Zlecenie 7785631 - ZAPYTANIE OFERTOWE Na potrzeby projektu pn.:...

   
Zamówienie 7785631 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-30
przedmiot zlecenia
ZAPYTANIE OFERTOWE Na potrzeby projektu pn.: ”Wykwalifikowany specjalista równa się sukces zawodowy” współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020- kurs kadry i płace. Uczestnikami w projekcie są osoby dorosłe powyżej 18 lat, zamieszkałe, pracujące bądź uczące się na terenie województwa świętokrzyskiego, zainteresowane z własnej inicjatywy zdobywaniem, uzupełnianiem lub podnoszeniem kompetencji lub kwalifikacji zawodowych. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs Kadry i płace zakończony egzaminem. W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1) Zapewnienia materiałów szkoleniowych w postaci, m.in.: podręczników, skryptów, wydruku prezentacji oraz sprzętu i materiałów do ćwiczeń. Wykonawca zapewnia materiały i sprzęty umożliwiające naukę dla każdego uczestnika projektu. 2) Zajęcia będą odbywać się w sali zapewnionej przez Zamawiającego w Starachowicach w siedzibie ARR ul. Mickiewicza 1A w Starachowicach i koszty za salę na zajęcia teoretyczne nie będą ujmowane przez Wykonawcę w ofercie. 4) Wykonawca zapewnia wykładowców/ instruktorów posiadających kwalifikacje zawodowe zgodne z tematyką kursu oraz min. 2 letni staż zawodowy w prowadzeniu tego typu kursów/szkoleń. 5) Ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Każdy uczestnik kursu musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia, na kwotę min. 20 000,00 zł (koszt ubezpieczenia musi zostać ujęty w koszcie kursu – w cenie oferty). 6) Catering w formie lunchu (obiad jednodaniowy propozycja menu wymagająca akceptacji Zamawiającego na tydzień przed realizacją kursów – danie ciepłe np. pierogi, placki po węgiersku, kotlet mielony lub schabowy, filety drobiowe, sztuka mięsa wraz z ziemniakami, frytkami oraz zestawem surówek, oraz kawa, herbata, woda mineralna dla wszystkich uczestników kursu (w trakcie 16 spotkań po śr. 10 osób x 3 grupy). Dodatkowo Wykonawca zapewni dla każdej grupy catering zgodny z powyższym opisem na 2 spotkania związane z modułem BHP oraz na 3 spotkania związane z modułem przedsiębiorczości po ustaleniu terminów z Zamawiającym, 3 edycje. Moduły te zostaną poprowadzone przez trenerów zorganizowanych przez Zamawiającego). 7) Wykonawca zapewni warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w zajęciach osobom niepełnosprawnym, m.in. poprzez zindywidualizowanie zajęć do potrzeb konkretnego niepełnosprawnego uczestnika. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków w trakcie trwania zajęć. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. 9) Przeprowadzenia ewaluacji: a) Przeprowadzenia ankiet wśród uczestników b) Przygotowanie i przeprowadzenie pre i post testu. c) Zorganizowanie i przeprowadzenie dla każdego uczestnika egzaminu końcowego nadającego kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. d) Wykonawca po zakończeniu kursu dostarczy Zamawiającemu lub na jego wezwanie oryginały dokumentacji kursu tj. list obecności, i kopie certyfikatów i zaświadczeń oraz dokumentów potwierdzających ich odbiór. 10) Przygotowania programu kursu podlegającego akceptacji Zamawiającego (jako załącznik do oferty) zgodnie z wymogami przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany przygotować program kursu objętego zamówieniem, według Załącznika nr 5 do Zapytania ofertowego, do akceptacji Zamawiającego: Program uwzględnia minimum: tytuł kursu, liczbę godzin, wykładowcę, miejsce realizacji kursu, cele realizacji kursu, efekty i wskaźniki pomiaru efektów, tematykę zajęć wraz z liczbą godzin kursu z danego tematu w podziale na zajęcia teoretyczne i praktyczne. W obszarach tematycznych kursów i formach kształcenia, programy powinny być tworzone zgodnie z obowiązującymi standardami kształcenia określonymi przez właściwych ministrów 11) Przygotowania Harmonogramu kursu do akceptacji Zamawiającego w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, uwzględniającego minimum: termin i miejsce realizacji kursu, tytuł kursu, wykładowcę i godziny realizacji kursu. