Zlecenie 7923654 - ZAPYTANIE OFERTOWE nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP Przedmiotem...

   
Zamówienie 7923654 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-01-15
przedmiot zlecenia
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP Przedmiotem zamówienia jest zakup lodówek podblatowych - 3 szt., zgodnych ze specyfik
acją wymienioną w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP, na potrzeby realizacji projektu pt.: ,,Utworzenie Centrum Logistycznego JMP przez firmę JMP Wózki Widłowe Paluchiewicz Spółka Jawna” o następujących minimalnych parametrach technicznych: - Rodzaj: chłodziarka podblatowa; - Przeznaczenie: do zabudowy; Parametry fizyczne: - Pojemność całkowita: 110 -130 l.; - Szerokość produktu: 58 - 60 cm; - Wysokość produktu: 80 - 82 cm; - Głębokość produktu: 50 - 55 cm; - Zmiana kierunku otwierania drzwi: tak; - Funkcje: oświetlenie LED. Efektywność energetyczna: - Klasa efektywności energetycznej: A+ i wyższa; - Roczne zużycie energii: poniżej 125 kWh; - Poziom hałasu: poniżej 38 dB. Przedmiot zamówienia tj. lodówki podblatowe - 3 szt., wyspecyfikowany w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP powinien być fabrycznie nowy. Do formularza oferty Oferent powinien dołączyć kartę katalogową/specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia, tj.: lodówek podblatowych - 3 szt., w celu potwierdzenia ich parametrów technicznych. W przypadku gdy minimalne parametry wskazane w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym i odrzucona z przyczyn formalnych. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY: 1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pisemnie, tj. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP” na adres: JMP Wózki Widłowe Paluchiewicz Spółka Jawna, ul. Sejneńska 10, 15-399 Białystok lub przesłać e-mailem na adres: marek@jmp.pl, bądź poprzez złożenie oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl poprzez dołączenie skanu podpisanej oferty wraz z załącznikami w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP. 3. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 26.01.2021 r. o godzinie: 23:59:59. 4. W przypadku oferty składanej osobiście w siedzibie Zamawiającego oferta powinna zostać złożona w godzinach od 09:00 do 16:00. 5. W przypadku oferty, która będzie dostarczona drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego na adres: JMP Wózki Widłowe Paluchiewicz Spółka Jawna, ul. Sejneńska 10, 15-399 Białystok. 6. Oferta, która będzie dostarczona elektronicznie na wskazany adres e-mail: marek@jmp.pl bądź dostarczona za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl powinna być scanem oferty podpisanej i opieczętowanej przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentacji Oferenta. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego jako Załącznik nr 2. 2. Do formularza oferty Oferent powinien dołączyć: a) Kartę katalogową/specyfikację przedmiotu zamówienia tj. lodówek podblatowych, które wskazane zostało w „Specyfikacji przedmiotu zamówienia”, którą stanowi Załącznik nr 1do zapytania ofertowego nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP, wskazującą parametry techniczne, w tym zawierającą parametry techniczne wskazane jako minimalne w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP. W przypadku gdy minimalne parametry wskazane w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym i odrzucona z przyczyn formalnych. b) Wypełnione i podpisane „Oświadczenie Oferenta o braku powiązań osobowych lub kapitałowych”, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Oferta powinna być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. W przypadku braku stosownego pełnomocnictwa Zamawiający może jednokrotnie wezwać Oferenta do dostarczenia dokumentu, wyznaczając Oferentowi termin na dostarczenie dokumentu. Jeśli po upływie wskazanego terminu Oferent nie dostarczy dokumentu, oferta podpisana przez osobę nieupoważnioną do reprezentacji Oferenta zostanie odrzucona z powodu błędów formalnych. 5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Termin związania ofertą wynosi 90 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: 1. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez Strony postępowania oświadczeń, wniosków pytań oraz informacji pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: marek@jmp.pl bądź za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. 2. W terminie ogłoszenia niniejszej procedury ofertowej potencjalni Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami dotyczącymi procedury, z zastrzeżeniem, że pytania i prośby o wyjaśnienia dotyczące procedury powinny wpłynąć do Zamawiającego nie później niż do dnia 21.01.2021. Jeżeli pytania i prośby o wyjaśnienia dotyczące procedury wpłyną po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub będą dotyczyły udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający będzie miał prawo udzielić odpowiedzi albo pozostawić pytania i prośby o wyjaśnienia bez odpowiedzi. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Każdy Oferent wezwany pisemnie przez Zamawiającego do złożenia wyjaśnień ma obowiązek udzielić pisemnej odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku nieudzielenia odpowiedzi przez wezwanego do wyjaśnień Oferenta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, oferta złożona przez tego Oferenta zostaje odrzucona. XII. ODRZUCENIE OFERTY: Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach: 1. Oferta została złożona przez Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu. 2. Oferta podpisana została przez osobę/osoby, która/które nie jest/są upoważniona/ upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę, która nie jest umocowana przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo nie zostało załączone do oferty. W przypadku braku stosownego pełnomocnictwa Zamawiający może jednokrotnie wezwać Oferenta do dostarczenia dokumentu, wyznaczając Oferentowi termin na dostarczenie dokumentu. Jeśli po upływie wskazanego terminu Oferent nie dostarczy dokumentu, oferta podpisana przez osobę nieupoważnioną do reprezentacji Oferenta zostanie odrzucona z powodu błędów formalnych. 3. Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 10/01/2020/1.4.1 RPOWP oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego, w tym jeżeli z załączonej przez Oferenta karty katalogowej/specyfikacji wynika niezgodność z minimalnymi parametrami technicznymi wskazanymi w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 10/01/2021/1.4.1 RPOWP. 4. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny. 5. W przypadku gdy minimalne parametry przedmiotu zamówienia nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym i odrzucona z przyczyn formalnych.
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 39700000, 39710000, 39711100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364491 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa i montaż AGD i RTV do budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przy ul. Belgradzkiej w Warszawie
10376557 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Zapytanie o informację cenową na dostawę 2 sztuk suszarek do rąk
10333080 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie Dzierżawa ekspresów do kawy oraz sukcesywna dostawa kawy ziarnistej do PGE EK
10396616 2024-04-12
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa mobilnego odkurzacza przemysłowego dla OPEC-BIO Sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa mobilnego odkurzacza przemysłowego Zgodnie z opisem przedmi...
10423816 2024-04-15
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa odkurzacza przemysłowego STARMIX z akcsoriami Lokalizacja 59-101 Polkowice
10433451 2024-04-18
godz. 13:00
Śląskie 18/DEG/AC/2024 Zakup szaf chłodniczych i szafy mroźniczej dla potrzeb kuchni SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Szafy chłodnicze oraz szafa mroźnicza N...
10454263 2024-04-22
godz. 11:00
Śląskie Odkurzacze przemysłowe -
10422716 2024-04-24
godz. 12:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych do pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz w Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie Część ...
10402153 2024-05-08
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach zdania pn.: „Innowacyjne Branżowe Centrum Mody”. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.Niniejsze zamówienie składa się z pięciu części pn.:− ...
10406442 2024-05-13
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących, produktów do pielęgnacji niemowląt, artykułów gospodarstwa domowego dla SPWSZ w Szczecinie.Wykonawca zobowi...