem moż...
10479464 2024-05-07
godz. 11:00
Małopolskie Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. „Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Ko...
10467831 2024-05-10
godz. 16:00
Mazowieckie Opracowanie opinii technicznej dla budynku dawnej kotłowni centralnej nr. 49 zlokalizowanego na terenie Oddziału Rewita Zakopane w Kościelisku -
10433204 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest kontrola i ocena stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych klasy III i IV na terenie ZZ Sandomierz (badania 5-cio letnie).Zamówienie zostało podzielone na...
10424641 2024-06-01
godz. 15:00
Łódzkie Przegląd stanu technicznego kompleksu garażowego obejmującego 7 zespołów garażowych (124 garaże) na terenie S. M. Rogatka zlokalizowanych przy ul. Szczecińskiej 6 w Łodzi.