Przetarg 8916266 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka...

   
Analizuj Zamówienie 8916266 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-19
przedmiot ogłoszenia
Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem Mój Rynek i Targowiskiem m
iejskim w Giżycku.

1. Przedm. zam. jest usł.w zakresie zarz. gminnym zas. nier. m. Giżycka oraz zarz. nier. - targ. „Mój Rynek” i Targ. miejskim w Giżycku” zgodnie ze wzorami umów stanow. zał.nr 2 i 2A do SWZ oraz Zał.nr 3 do SWZ – szczeg. opis przedm. umowy. Przedm. zam. obejmuje: Zakres 1: Budynki 100% kom. Bud. mieszk. i użyt.oraz tereny posesji z istniejącą zab.gosp., infrastr.tech., obiekt. ziel. i małej archit. Zakres 2. Kom.lok. mieszkalne i użytk. w bud.wspól. mieszk. Kom. lok. mieszk. i użytk. w bud. wspól.mieszk. i spółdz. mieszk. wraz z przynal.piwn. oraz tereny posesji z istn.zab. gospod., infrastr.techn., obiekt. ziel. i małej archit. Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarz. cz. wspólnymi w nier.wspól. mieszk. wynikających z przep.u. z 24.06.1994 r. o własności lokali oraz nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach zarządzanych przez spółdzielnie mieszkaniowe wynikających z przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o spółdzielniach mieszkaniowych.Zakres 3. Komunalne składy i garaże.Zakres 4. Budynek Urzędu Miejskiego w Giżycku (al. 1 Maja 14) oraz budynek gospodarczy i budynek garażowy wraz z przynależną do nich posesją.- budynek Urzędu Miejskiego – powierzchnia użytkowa 2355,37m2- budynek gospodarczy – powierzchnia użytkowa 143,00m2- budynek garażowy (5 garaży) – powierzchnia użytkowa 79,00m2Łączna powierzchnia zakresu 4 – 2577,37m2Zakres 5. Budynek byłego kina Fala (Plac Grunwaldzki 2) wraz z przynależną posesją – nieruchomość obecnie nie użytkowana – powierzchnia użytkowa obiektu 1159,00m2 .Zakres 6.Nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję Targowiska miejskiego i nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję targowiska „Mój Rynek”:- nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję targowiska miejskiego, wydzielona z działek o nr geod. 540/2, 1414 oraz 555/5 o pow. 6210m2, - nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję targowiska „Mój Rynek”, wydzielona z działki o nr geod. 540/2, o pow. 3139m2, Dodatkowa informacja o przedmiocie zamówienia na dzień 31.03.2022 r.:- łączna powierzchnia użytkowa wszystkich lokali Gminy Miejskiej Giżycko: 33 890,49m2 (543 mieszkań i 93 lokali użytkowych – łącznie z pomieszczeniami gospodarczymi) w tym:16 945,65m2 – w budynkach komunalnych (245 mieszkania, 69 lokali użytkowych)16 944,84m2 – w budynkach wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni mieszkaniowych (277 mieszkań 24 lokale użytkowe w budynkach wspólnot mieszkaniowych i 21 mieszkań w budynkach spółdzielni mieszkaniowych)- powierzchnia garaży: 1341,69m2 (85 garaży) - powierzchnia składów: 2911,71m2 (305 składów)- powierzchnia Urzędu Miejskiego wraz z budynkami gospodarczo – garażowymi – 2577,37m2 - powierzchnia budynku byłego kina Fala – 1159,00m2- powierzchnia przydomowych ogródków – 3 244,50m2 -21 umów na ogródki - powierzchnia posesji przynależnych do zabudowanych nieruchomości: około 129 000m2.Ogólna powierzchnia użytkowa zasobów komunalnych, powierzchnia zabudowy gospodarczej, posesji może w okresie trwania umowy ulec zmniejszeniu wskutek np. zbycia mienia miejskiego, rozbiórki, wykonanej inwentaryzacji itp., wówczas wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone według obowiązującej jednostkowej stawki. Analogicznie w przypadku zwiększenia powierzchni wskutek np. wykonanej inwentaryzacji, zmiany sposobu przeznaczenia lub wykorzystania nieruchomości, nabycia nieruchomości, budowy wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone według obowiązującej jednostkowej stawki.W 2020 roku powierzchnia stanowiąca podstawę naliczania wynagrodzenia uległa zmniejszeniu w sumie o 1 119,85m2 