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku. Do czasu trwania kursu należy doliczyć 1 przerwę obiadową (ok. 30 minut). Usługa cateringowa zostanie zrealizowana na miejscu kursu. Harmonogram może ulec zmianie ale nie później niż tydzień przed planowanymi zajęciami. Zmiana dopuszczalna jest jedynie za wcześniejszą akceptacją Zamawiającego. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą trwać minimum 6 godzin dziennie. 12) Termin realizacji zadania: według opracowanego wspólnie z Wykonawcą harmonogramu. • Kurs Kardy i płace – 112 godzin ( 1 grupa 10-osobowa) w IV kwartale 2020 roku, po 112 godzin (dla dwóch grup po 10-osób) w II-III kwartale 2021roku, egzaminy dla dwóch grup –II-III kwartał 2021r., dla trzeciej grupy w I kwartale 2022r.) Liczba godzin w danym roku może ulec zmianie i przeniesieniu na kolejny okres w przypadku niemożności realizacji zajęć z powodu ograniczeń związanych z pandemią. Sumaryczna liczba godzin nie ulegnie zmianie. 13) Kurs musi być zakończony uzyskaniem kwalifikacji zawodowych – zdaniem formalnego egzaminu potwierdzającego zdobyte kwalifikacje. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu zapewnionego przez Wykonawcę, przekazanie Uczestnikom i kopii Zamawiającemu Certyfikatów. Zdobyte uprawnienia w zawodzie do spraw kadr i płac będą zgodne z normami europejskimi. Zamawiający zastrzega sobie badanie efektywności zdawalności egzaminów i jeśli będzie poniżej 80% zdawalności to Wykonawca zapewni zajęcia dodatkowe przed kolejnym podejściem do egzaminu i pokryje koszty 2 podejścia do egzaminu dla uczestników, którzy nie zdali w I terminie, jeśli zdawalność w I terminie nie wyniesie co najmniej 80%, celem zapewnienia efektywności wsparcia. 14) Wszystkie wzory dokumentów oraz materiały używane do badań (m.in. ankiety, listy obecności) musza zawierać logotypy projektu, które zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
branża Edukacja, szkolenia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża kursy i szkolenia inne, materiały dydaktyczne, szkolenia zawodowe
kody CPV 39162200, 80510000, 80530000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , materiały dydaktyczne , szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432565 2024-04-18
godz. 00:00
Dolnośląskie Szkolenie Opiekun osoby starszej dla 5 osób bezrobotnych z możliwością zwiększenia do 7 osób bezrobotnych w formie stacjonarnej z praktyką
10434658 2024-04-19
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Szkolenie dla 1 osoby bezrobotnej pn Kurs spawania MAG 135 II moduł, Spawanie drutem proszkowym.
10445871 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Szkolenie teoretyczne ,, Konduktor''
10430772 2024-04-19
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia są Szkolenia z obsługi i napraw rusznikarskich dla zadania 1-5. Przedmiot zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik z...
10427717 2024-04-22
godz. 09:00
Pomorskie PODN.ZP.321.3.2024 Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego. Część 1: Hej! Ho! Żagle staw! - doskonalenie umie...
10441179 2024-04-22
godz. 23:59
Mazowieckie 42/04/2024 Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki 42/04/2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10448406 2024-04-23
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie kursu obejmującego tematykę z zakresu spawalniczego (metoda w typie MAG) wskazaną w tabeli ...
10450931 2024-04-24
godz. 00:00
Wielkopolskie zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia: Kurs florystyczny podstawowy dla 1 osoby bezrobotnej, zarejestrowanej w PUP, która po ukończeniu szkolenia planuje prowa...
10395712 2024-04-24
godz. 10:00
Łódzkie Kompleksowa organizacja cyklu spotkań szkoleniowo - warsztatowych dla mieszkańców województwa łódzkiego realizowanych w ramach projektu „Województwo Łódzkie Ogrodem Polski” 1. ...
10458610 2024-04-29
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń kadry i uczestników projektu pn. „Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego” w latach ...