Przetarg 7905352 - Zaprojektowanie zadań: Część 1 - Rewaloryzacja...

   
Analizuj Zamówienie 7905352 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie zadań: Część 1 - Rewaloryzacja przestrzeni ulicy Grunwaldzkiej oraz obszaru Placu 3 Maja w Malborku. Część 2 - Za
gospodarowanie podwórek w kwartale ulic 17 Marca, Grunwaldzkiej, Jagiellońskiej, Żeromskiego w Malborku.
Numer referencyjny: IM.271.26.2020

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego) wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i uzgodnień (zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę lub wymagających pozwolenia na budowę) rewitalizacji obiektów budowlanych i zagospodarowanie przestrzeni publicznych, z podziałem na 2 zamówienia częściowe, polegające na zaprojektowaniu n/w zadań: Część 1 - Rewaloryzacja przestrzeni ulicy Grunwaldzkiej oraz obszaru Placu 3 Maja w Malborku, Część 2 - Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic 17 Marca, Grunwaldzkiej, Jagiellońskiej,
Żeromskiego w Malborku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności ust. 3 w/w ustawy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Rewaloryzacja przestrzeni ulicy Grunwaldzkiej oraz obszaru Placu 3 Maja w Malborku.
Zgodnie z założeniami w/w obszar będzie wykorzystywany na działania społeczno-kulturalne prowadzone przez społeczność lokalną. Przewiduje się także okresowe wykorzystywanie przestrzeni na usługi, np. tematyczne kawiarenki letnie lub pchli targ. Plac ma być miejscem spotkań mieszkańców, ale także miejscem organizacji niewielkich imprez osiedlowych, miejscem projektów społecznych i włączeniowych. Materiałem pomocniczym do projektowania powinien być RAPORT Z WARSZTATÓW DLA MIESZKAŃCÓW STREFY REWITALIZACJI W MALBORKU przygotowany w roku 2017 (załącznik nr 8).