w tym:- 869,69m2 19 lokali mieszkalnych) – sprzedaż,- 19,43m2 – (1 garaż) – sprzedaż,- 90,10m2 – (11 składów) - sprzedaż- 51,03m2 – rozbiórka 3 garaży,- 89,60m2 – rozbiórka 12 składów W 2021 roku powierzchnia stanowiąca podstawę naliczania wynagrodzenia uległa zmniejszeniu w sumie o 1 119,90m2 w tym:- 1086,46m2 (22 lokali mieszkalnych) – sprzedaż,- 11,56m2 (1 lokal użytkowy) - sprzedaż- 15,77m2 – (1 garaż) – sprzedaż- 6,11m2 – (1 lokal mieszkalny) - rozbiórkaW 2022 roku do dnia 31 marca powierzchnia stanowiąca podstawę naliczania wynagrodzenia uległa zmniejszeniu o 184,38m2 w tym: - 184,38m2 (3 lokale mieszkalne) – sprzedaż,6.2. Do obowiązków Wykonawcy należy podejmowanie wszelkich niezbędnych czynności mieszczących się w pojęciu zarządzania w tym w szczególności:a) Zawieranie umów z dostawcami mediów do nieruchomości.b) Zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych (sprawowanie dozoru pustostanów), plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu lub innym osobom wskazanych przez Zamawiającego.c) Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali lub innych nieruchomości.d) Naliczanie wysokości czynszów, odszkodowań, opłat za bezumowne korzystanie i innych opłat za użytkowanie nieruchomości w oparciu o dyspozycje Zamawiającego oraz o umowy z dostawcami mediów i usług.e) Pobieranie czynszu, odszkodowania i opłat eksploatacyjnych związanych z zarządzanymi nieruchomościami.f) Powiadamianie, z zachowaniem obowiązujących terminów, najemców i innych użytkowników lokali o zmianach stawek czynszu i innych opłat.g) Wystawianie i dostarczanie faktur i innych dokumentów księgowych użytkownikom zasobów komunalnych.h) Potwierdzanie wniosków w sprawie dodatków mieszkaniowych w zakresie danych niezbędnych do ubiegania się o dodatek mieszkaniowy.i) Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów rozliczeniowych za usługi (w tym prace remontowe) wykonane przez osoby trzecie w zarządzanych nieruchomościach, których wykonanie obciąża Zamawiającego.j) Dokonywanie przeglądów budynków i mieszkań, ocena stanu technicznego, w tym sporządzanie protokołów koniecznych robót, dokonywanie fotograficzne stanu technicznego i faktycznego lokali wraz z opisem ustalanie na tej podstawie w porozumieniu z Zamawiającym planów i harmonogramów robót remontowych wraz z wstępnymi kalkulacjami kosztów, odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacji.k) Zawieranie i wypowiadanie –w imieniu i na rzecz Zamawiającego – umów najmu składów, pomieszczeń gospodarczych, przydomowych ogródków.l) Przygotowanie i wydawanie książeczek czynszowych.m) Dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach na koniec każdego parzystego miesiąca (luty, kwiecień, czerwiec, sierpień itd.).n) Udzielanie Zamawiającemu na każde jego życzenie wyczerpujących informacji pisemnych i ustnych w sprawach dotyczących zarządu, opracowywanie pisemnych zestawień i analiz wynikających z czynności zarządczych lub służących jego wykonywaniu,o) Wykonywanie czynności zmierzających do utrzymania zasobu komunalnego w stanie niepogorszonym, na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia.p) Prowadzenie książek obiektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1134).q) Wykonywanie rocznych i pięcioletnich przeglądów budowlanych.r) Uzupełnianie książek obiektu budowlanego.s) Zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej nieruchomości w rozumieniu przepisów Prawa energetycznego.t) Wykonywanie czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania budynkami, związanych z realizacją niniejszego zamówienia i mieszczących się w granicach zwykłego zarządu.u) Pod pojęciem zarządzania zasobem komunalnym uważa się podejmowanie decyzji i dokonywanie czynności mających na celu w szczególności: zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej nieruchomości, zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości wraz z otoczeniem, właściwej jej eksploatacji i obsługi