Zlecenie - ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9 PRODUKCJA 30-SEKUNDOWEGO SPOTU...

   
Zamówienie 6181849 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2018-07-13
przedmiot zlecenia
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9 PRODUKCJA 30-SEKUNDOWEGO SPOTU TELEWIZYJNEGO WRAZ Z TŁUMACZENIAMI

Przedmiotem zamówienia jest usługa pr
odukcji 30-sekundowego spotu telewizyjnego wraz z tłumaczeniami
Zakres prac i obowiązków Wykonawcy w ramach usługi:
Opracowanie spotu promocyjnego.
Parametry techniczne:
• Czas trwania – 30 sekund.
• Technologia: Full High Definition lub Ultra High Definition 4K.
• Scenariusz spotu promocyjnego powinien zawierać:
• Eksplikację realizacyjną,
• Tekst lektorski,
• Kreatywne rozwiązanie łączenia sekwencji w jedną spójną całość,
• Materiał video,
• Udźwiękowienie lektora.
• Scenografia: spot promocyjny powstanie w przestrzeniach (terenach) zewnętrznych i we wnętrzach zaproponowanych przez Wykonawcę zgodnie z koncepcją scenariusza; aranżacja planów będzie polegała (w zależności od scenariusza) na ewentualnym dodaniu znaczących elementów scenografii, czy rekwizytów. Materiały, zdjęcia powstaną na terenach Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego - 9 gmin biorących udział w projekcie jak również Miasta Wrocławia - wskazanych przez Zamawiającego.
• Tłumaczenia.
• Realizacja spotu promocyjnego jako całości.
• Preprodukcja – Przed realizacją spotu promocyjnego zostanie zrealizowany PPM (Pre Production Meeting), na którym Zamawiającemu zostaną przedstawione: koncepcja reżyserska, koncepcja scenografii, harmonogram produkcji oraz ewentualnie inne ważne dla spotu promocyjnego elementy produkcji. Po zaakceptowaniu wszystkich zagadnień związanych ze zdjęciami, Zamawiający skieruje spot do dalszej produkcji przez Wykonawcę.
• Zdjęcia.
• Technika – Wykonawca zobowiązany jest do realizacji materiału za pomocą profesjonalnych kamer produkcyjnych. W związku z tym, w przygotowaniu oferty prosimy o uwzględnienie przy produkcji spotów, kamer produkcyjnych (wraz z niezbędnym sprzętem), dzięki którym Wykonawca zapewni realizację materiałów w sposób specjalistyczny i nie odbiegający od standardów stosowanych obecnie przy realizacji spotów do emisji w TV, kinach oraz Internecie.
• Udźwiękowienie – Wykonawca przekaże Zamawiającemu licencję udźwiękowienia.
• Profesjonalny lektor (w zależności od koncepcji przedstawionej przez Wykonawcę).
• Muzyka oddająca charakter spotu.
• Odgłosy, efekty (tylko niezbędne dla obrazu).
• Dźwięk stereo Dolby Digital (Wykonawca zapewni cyfrowy system zapisu dźwięku odpowiedni do wymagań technicznych wybranego środka przekazu)
• Kolaudacja - Zamawiający dokona odbioru spotu promocyjnego po wniesieniu ostatecznych uwag do udźwiękowionej wersji on-line. Po dokonaniu akceptacji przedstawionego materiału zostanie podpisany protokół kolaudacyjny.
• Spot i nośnik, na którym będzie przekazany Zamawiającemu ma spełnić standardy określone przez telewizję publiczną (TVP 1, TVP 2, TVP INFO, TVP Polonia) i telewizje prywatne (np. TVN, TVN Biznes i Świat, TVN24, Polsat, Polsat News), telewizje regionalne, co pozwoli na emisję spotów w ramach bloków reklamowych. Dodatkowo, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu spot na płycie DVD (lub na innym nośniku) w formacie WMV oraz AVI w rozdzielczości fullHD lub ultraHD.
• Koszt realizacji spotu promocyjnego, musi uwzględniać wszelkie koszty związane z ich produkcją,
w szczególności: opracowanie scenariuszy, wynagrodzenia osobowe (reżyser, operator filmowy, aktorów itp.), montaż, opracowanie tekstów, grafika, zdjęcia, tłumaczenia oraz wszelkie inne koszty, jakie okażą się konieczne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
• Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie materiały, które powstaną na etapie przygotowania Spotu i przeniesie prawa autorskie na Zamawiającego.
• Przygotowany Spot musi zostać oznakowany zgodnie z obowiązkami informacyjno-promocyjnymi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla umów podpisanych do dnia 31 grudnia 2017 r. – wytyczne dostępne na stronie Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
• Przygotowany Spot musi nawiązywać do koncepcji kreatywnej (graficznej) projektu jak również zawierać jego elementy – w tym przekierowanie na stronę internetową get-to-the.pl. Koncepcja kreatywna (graficzna) projektu stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Wykonawca jest również zobowiązany do:
a. Zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia następujących osób: producent, reżyser, obsada, scenograf, charakteryzator, kostiumograf oraz innych osób niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
b. Przekazania Zamawiającemu spotu na płycie DVD lub na innym nośniku;
c. Przekazania Zamawiającemu spotu w wersji przygotowanej na stronę internetową oraz do emisji w telewizji publicznej, prywatnej, regionalnej oraz kinach cyfrowych, z możliwością wykorzystania na stronach internetowych Zamawiającego i w kampaniach outdoor – nośniki digital;
d. Do wykonania przedmiotu zamówienia w stanie wolnym od obciążeń prawami osób trzecich;
e. Przeniesienia na Zamawiającego z chwilą podpisania protokołu odbioru, prawa własności do spotu, nośników, na których utrwalono spot promocyjny, jak również wyłącznego prawa do rozporządzania i korzystania ze spotu promocyjnego na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili zawarcia umowy bez ograniczenia terytorium, czasu i ilości wykorzystania;
f. Realizacji spotu promocyjnego zgodnie z najlepszą wiedzą fachową i najwyższą starannością, z uwzględnieniem wymogów artystycznych i technicznych;
g. Wystąpienia w charakterze pracodawcy lub zleceniodawcy zaspokajając wszelkie roszczenia z tego tytułu w stosunku do osób trzecich, których uczestnictwo będzie niezbędne w procesie przygotowania, produkcji i postprodukcji spotu, w szczególności:
I. honoraria autorskie w zakresie: scenariusz, reżyser, oprawa muzyczna,
II. honoraria realizacyjne podczas wszystkich dni zdjęciowych w zakresie: pracy operatora dźwięku, operatora kamery, gaży aktorów,
III. nadzoru kierownika produkcji przez cały czas realizacji filmu i spotu,
IV. zapewnienia transportu ekipy zdjęciowej wraz z niezbędnym sprzętem. Cel zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa produkcji 30-sekundowego spotu telewizyjnego wraz z tłumaczeniami - promocyjny spot telewizyjny w telewizji krajowej dla Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej - spot będzie miał charakter informujący o potencjale inwestycyjnym i gospodarczym wybranych gmin WrOF a w szczególności Miasta Wrocławia i 9 gmin biorących udział w realizacji Projektu. Ma to na celu ich promocję w celu przyciągnięcia nowych inwestorów. Materiał będzie również źródłem inspiracji dla przyszłych inwestorów krajowych i zagranicznych, szukających możliwości lokowania kapitału w atrakcyjnych inwestycyjnie lokalizacjach.