Część nr: 2 Nazwa: Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic 17 Marca, Grunwaldzkiej, Jagiellońskiej, Żeromskiego w Malborku
Miasto Malbork podejmując wyzwanie przygotowania i realizacji Programu Rewitalizacji rozpoczęło długotrwały proces przemian oparty na dogłębnej diagnozie problemów obejmujący zarówno sfery fizyczne, gospodarcze jak i społeczne miasta. W toku prac wyznaczono obszar podwórek w kwartale ulic 17 Marca, Grunwaldzkiej, Jagiellońskiej, Żeromskiego w Malborku jako jeden z obszarów, w których koncentracja negatywnych zjawisk jest na tyle duża, iż nie poradzą one sobie bez świadomej i zaplanowanej interwencji. Przestrzeń ma podnosić swoją jakość przede wszystkim dla mieszkańców Malborka. Materiałem pomocniczym do projektowania powinien być RAPORT Z WARSZTATÓW DLA MIESZKAŃCÓW STREFY REWITALIZACJI W MALBORKU przygotowany w roku 2017 (załącznik nr 8) oraz plansza zagospodarowania terenu (załącznik nr 9). Przy projektowaniu w części 1 należy uwzględnić zagospodarowanie dla placu przewidziane w projekcie budowlano-wykonawczym ścieżki historycznej na obszarze rewitalizacji, opracowanym przez Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska, sierpień 2019 r. (załącznik nr 10).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540405354-N-2021 z dnia: 2021-01-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 11:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.01.2021, godzina: 11:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540407322-N-2021 z dnia: 2021-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego) wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i uzgodnień (zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę lub wymagających pozwolenia na budowę) rewitalizacji obiektów budowlanych i zagospodarowanie przestrzeni publicznych, z podziałem na 2 zamówienia częściowe, polegające na zaprojektowaniu n/w zadań: Część 1 - Rewaloryzacja przestrzeni ulicy Grunwaldzkiej oraz obszaru Placu 3 Maja w Malborku, Część 2 - Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic 17 Marca, Grunwaldzkiej, Jagiellońskiej, Żeromskiego w Malborku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności ust. 3 w/w ustawy
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego) wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i uzgodnień (zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę lub wymagających pozwolenia na budowę) rewitalizacji obiektów budowlanych i zagospodarowanie przestrzeni publicznych, z podziałem na 2 zamówienia częściowe, polegające na zaprojektowaniu n/w zadań: Część 1 - Rewaloryzacja przestrzeni ulicy Grunwaldzkiej oraz obszaru Placu 3 Maja w Malborku, Część 2 - Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic 17 Marca, Grunwaldzkiej, Jagiellońskiej, Żeromskiego w Malborku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności ust. 3 w/w ustawy
Dokumentację należy sporządzić w formie papierowej i elektronicznej (format PDF i DWG), w tym:
A. projekty budowlane w 6 egzemplarzach,
B. projekty wykonawcze w 4 egzemplarzach,
C. specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach,
D. przedmiary robót w 2 egzemplarzach,
E. kosztorysy inwestorskie w 2 egzemplarzach.
W/w ilość egzemplarzy nie uwzględnia dokumentacji składanej do uzgodnień. Wykonawca musi dodatkowo przewidzieć wykonanie dokumentacji w ilości niezbędnej do uzyskania uzgodnień.
Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w kompletnych egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej.
Przestrzenie winny być projektowane w sposób zrównoważony, tj. z poszanowaniem dla środowiska naturalnego oraz dla dziedzictwa kulturowego.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej: Część 1: jedno zamówienie(umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu o pow. min. 0,5 ha wpisanego do rejestru zabytków, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami Część 2: jedno zamówienie (umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wpisanego do rejestru zabytków, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej:
część 1 - jedno zamówienie(umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu o pow. min. 0,5 ha wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami
część 2 - jedno zamówienie (umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy; c) Ponadto, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez osobnego wezwania Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 4.3. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2.d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4.3.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra PiT dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia za zgodność następuje w formie pisemnej własnoręcznym podpisem podmiotu, którego oświadczenie dotyczy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
W ogłoszeniu powinno być:
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy; c) Ponadto, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez osobnego wezwania Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 4.3. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2.b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4.3.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra PiT dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia za zgodność następuje w formie pisemnej własnoręcznym podpisem podmiotu, którego oświadczenie dotyczy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ z zaznaczeniem, iż doświadczenie tych osób nie może być mniejsze, niż osób wskazanych w ofercie. 4) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie o nikłym stopniu prawdopodobieństwa jego pojawienia się w określonej sytuacji, zdarzenie nieuchronne oraz w danym układzie stosunków niemożliwe do przewidzenia, czyli innymi słowy przemożne, zjawisko, które ze względu na tkwiącą w nim moc oddziaływania nie było przed nim, a ściślej – przed jego skutkami – żadnej obrony uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy ( w tym: pojawienie się i rozprzestrzenianie się pandemii Covid – 19 lub innych) 2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2 termin realizacji Przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek następujących okoliczności: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, b) Zmiany (zwiększenia lub pomniejszenia w granicach do 30% ) wielkości wskaźników, o których mowa w odpowiednich PFU, o ile podyktowane jest to uwarunkowaniami technicznymi i prawnymi wynikłymi w trakcie opracowywania projektu budowlanego. 4. Konieczności wprowadzenia podziału Przedmiotu Umowy na etapy lub na kolejne etapy, zmian w Przedmiocie Umowy z przyczyn technicznych, technologicznych, prowadzonych spraw sądowych, administracyjnych, konieczności uzyskania decyzji. 5. Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian, o których mowa w § 2 ust. 3. Przedmiotowa zmiana wymaga jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony. Zmiana wynagrodzenia: 1. W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany Umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ z zaznaczeniem, iż doświadczenie tych osób nie może być mniejsze, niż osób wskazanych w ofercie. 4) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie o nikłym stopniu prawdopodobieństwa jego pojawienia się w określonej sytuacji, zdarzenie nieuchronne oraz w danym układzie stosunków niemożliwe do przewidzenia, czyli innymi słowy przemożne, zjawisko, które ze względu na tkwiącą w nim moc oddziaływania nie było przed nim, a ściślej – przed jego skutkami – żadnej obrony uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy ( w tym: pojawienie się i rozprzestrzenianie się pandemii Covid – 19 lub innych) 2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2 termin realizacji Przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek następujących okoliczności: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, b) Zmiany (zwiększenia lub pomniejszenia w granicach do 30% ) wielkości wskaźników, o których mowa w odpowiednich PFU, o ile podyktowane jest to uwarunkowaniami technicznymi i prawnymi wynikłymi w trakcie opracowywania projektu budowlanego. 4. Konieczności wprowadzenia podziału Przedmiotu Umowy na etapy lub na kolejne etapy, zmian w Przedmiocie Umowy z przyczyn technicznych, technologicznych, prowadzonych spraw sądowych, administracyjnych, konieczności uzyskania decyzji. 5. Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian, o których mowa w § 2 ust. 3. Przedmiotowa zmiana wymaga jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony. Zmiana wynagrodzenia: 1. W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany Umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Terminy realizacji mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) okoliczności:
a) wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego,
b) przedłużających się procedur związanych z uzyskaniem prawa do własności działek bądź zgody właścicieli działek, na których realizowany będzie przedmiot umowy
c) rozprzestrzeniania się pandemii Covid19 lub pojawienia się nowej
2) działania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególności:
a) przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień, postanowień;
b) odmowy lub zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień, postanowień na skutek błędów w dokumentacji projektowej lub z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
c) konieczności uzyskania orzeczenia sądowego lub innego organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu Umowy;
3) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
4) przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.
4. W przypadku wystąpienia przeszkody w realizacji Przedmiotu Umowy w terminach, o których mowa w ust. 1, z przyczyn innych niż wymienione w ust. 4 pkt nieleżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji Umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, ze wskazaniem dlaczego i jak długo trwać będzie przeszkoda uniemożliwiająca realizację Przedmiotu Umowy w terminach, o których mowa w ust. 1.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.01.2021, godzina: 11:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03.02.2021, godzina: 11:00,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
71220000-6
71300000-1
71320000-7
71248000-8