technicznej.v) Bieżące administrowanie nieruchomością jak również czynności zmierzające do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem, w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 1899, z późn. zm.), odrębnych przepisów, w tym przepisów prawa miejscowego, z uwzględnieniem obowiązku uzyskania odrębnych pełnomocnictw do dokonywania czynności przekraczających zwykły zarząd powierzonym zasobem komunalnym.w) sprawowanie funkcji zarządcy Targowiska miejskiego oraz Targowiska „Mój Rynek”, z wyłączeniem prawa do pobierania opłat, o której mowa we właściwych uchwałach Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie ustalenia regulaminu Targowiska miejskiego i w sprawie ustalenia regulaminu targowiska „Mój Rynek” x) egzekwowanie w odniesieniu do podmiotów korzystających z targowiska obowiązków wynikających z regulaminu Targowiska miejskiego i targowiska „Mój Rynek” przyjętych właściwymi uchwałami Rady Miejskiej w Giżycku,y) Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku nr 3 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i prowadzenie biura na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego, punktu obsługi interesantów itp.), w ramach którego należy zapewnić bezpośrednią obsługę interesantów, kontakt telefoniczny, jak również e-mail z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dla celów realizacji niniejszego zamówienia posiadać co najmniej jedną linię telefoniczną z użyciem dodatkowej numeracji wewnętrznej, łącze internetowe oraz co najmniej jeden numer telefonu czynny całą dobę w sytuacji alarmowej.Biuro zarządcy, o którym mowa w §3 umowy, w którym prowadzona będzie obsługa interesantów (użytkowników komunalnych nieruchomości) funkcjonować powinno we wszystkie dni powszednie, nie krócej niż w godzinach 700- 1500, a także powinno posiadać toaletę (wraz z umywalką z dostępem do bieżącej wody ciepłej i zimnej) z której nieodpłatnie będą mogli korzystać interesanci.

ZP.271.1.17.2022.AP
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 70330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381263 2024-04-09
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Usługa w zakresie obsługi administracyjno-gospodarczej obiektu szkoleniowo-wypoczynkowego w Grzybowie.
10398167 2024-04-12
godz. 08:00
Małopolskie Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych „Balaton” i „Chechło” w Trzebini. Szczegółowy opis i zakres przedmiotowego zadania określony został w załącznikach A i B do swz....
10393249 2024-04-12
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Wydzierżawienie na okres 10 lat Ośrodka Wypoczynku Świątecznego nad jeziorem Czarne (OWŚ).
10425521 2024-04-15
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na bieżącej obsłudze stanu grojeckich obiektów stawowych oraz utrzymaniu stawów w gotowości produkcyjnej
10395498 2024-04-17
godz. 00:00
Dolnośląskie Administrowanie/zarządzanie nieruchomością położoną przy ul. Piastowskiej 37 we Wrocławiu - całkowita pow. użytkowa budynku 1258,32 m2 - w budynku znajduje się 12 lokali mieszkalny...
10406378 2024-04-17
godz. 00:00
Dolnośląskie Administrowanie nieruchomością położoną przy ul. Świstackiego 10 we Wrocławiu - całkowita pow. użytkowa budynku 1074,50m2 - pow. użytkowa lokali Gminy 800,60m2 - ilość lokali mie...
10447829 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na bieżącej obsłudze stanu grojeckich obiektów stawowych oraz utrzymaniu stawów w gotowości produkcyjnej
10463217 2024-04-24
godz. 10:00
Podkarpackie Dzierżawa na okres do 3 miesięcy z przeznaczeniem na usytuowanie pojazdów typu food truck oferujących usługi gastronomiczne
10425013 2024-04-25
godz. 09:00
Śląskie Obsługa socjalna łaźni górniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
10447327 2024-05-15
godz. 23:59
Dolnośląskie AG.222.39.2024 Wynajem pomieszczeń biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu na terenie Bolesławca. (Nr wewn. sprawy: AG.222.39.2024) PRZEDMIOT POSTĘPOWA...