Celem głównym projektu jest: Poprawa rozpoznawalności i wizerunku wybranych gmin Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego (WrOF) jako miejsca o wysokiej atrakcyjności gospodarczej i inwestycyjnej na szczeblu krajowym i międzynarodowym oraz wsparcie procesu inwestycyjnego w regionie.
Cel ten jest realizowany przez następujące cele szczegółowe:
• Opracowanie i wdrożenie planu promocji gospodarczej i inwestycyjnej WrOF.
• Wsparcie procesu inwestycyjnego w regionie poprzez stworzenie i uruchomienie zintegrowanego systemu informacji gospodarczej dotyczącej WrOF,
• Rozpowszechnienie informacji o WrOF oraz ważnych wydarzeniach i strefach aktywności gospodarczej w regionie.

Projekt jest realizowany we współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego, które są podmiotami biorącymi udział w projekcie. Działania promocyjne dotyczą 9 Gmin Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego (Czernica, Długołęka, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Miękinia, Oborniki Śląskie, Oleśnica, Siechnice i Wisznia Mała). Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa produkcji 30-sekundowego spotu telewizyjnego wraz z tłumaczeniami - promocyjny spot telewizyjny w telewizji krajowej dla Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej - spot będzie miał charakter informujący o potencjale inwestycyjnym i gospodarczym wybranych gmin WrOF a w szczególności Miasta Wrocławia i 9 gmin biorących udział w realizacji Projektu. Ma to na celu ich promocję w celu przyciągnięcia nowych inwestorów. Materiał będzie również źródłem inspiracji dla przyszłych inwestorów krajowych i zagranicznych, szukających możliwości lokowania kapitału w atrakcyjnych inwestycyjnie lokalizacjach.
branża Usługi reklamowe
podbranża reklamy
kody CPV 92111210
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: reklamy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344955 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie KM-KZ-IV.0631.18.2024.JN Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, przygotowania do druku oraz druku i kolportażu artykułów prasowych w ramach 8 wydań gazety poświęconych dzi...
10344976 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie KM-KZ-IV.0631.20.2024.JN Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, przygotowania do druku oraz druku i kolportażu artykułów prasowych w ramach 8 wydań gazety poświęconych dzi...
10381196 2024-04-08
godz. 15:00
Małopolskie Realizacja 5 filmów informacyjno-promocyjnych trwających 120 sekund, dotyczących projektu „Welcome Centre”, finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.
10400875 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie (w celu zapoznania się z pełną treścią Zapytania należy kliknąć łączę "Pokaż więcej" poniżej) Szanowni Państwo, W imieniu ORLEN Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający) z siedzi...
10423730 2024-04-16
godz. 08:00
Dolnośląskie Analiza/badanie rynku dla postępowania :Zakup czasu antenowego w 5 różnych stacjach radiowych na Dolnym Śląsku ( po 980 emisji w każdej stacji), w celu emisji spotów radiowych, na pot...
10440405 2024-04-16
godz. 15:00
Podkarpackie Wykonanie i dostarczenie filmów (nagrań video) dla Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zaakceptowanych przez Zamawiającego na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w związku z ...
10393149 2024-04-18
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Produkcja minireportaży przedstawiających laureatów IV edycji projektu Nagrody Gospodarcze Żagle Warmii i Mazur oraz projekty nagrodzone w 12 edycji Konkursu PRO Warmia i Mazury Przedmi...
10365799 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie Planowanie i zakup czasu na emisję spotów informacyjnych na ekranach w sieci sklepów specjalizujących się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV na terenie Warszawy Przedmiotem zamówienia je...
10472676 2024-04-30
godz. 10:00
Pomorskie Przygotowanie scenariusza i zrealizowanie filmu promocyjnego dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie scenarius...
10446869 2024-05-07
godz. 10:00
Małopolskie Przeprowadzenie działań promocyjnych programu akceleracyjnego #StartUP Małopolska oraz Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce 2024, w tym Spotkania Młodego Biznesu 1. P...