Zlecenie 8999888 - ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/06/2022/KT dotyczące zakupu...

   
Zamówienie 8999888 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-06-24
przedmiot zlecenia
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/06/2022/KT dotyczące zakupu środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych do wdrożenia nowej tech
nologii wytwarzania narzędzi i elementów z węglików spiekanych i innych materiałów trudnoobrabialnych Dotyczy projektu: „Wdrożenie innowacyjnej technologii wytwarzania narzędzi i elementów z węglików spiekanych i innych materiałów trudnoobrabialnych” (Nr POIR.03.02.02-00-2265/20), realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.2: Kredyt na innowacje technologiczne. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, zgodnie z poniższą listą, które są niezbędne do wdrożenia nowej technologii wytwarzania narzędzi i elementów z węglików spiekanych i materiałów trudnoobrabialnych: 1)Frezarka czteroosiowa wraz z wyposażeniem – 1 komplet 2)System diagnostyczny do analizy pracy wrzeciona frezarki – 1 komplet 3)Zestaw imadeł – 1 komplet 4)Oprogramowanie CAM z postprocesorem - pakiet wraz z wdrożeniem – 1 komplet 5)Oprogramowanie CAD – 1 komplet 6)Stanowisko komputerowe CAM/CAD – 1 komplet 7)Systemy narzędziowe – zestaw oprawek – 1 komplet 8)Urządzenie do mocowania termokurczliwego wraz z wyposażeniem – 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia przedstawiona w Załączniku nr 1 oraz 1A Zapytania ofertowego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne opisane w zapytaniu były nowe. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt własny sprzedającego; Przedmiot zamówienia zostanie zainstalowany i uruchomiony na koszt własny sprzedającego; Wraz z Przedmiotem zamówienia sprzedający dostarczy pełną dokumentację techniczną; Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż wszystkie środki trwałe i wartości niematerialne i prawne zakupywane w ramach zamówienia muszą ze sobą ściśle pracować i mają wpływ na sprawne wdrożenie technologii i jakość końcową wytwarzanych produktów. Zamawiający oczekuje instalacji wszystkich elementów oraz gwarancji poprawnego działania wszystkich współpracujących ze sobą elementów. Kod główny zamówienia: 42612000-9 Centra obróbkowe Kody uzupełniające: 42632000-5 Obrabiarki sterowane komputerowo do metalu 31644000-2 Różne rejestratory danych 42674000-1 Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu 48323000-8 Pakiety oprogramowania do produkcji wspomaganej komputerowo (CAM) 48321000-4 Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 30200000-1 Urządzenia komputerowe 429900002- Różne maszyny specjalnego zastosowania Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz.U. 2021 poz. 1129). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wynik postępowania zostanie upubliczniony w taki sam sposób, w jaki upubliczniono zapytanie ofertowe. Osoba do kontaktu : Dorota Wawrzyńska lub Szymon Orłowski, tel.: +48 612 225 800, e-mail: projekty@ita polska.com.pl Zamawiający wymaga aby umowa została zawarta w terminie ośmiu dni od daty upublicznienia wyniku postępowania (sposób upublicznienia wyniku postępowania opisuje pkt 2.4 niniejszego zapytania ofertowego). Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego w Skórzewie, ul. Poznańska 104, Skórzewo, 60-185 Poznań Wykonawcy są uprawnieni do wnioskowania o udzielenie wyjaśnień co do treści Zapytania ofertowego. Pytania należy zadawać za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności poprzez kafelek „Pytania” lub przesyłając na e-maila: projekty@ita-polska.com.pl Na tak zadane pytania Zamawiający udzieli odpowiedzi nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że pytanie zostanie zadane nie później niż na cztery dni przed upływem terminu składania ofert. Termin realizacji umowy: do 31.01.2023r. Informacje dodatkowe: a) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. b) W wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy, dane firmy (województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer budynku, numer lokalu (mieszkania), kod pocztowy); wynik oceny złożonych ofert wyliczony przez zamawiającego zgodnie z kryteriami oceny ofert; cena oferty (honorarium) Wykonawcy zostaną opublikowane w Bazie Konkurencyjności, w celu niezbędnym do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, którego zapytanie dotyczy. c) Na etapie weryfikacji ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących składanych ofert, ale Zamawiający ma również prawo rozpatrzyć oferty bez wzywania Oferentów do składania uzupełnień lub wyjaśnień. d) Ilekroć Opis Przedmiotu Zamówienia wskazuje znak towarowy, patent lub pochodzenie, wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Ilekroć Opis Przedmiotu Zamówienia opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. e) Zamawiający wymaga aby umowa została zawarta w terminie ośmiu dni od daty upublicznienia wyniku postępowania (sposób upublicznienia wyniku postępowania opisuje pkt 2.4 niniejszego zapytania ofertowego). Przetwarzanie danych osobowych: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuje się, że: Administratorem danych osobowych jest ITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Skórzewo, ul. Poznańska 104, 60-185 Poznań. Celem przetwarzania danych jest rozpatrzenie oferty złożonej w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności, jego realizacja, rozliczenie, udokumentowanie i archiwizacja. (art. 6 ust 1 lit c) RODO) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione z mocy prawa do uzyskania danych osobowych a także: A) instytucje udzielające wsparcia finansowego lub innego wsparcia publicznego w ramach podpisanej umowy o realizację danego projektu przez Administratora, B) banki, firmy audytowe i konsultingowe, biura rachunkowe, C) firmy świadczące usługi IT i cloud, pocztowe, kurierskie, D) inne podmioty uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, tj. podmioty, które w imieniu Administratora przetwarzają dane osobowe na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych lub innej podstawie. 1. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a także do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa lub umów o dofinansowanie. 2. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych osobowych w granicach określonych przez art. 15-21 RODO, 3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i stanowi warunek udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42612000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482982 2024-05-08
godz. 09:14
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 NAPRAWA JEDNOSTKI SPRĘŻONEGO POWIETRZA RAILJET Naprawa: JEDNOSTKA SPRĘŻONEGO POWIETRZA RAILJET, nr kat. RDL01AB1107010101 1 szt.
10425190 2024-05-09
godz. 07:30
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu pomiaru wiatrów górnych.2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałe...
10420699 2024-05-10
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie PLASTOMETR KAPILARNY (1 szt.) - urządzenie będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego musi być fabrycznie nowe oraz spełniać poniższe parametry techniczne: 1. Zakres temperat...
10481319 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie Naprawa ramy wózka z pojazdu EN57AL
10437653 2024-05-15
godz. 08:00
Śląskie Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie technologiczne nowej automatycznej etykieciarki, w ilości 1 sztuki, o minimalnych parametrach technicznych:...
10444060 2024-05-15
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest nabycie, dostawa, montaż i uruchomienie centrum wielofunkcyjnego do obróbki profili, w celu produkcji okien drewnianych. Wymagane parametry techniczne: • Min...
10440807 2024-05-21
godz. 11:00
Mazowieckie Remont układów agregatu sprężarkowego GT10+50P4 w zakresie wymiany falowników układu olejowego i silnika rozruchowego 1. Przedmiotem Zamówienia jest dobór, dostawa i wymiana zainsta...
10402198 2024-05-23
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO Nr sprawy: TECH/96/IP/2024 Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formular...
10486208 2024-06-03
godz. 10:00
Śląskie Dostawa przenośnika taśmowego o szerokości taśmy 1200mm wraz z wyposażeniem elektrycznym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast z podziałem na zadani...
10486780 2024-06-04
godz. 11:00
Mazowieckie Budowa i dostawa dwóch pływających spulchniaczy hydraulicznych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.