Zlecenie 7582931 - ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/1.4/PAMO DOTYCZĄCE REALIZACJI...

   
Zamówienie 7582931 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-07-10
przedmiot zlecenia
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/1.4/PAMO DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUG DORADCZYCH ZWIĄZANYCH Z IDENTYFIKACJĄ I WIZUALIZACJĄ MARKI

PAMO SPÓ
ŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA zaprasza do złożenia oferty na realizację usług doradczych polegających na identyfikacji i wizualizacji marki.

Usługi będą realizowane w ramach projektu pn. „ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA PAMO
W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ” współfinansowanego z Programu Operacyj-nego Polska Wschodnia, Oś priorytetowa 1 „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję”, Etap II, Wniosek o dofinansowanie projektu nr: POPW.01.04.00-18-0120/19. Cel zamówienia Realizacja usług doradczych polegających na identyfikacji i wizualizacji marki. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zapytania ofertowego jest zrealizowanie usług polegających na identyfikacji i wizualizacji marki związanej z innowacją marketingową.
Działania wchodzące w zakres usługi:
1.Zaprojektowanie nowej strony internetowej dla innowacji produktowej.
2.Zaprojektowanie innowacyjnego konfiguratora produktów.
3.Zaprojektowanie katalogu produktów.
4.Zaprojektowanie i stworzenie profesjonalnego stoiska i materiałów wystawienniczych.
5.Zaprojektowanie spójnej identyfikacji wizualnej i aranżacji przestrzeni w punktach handlowych.
6.Zaprojektowanie schematów montażu i zarządzania funkcjonalnościami – filtrem antysmogowych i oświetleniem LED.
7.Rebranding marki PAMO
8.Stworzenie sygnetu umieszczanego na innowacyjnych produktach firmy PAMO
9.Zdefiniowanie propozycji wartości i misji dla poddanej rebrandingowi marki oraz stworzenie strategii komunikacji marki na bazie języka korzyści.
10.Stworzenie spójnej strategii komunikacji marketingowej on-line.

A.Zaprojektowanie nowej strony internetowej dla innowacji produktowej.
Atrakcyjna, logiczna, czytelna i intuicyjna prezentacja uporządkowanej oferty powinna objąć wszystkie linie produktów. Istotnym elementem prezentacji oferty powinny być profesjonalnie wykonane zdjęcia produktów z wizualizacją w różnych aranżacjach, z wykorzystaniem wizerunku klientów docelowych. Strona powinna zostać zaprojektowana w oparciu o czytelną architekturę portfolio, z uwzględnieniem wymagań customerex-periencei service design, zbudowanie poprawnej architektury informacji, czytelności i atrakcyjności interface’ui UX.
B.Zaprojektowanie innowacyjnego konfiguratora produktów.
Zaprojektowanie innowacyjnego konfiguratora produktów w formie interaktywnej aplikacji, która umożliwi intuicyjne, łatwe i interaktywne dopasowanie produktów z nowej oferty do rzeczywistych potrzeb klienta końcowego.
C.Zaprojektowanie katalogu produktów dla klientów biznesowych, zawierającego szczegółową specyfikację całej oferty, zarówno usługowej jak i produktowej oraz zaprojektowanie i wdrożenie katalogu produktów dla klientów indywidualnych, z dostosowaniem języka komunikacji oraz treści do potrzeb poszczególnych grup.
D.Zaprojektowanie i stworzenie profesjonalnego stoiska i materiałów wystawienniczych.
Zaprojektowanie i stworzenie profesjonalnego stoiska i materiałów wystawienniczych, wykorzystywanych podczas targów i innych wydarzeń branżowych w celu prezentacji innowacyjnej oferty produktowej.
E.Zaprojektowanie spójnej identyfikacji wizualnej i aranżacji przestrzeni w punktach handlowych.
F.Zaprojektowanie schematów montażu i zarządzania funkcjonalnościami – filtrem antysmogowych i oświetleniem LED.
G.Rebranding marki PAMO
Rebranding marki PAMO w kierunku marki profesjonalnej, innowacyjnej, zaangażowanej społecznie i prozdrowotnie, proekologicznej, produkującej wysokiej jakości, funkcjonalne produkty w kategorii stolarki otworowej wykonane z PCV, drewna i aluminium. Re-design logo marki PAMO. Re-design logo marki PAMO – księga znaków.
H.Stworzenie sygnetu umieszczanego na innowacyjnych produktach firmy PAMO
I.Zdefiniowanie propozycji wartości i misji dla poddanej rebrandingowi marki oraz stworzenie strategii komunikacji marki na bazie języka korzyści
J.Stworzenie spójnej strategii komunikacji marketingowej on-line
Stworzenie spójnej strategii komunikacji marketingowej on-line, w tym zaprojektowanie strategii obecności w social mediach (Facebook, YouTube, Instagram itp.).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku - ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/1.4/PAMO
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne, konsulting, doradztwo
kody CPV 85312320
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcje promocyjne , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364568 2024-03-29
godz. 15:00
Mazowieckie wsparcie eksperckie w zakresie wniosków o powołanie rady sektorowej
10366658 2024-04-02
godz. 11:30
Śląskie „Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2024 roku” Przedmiotem zamówienia jest obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2024 roku w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.202...
10376787 2024-04-05
godz. 23:59
Świętokrzyskie Zamawiający – firma CABIOMEDE Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem zaawansowanych usług badawczo-rozwojowych na rzecz szeroko pojętej inżynierii medycznej, w tym sportowej. Przedmiote...
10395149 2024-04-11
godz. 09:00
Mazowieckie (w celu zapoznania się z pełną treścią Zapytania należy kliknąć łączę "Pokaż więcej" poniżej) Szanowni Państwo, W imieniu ORLEN Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający) z siedzi...
10405829 2024-04-11
godz. 14:00
Łódzkie Usługa doradztwa w obszarze prowadzenia i tworzenia Centrum Usług Społecznych (CUS), w obszarze deinstytucjonalizacji (DI) oraz tworzenia Lokalnych Programów Deinstytucjonalizacji (LPDI)...
10342575 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie Identyfikacja wizualna „Systemu gospodarki odpadami komunalnymi Poznania” 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie identyfikacji wizualnej „Systemu gospodarki odpadami komunalnym...
10410812 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Realizacja kampanii społeczno-edukacyjnej nt. wspierania dialogu i przeciwdziałania mowie nienawiści w debacie akademickiej Uniwersytetu Warszawskiego Kampania
10411182 2024-04-16
godz. 09:00
Mazowieckie Fundacja Startup Hub Poland przystępuje do realizacji projektu "Startup Hub: Poland Booster", który ma na celu wzmacnianie trwałego wzrostu i konkurencyjności MŚP oraz tworzenie miejsc ...
10424257 2024-04-18
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa zabudowy 90 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na targach Seoul Food&Hotel 2024 w dniach 11-14 czerwca 2024 r. w Seulu w Korei Płd. 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) ...
10393565 2024-04-19
godz. 15:30
Pomorskie Otwarty nabór partnera/partnerów spoza sektora finansów publicznych zainteresowanego wspólnym przygotowaniem i realizacją projektu dla mieszkańców Gminy Miasta Sopotu.