W ogłoszeniu powinno być:
71220000-6
71300000-1
71320000-7



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
część 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71200000-0, 71220000-6, 71300000-1, 71320000-7, 71248000-8
W ogłoszeniu powinno być:
część 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71200000-0, 71220000-6, 71300000-1, 71320000-7,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
Część 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71200000-0, 71220000-6, 71300000-1, 71320000-7, 71248000-8
W ogłoszeniu powinno być:
Część 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71200000-0, 71220000-6, 71300000-1, 71320000-7



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej części niż jedna, może w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu korzystać z tej samej usługi w ramach kilku części, pod warunkiem, że usługa ta spełnia warunki określone w SIWZ dla każdej z tych części.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540410107-N-2021 z dnia: 2021-01-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej: część 1 - jedno zamówienie(umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu o pow. min. 0,5 ha wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami część 2 - jedno zamówienie (umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej części niż jedna, może w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu korzystać z tej samej usługi w ramach kilku części, pod warunkiem, że usługa ta spełnia warunki określone w SIWZ dla każdej z tych części.

W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej:
część 1 - jedno zamówienie(umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu o pow. min. 0,5 ha wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków lub obszaru objętego ochroną konserwatorską, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami
część 2 - jedno zamówienie (umowa), polegające na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków lub obszaru objętego ochroną konserwatorską, który został uzgodniony w wyniku konsultacji społecznych z mieszkańcami
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej części niż jedna, może w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu korzystać z tej samej usługi w ramach kilku części, pod warunkiem, że usługa ta spełnia warunki określone w SIWZ dla każdej z tych części.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 03.02.2021, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 10.02.2021, godzina: 11:00,
branża Projektowanie
podbranża projekt drogowy
kody CPV 71200000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt drogowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10321316 2024-04-18
godz. 11:00
Świętokrzyskie „Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej budowy ul. Józefa Radoszewskiego w Starachowicach” w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa odcinka ul. Józefa Radoszewskiego w St...
10406868 2024-04-23
godz. 08:30
Lubelskie Zaprojektowanie i wykonanie chodnika wzdłuż ul. Powojowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o p...
10403229 2024-04-23
godz. 10:00
Lubelskie Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach realizacji operacji pn. „Scalenie gruntów obrębu Antopol, gm. Podedwórze, powiat parczewski, województwo lubelskie” – budowa doda...
10432895 2024-04-23
godz. 10:00
Śląskie „Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. Budowa drogi będącej przedłużeniem istniejącej ul. Kadłubka i łączącej się z ul. Długą wraz z obiektem inżynierii drog...
10402740 2024-04-24
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa drogi gminnej nr 324103P – Wygoda – Otusz o nawierzchni bitumicznej. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu...
10447094 2024-04-25
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowych budowy/rozbudowy/przebudowy dróg na terenie gminy Dobrcz Część 1: Przebudowa dróg wewnętrznych - ul. Morelowej i ul. Brzoskwiniowej w Dobrczu ...
10429998 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025 Przedmiot zamówienia obejm...
10447551 2024-04-29
godz. 09:00
Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rozbudowa skrzyżowania dr. woj. nr 644 i 234 w Morzeszczynie" Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla...
10455730 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja ul. Bolesława Krzywoustego w Rydułtowach 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych zezwoleń na realizację robót budowlanyc...
10458643 2024-05-06
godz. 11:00
Łódzkie Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót w zakresie p...